Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jak zrobić texturepack'a tak, by mieć różne wersje mobków?

Wersja 1.13.x

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lana

Lana

    Bywalec

  • Użytkownik+
  • 179 postów

Napisano 14 November 2018 - 00:24

Witam! Jak w temacie. Mam od lat ten sam texturepack, stworzony z mieszanki różnych packów, niektóre obrazki sobie edytowałam sama, ale generalnie jest to totalna mieszanka. Jak się pack robił nieaktualny, to pobierałam nowy, wywalałam jego tekstury i wstawiałam swoje, ja już nawet nie wiem z ilu i jakich packów skłąda się ta paczka. Oczywiście nigdzie jej nie udostępniam.

 

W wersji 1.13 jak wiadomo zmienili prawie wszystko, ja już sobie pozmieniałam nazwy i jest OK, ale nie działa mi taki fajny drobiazg, mianowicie dotąd miałam kilka wersji krów, świnek, kurczaków, nawet kilka wersji wieśniaków, potworów, żeby nie było monotonnie. Nie umiem tego uruchomić w wersji 1.13... Moje pytanie brzmi, czy to totalnie zabrano, czy moja paczka wymaga jakiś specjalnych zabiegów?



craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2947 postów
  • Katniss#2260
  • Katniss

Napisano 14 November 2018 - 06:32

Przede wszystkim potrzebujesz Optifine'a. Vanilla nigdy nie miała wbudowanych losowych tekstur mobów.

Wiadomość wygenerowana automatycznie
Temat przeniesiony z forum
DownloadPaczki zasobów
do
MinecraftProblemy i pytania


Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
 

Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/


#3 Lana

Lana

    Bywalec

  • Użytkownik+
  • 179 postów

Napisano 15 November 2018 - 01:03

OK, to już mam załatwione. W sensie mam OptiFine'a uważam to za podstawową podstawę w przypadku wszelkich teksturowych i graficznych zmian w grze. Mi to działało przed wersją 1.13 tak dla ścisłości. Ale wystarczyło zmienić nazwę katalogu "mcpather" na "optifine" Moby już działają.

 

 

Pozostała druga druga sprawa, powiązana w zasadzie z pierwszą. Miałam w 1.12 szkło i szyby, które łączyły się w jedną dużą powierzchnię, gdy stawiało się je obok siebie. Teraz co bym nie robiła, każda "szybka" jest osobną bryłą.



#4 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2947 postów
  • Katniss#2260
  • Katniss

Napisano 15 November 2018 - 06:19

Pozostała druga druga sprawa, powiązana w zasadzie z pierwszą. Miałam w 1.12 szkło i szyby, które łączyły się w jedną dużą powierzchnię, gdy stawiało się je obok siebie. Teraz co bym nie robiła, każda "szybka" jest osobną bryłą.

Słowo klucz, którego szukasz to Connected Textures.


Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
 

Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/


#5 Lana

Lana

    Bywalec

  • Użytkownik+
  • 179 postów

Napisano 15 November 2018 - 12:47

Mam te teksturki, mam OptiFine'a, teksturki działały na wersji 1.12, a na wersji 1.13 nie chcą. Ja od razu piszę, że używam wciąż tej samej modyfikowanej przeze mnie paczki, mam przerobione nazwy w starej paczce i wszystko wygląda już teraz jak przed aktualizacją 1.13, tylko właśnie te connected textures nie chcą działać (okna, szło).