Skocz do zawartości


Zdjęcie

Moje wymagania - dobór serwera

Nowy forumowicz

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ryhawa

Ryhawa

    Nowy

  • Użytkownik
  • 3 postów

Napisano 14 November 2018 - 11:43

Witam
Jestem nowy na forum, w Minecrafta gram od dobrych 4 lat. Gram na serwerze lokalnym, nie specjalnie jestem zainteresowany serwerami typu multiplayer.
Gram na kilku komputerach (w domu, czasem w pracy czy na wyjazdach). Za każdym razem muszę mieć kopie swojej gry i zgrywać na kompa na którym aktualnie gram.
Aby tego uniknąć pomyślałem że może stworzyć sobie świat na zewnętrznym serwerze i na nim grać. Wtedy nie muszę kombinować z kopiowaniem swojego świata na każdy komputer itp.
Nie interesuje mnie tworzenie własnego serwera na kompie lokalnym.
Mój serwer i gra miała by być typowa jak gra lokalna z dołączonymi modami (takie jak Lucku Block i jego pochodne, MrCrayfishFurntiure, Mo-Villages, Just-Enough-Items, journeymap i wiele innych ciekawych modów).
Gram na świecie 1.8.9 i na dziś nie chciał bym tego zmieniać. Do serwera mogli by mieć dostęp inny (syn, znajomi co też grają). Osoby których nie znam osobiście raczej nie chciał bym dopuszczać do serwera.

I moje pytanie jest takie, jaki serwer polecacie do moich wymagań.

W sieci jest wiele poradników jak tworzyć własny serwer, jest wiele stron gdzie można utworzyć własny. Ale jakoś nie znalazłem nigdzie info czy mogę na tym czy owym serwerze stworzyć pożądany przez siebie świat.
Proszę o podpowiedz bardziej doświadczonych graczy którzy orientują się w kwestii serwerów.

 

Doszedłem wczoraj do tego że aby móc grać na modach to muszę zainstalować silnik Forge. Na początek wykupiłem na próbę serwer Enderchest.pl. Nie mają Forga w opcjach wyboru, trzeba samemu instalować silnik. Po instalacji i wrzuceniu 3 modów niestety wywalało po 2-5 minutach, po różnych kombinacjach nic się nie zmieniło. Rezygnuje z nich. Proszę o informacje jakie serwery polecacie z już zainstalowanym Forge.