Skocz do zawartości


Zdjęcie

komenda


Najlepsza odpowiedź Katniss , 06 January 2019 - 10:04

Na 1.12.2 zapomnij bo nie pójdzie tego zabezpieczyć i będą bugi z zabieraniem diamentów nawet jak nie masz wystarczająco itp.

Najlepszy sposób to (1.13):

 

- /scoreboard objectives add utils dummy {"text":"utils","color":"aqua"} // tworzy scoreboard do przechowywania ilości diamentów w eq podczas sprawdzania.

 

1. impulse, unconditional: /execute store result score __global__ utils run clear @p diamond 0 // pobierasz ilość diamentów w eq gracza.

2. chain, unconditional: /execute if score __global__ utils matches 2.. run clear @p diamond 2 // jeśli ma 2 lub więcej diamentów to zabierasz mu 2 diamenty.

3. chain, conditional: give @p emerald 1 // jeśli cmdblock wcześniej się wykonał (ma >=2 diamenty) do da mu jeszcze emeralda.

4. chain, unconditional: /execute unless score __global__ utils matches 2.. run tellraw @p {"text":"Nie masz wystarczająco diamentów...","color":"dark_red"} // jeśli nie ma 2 lub więcej diamentów to wyświetli msg.

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 ZjemCieBezSera

ZjemCieBezSera

    Nowy

  • Użytkownik
  • 69 postów

Napisano 05 January 2019 - 23:40

Hej, da się zrobić tak że po naciśnięciu np. guzika czyli aktywowaniu command blocka wykonają się następujące czynności:

usunie ci 2 diamenty z eq

jezeli je masz (usunie ci je) dostaniesz szmaragda

jezeli nie masz (masz np. tylko 1) wyśle na chacie wiadomość że nie masz wystarczającej ilości diamentów.

taki sklep.

minecraft 1.12.2 (nie musi być w 1 command blocku)

robie na 1.12.2 a nie na 1.13 bo na 1.12.2 są mody które potrzebuje



craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 MrKisiel

MrKisiel

    Największy zbrodniarz wojenny

  • Użytkownik+
  • 3422 postów

Napisano 06 January 2019 - 00:33

/clear @p diamond 2 w zwykłym, potem za nim zielony conditional i /give @p emerald. Możesz jeszcze zawsze zrobić villagera z custom trade.

 

I jeszcze jedna porada, jeśli robisz mape to zapomnij o używaniu modów. NIkomu nie będzie się chciało ich pobierać.



#3 ZjemCieBezSera

ZjemCieBezSera

    Nowy

  • Użytkownik
  • 69 postów

Napisano 06 January 2019 - 00:48

/clear @p diamond 2 w zwykłym, potem za nim zielony conditional i /give @p emerald. Możesz jeszcze zawsze zrobić villagera z custom trade.

 

I jeszcze jedna porada, jeśli robisz mape to zapomnij o używaniu modów. NIkomu nie będzie się chciało ich pobierać.

mapę robię dla siebie nie dla innych (możę opublikuję, ma to być taki rp) a mody będą w folderze z mapą jak ją opublikuję

nie dam raczej im listy modów do pobrania bo jest ich 40 xd

a co do twojej odpowiedzi to nie chodzi mi o to jak wyczyścić z eq 2 diamenty i dać emeralda bo to wiem, tylko jak zrobić że jeżeli zabierze to da ci emeraldy, a jak ci nie zabierze

(bo masz ich za mało) to wyświetli się napis "masz zbyt małą ilość diamentów"


Użytkownik ZjemCieBezSera edytował ten post 06 January 2019 - 00:50


#4 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2947 postów
  • Katniss#2260
  • Katniss

Napisano 06 January 2019 - 10:04   Najlepsza odpowiedź

Na 1.12.2 zapomnij bo nie pójdzie tego zabezpieczyć i będą bugi z zabieraniem diamentów nawet jak nie masz wystarczająco itp.

Najlepszy sposób to (1.13):

 

- /scoreboard objectives add utils dummy {"text":"utils","color":"aqua"} // tworzy scoreboard do przechowywania ilości diamentów w eq podczas sprawdzania.

 

1. impulse, unconditional: /execute store result score __global__ utils run clear @p diamond 0 // pobierasz ilość diamentów w eq gracza.

2. chain, unconditional: /execute if score __global__ utils matches 2.. run clear @p diamond 2 // jeśli ma 2 lub więcej diamentów to zabierasz mu 2 diamenty.

3. chain, conditional: give @p emerald 1 // jeśli cmdblock wcześniej się wykonał (ma >=2 diamenty) do da mu jeszcze emeralda.

4. chain, unconditional: /execute unless score __global__ utils matches 2.. run tellraw @p {"text":"Nie masz wystarczająco diamentów...","color":"dark_red"} // jeśli nie ma 2 lub więcej diamentów to wyświetli msg.


Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
 

Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/


#5 ZjemCieBezSera

ZjemCieBezSera

    Nowy

  • Użytkownik
  • 69 postów

Napisano 06 January 2019 - 11:01

Na 1.12.2 zapomnij bo nie pójdzie tego zabezpieczyć i będą bugi z zabieraniem diamentów nawet jak nie masz wystarczająco itp.

Najlepszy sposób to (1.13):

 

- /scoreboard objectives add utils dummy {"text":"utils","color":"aqua"} // tworzy scoreboard do przechowywania ilości diamentów w eq podczas sprawdzania.

 

1. impulse, unconditional: /execute store result score __global__ utils run clear @p diamond 0 // pobierasz ilość diamentów w eq gracza.

2. chain, unconditional: /execute if score __global__ utils matches 2.. run clear @p diamond 2 // jeśli ma 2 lub więcej diamentów to zabierasz mu 2 diamenty.

3. chain, conditional: give @p emerald 1 // jeśli cmdblock wcześniej się wykonał (ma >=2 diamenty) do da mu jeszcze emeralda.

4. chain, unconditional: /execute unless score __global__ utils matches 2.. run tellraw @p {"text":"Nie masz wystarczająco diamentów...","color":"dark_red"} // jeśli nie ma 2 lub więcej diamentów to wyświetli msg.

mnie nie obchodzi jak to zrobić na 1.13 tylko 1.12 -_-

i ch mnie obchodzi czy będą bugować czy nie, napisałem że nie wiem czy to opublikuje, bo bardziej dla siebie to robie...