Skocz do zawartości


Zdjęcie

[Budowniczy] [Technik serwera/forum] [Administrator] POSZUKUJĘ!

Budowniczy Technik RealLife Administrator Rekrutacja Ważne Poszukuję Serwer Adminsitracja

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Vitus27

Vitus27

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 91 postów
  • Vitus27

Napisano 13 November 2018 - 17:17

CityLife

 

Aktualnie buduję serwer RealLife. Serwer ten będzie bardzo rozbudowany, szczegóły podam na dole. Niestety aktualnie serwer buduję sam... Oprócz mnie jest tylko 1 technik serwera, a on nie zajmuje się budową. 

I tu zwracam się z prośbą do was, potrzebuję porządnej administracji, nie chcę ludzi, którzy będą się tam tylko głupio bawić, a maiłem kilku takich....

Kilka słów o mnie

 

Siemka,

Jestem Witek, mam 10 lat, wiem, wiem jestem bardzo młody, ale wiek to nie wszystko! Gram w Minecraft od około 2-3 lat. Gram w piłkę nożną na pozycji bramkarza, idzie mi dosyć dobrze. Jeżeli chodzi o moją przyszłą karierę, chciałbym zostać, tym bramkarzem. Gdy byłem młodszy ćwiczyłem Kung Fu, ale rzuciłem dla piłki nożnej. Jeszcze miałem krótki okres, gdy tańczyłem breakdance. Dobrze pływam.

Lubię słuchać muzyki, głównie rapu, nie chodzi mi o polski rap, przepuszczam tylko Paktofonikę. Arle moim ulubionym raperem jest Eminem.

Nie gram z dużo gier, właściwie tylko dwie, jest to Minecaft oraz FIFA 19.

 

Czym dokładniej jest CityLife?

 

Wspomniałem tylko, ze buduję serwer RealLife, oraz, że ma być rozbudowany, ale nie wspomniałem jak.

Na naszym serwerze chcemy zrobić jak najwięcej rang, na które będzie rekrutacja. Aktualnie wymyśliliśmy 3 rangi, których nie ma zazwyczaj na serwerach RealLife:

- Urzędnik - Będzie wyrabiał dowody osobiste oraz różne serwerowe dokumenty.