Minecraft 1.8 - Expienie
#25
Napisano 27 July 2011 - 09:08
#27
Napisano 27 July 2011 - 09:49
była już sonda
#28
Napisano 27 July 2011 - 10:03
@ up 2
była już sonda
i co wyszło?
#29
Napisano 01 August 2011 - 19:11
#30
Napisano 02 August 2011 - 09:56
Wychodzisz na dwór, a tam sasiąd wylał ci szambo na chodnik i mówi ci, że jak sie nie podoba to nie wąchać - twoją wypowiedź ma taki sam sens...
#31
Napisano 02 August 2011 - 10:29
lvl.0 - drewniane
lvl.1 - kamienne
lvl.2 -
lvl.3 - diamentowe
zmusiło by to graczy do walki, a nie siedzenie w kompalni parę dni, cały ekwipunek z diamentów i żaden potwór nie podskoczy. znacznie wzbogaciło by to rozgrywkę. narzekaliście że po dniu gry macie już diamenty i cała gra traci swój urok, więc to jest rozwiązanie. chyba ten exp to jednak dobry pomysł.
jedyny minus to zmuszenie graczy do nabijania expa drewnianym mieczem, ale myślę że notch by coś do tego wymyślił. np. z każdym levelem więcej wrogów / więcej otrzymywanych obrażeń od wcześniej odblokowanych potworów.
0 - zombie
1 - zombie + pająki
2 - zombie + pająki + szkielety + creepery
3 - zombie + pająki + szkielety + creepery + spiderjockeye + endermany + slimy
wymyślałem to na szybko, jak ktoś ma swoją propozycję to piszcie.
#32
Napisano 02 August 2011 - 11:34
#33
Napisano 02 August 2011 - 11:41
Ile wy macie lat? O_O Bo jak tak narzekacie i zrzędzicie na to expienie od dobrych trzech czy czterech tygodni, to już mi się powoli zaczyna zmieniać wyobrażenie o użytkownikach tego forum - że nie rozmawiam z normalnymi ludźmi, tylko z dziadkami po 80-ce, którzy boją się zmian i doczepią się nawet tego, że dżem jest źle rozsmarowany na kanapce...
#34
Napisano 02 August 2011 - 11:50
@up A tak na poważnie wszystko ok ale expienie??
#35
Napisano 02 August 2011 - 12:36
#36
Napisano 02 August 2011 - 14:16
#37
Napisano 02 August 2011 - 19:22
#38
Napisano 02 August 2011 - 19:37
#39
Napisano 03 August 2011 - 09:59
po zabiciu tracimy wszystkie lvle więc trochę szkoda czasu a moja opinia na ten temat jest prosta,niektóre z twoich umek (zasięg) sprawiają że komp będzie zwalniał o około 2 fps ,a niektóre są tragiczne dla multi ( oddzielne przeliczanie czasu dla sadzonek czy zboża,budowanie [które i tak ma zostać podniesione do 256]) różnych graczy,sprawią że gra na multi będzie obfitowała w lagi
#40
Napisano 03 August 2011 - 10:06