Najlepsza odpowiedź Katniss , 06 January 2019 - 10:04
Na 1.12.2 zapomnij bo nie pójdzie tego zabezpieczyć i będą bugi z zabieraniem diamentów nawet jak nie masz wystarczająco itp.
Najlepszy sposób to (1.13):
- /scoreboard objectives add utils dummy {"text":"utils","color":"aqua"} // tworzy scoreboard do przechowywania ilości diamentów w eq podczas sprawdzania.
1. impulse, unconditional: /execute store result score __global__ utils run clear @p diamond 0 // pobierasz ilość diamentów w eq gracza.
2. chain, unconditional: /execute if score __global__ utils matches 2.. run clear @p diamond 2 // jeśli ma 2 lub więcej diamentów to zabierasz mu 2 diamenty.
3. chain, conditional: give @p emerald 1 // jeśli cmdblock wcześniej się wykonał (ma >=2 diamenty) do da mu jeszcze emeralda.
4. chain, unconditional: /execute unless score __global__ utils matches 2.. run tellraw @p {"text":"Nie masz wystarczająco diamentów...","color":"dark_red"} // jeśli nie ma 2 lub więcej diamentów to wyświetli msg.
Przejdź do postu