Skocz do zawartości


Zdjęcie

Minecraft 1.8 - Expienie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
53 odpowiedzi w tym temacie

#21 wigar44

wigar44

    Znawca

  • Użytkownik
  • 234 postów

Napisano 27 July 2011 - 08:46

Mam nadzieję że exp będzie tylko w adventure mode... skoro ma on dodawać co level nowe możliwości to ja nie chcę czegoś takiego!
Dołączona grafika
Ka?de 9 diamentów to jeden klocek pod budow? ko?cio?a!

craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#22 SuperManiekBros

SuperManiekBros

    aka Max

  • Użytkownik+
  • 169 postów

Napisano 27 July 2011 - 08:53

Już tylko czekać jak nooby z tibi i metina zaczną grać... :(

yjMmcnk.png


#23 wigar44

wigar44

    Znawca

  • Użytkownik
  • 234 postów

Napisano 27 July 2011 - 08:55

E tam wątpię aby umieli kupić. (piractwa nie biorę pod uwagę bo wg. mnie to przestępstwo i patologia) :D
Dołączona grafika
Ka?de 9 diamentów to jeden klocek pod budow? ko?cio?a!

#24 SuperManiekBros

SuperManiekBros

    aka Max

  • Użytkownik+
  • 169 postów

Napisano 27 July 2011 - 09:07

Fani mc wzbogacą się o noobki...a a Notch o kolejne kilkanaście milionów dolarów (noobkom rodzice kupią)

yjMmcnk.png


#25 Renar

Renar

    Nowy

  • Użytkownik
  • 5 postów

Napisano 27 July 2011 - 09:08

Nie rozumiem czego się tak boicie. Notch napisał że lvl i expienie daje tylko na próbę. Pewnie będzie jakaś sonda czy chcecie lvl czy nie.

#26 SuperManiekBros

SuperManiekBros

    aka Max

  • Użytkownik+
  • 169 postów

Napisano 27 July 2011 - 09:10

Na próbę, to co innego :P

Mogę liczyć na brak spamu na czacie (może być exp usunięty jak gąbka)

yjMmcnk.png


#27 Sillano

Sillano

    Nowy

  • Użytkownik
  • 22 postów

Napisano 27 July 2011 - 09:49

@ up 2
była już sonda

#28 Rex21

Rex21

    Nowy

  • Użytkownik
  • 58 postów

Napisano 27 July 2011 - 10:03

@ up 2
była już sonda


i co wyszło?

#29 oendember

oendember

    Brony!

  • Użytkownik
  • 41 postów

Napisano 01 August 2011 - 19:11

Mi się te pomysły podobają. Słuchajcie, przecież jeśli to dodadzą, to nie będziecie musieli konecznie na to zwracać uwagi. Nie chcecie levelovania? Zakryjcie sobie czymś ten pasek na ekranie. Czy jeśli Notch dodał np. tłoki, to musicie z nich korzystać? Jeśli dostaniemy jakieś nowe umiejętności z każdym levelem, to też ich nie używajcie. Proste?

#30 Macjur

Macjur

    Nowy

  • Użytkownik
  • 21 postów

Napisano 02 August 2011 - 09:56

@up
Wychodzisz na dwór, a tam sasiąd wylał ci szambo na chodnik i mówi ci, że jak sie nie podoba to nie wąchać - twoją wypowiedź ma taki sam sens...

#31 TarzanPL

TarzanPL

    TRIBE

  • Użytkownik
  • 782 postów

Napisano 02 August 2011 - 10:29

najlepiej by było po prostu gdyby z każdym levelem można było robić coraz i lepsze narzędzia.
lvl.0 - drewniane
lvl.1 - kamienne
lvl.2 - złote? żelazne
lvl.3 - diamentowe

zmusiło by to graczy do walki, a nie siedzenie w kompalni parę dni, cały ekwipunek z diamentów i żaden potwór nie podskoczy. znacznie wzbogaciło by to rozgrywkę. narzekaliście że po dniu gry macie już diamenty i cała gra traci swój urok, więc to jest rozwiązanie. chyba ten exp to jednak dobry pomysł.

jedyny minus to zmuszenie graczy do nabijania expa drewnianym mieczem, ale myślę że notch by coś do tego wymyślił. :) np. z każdym levelem więcej wrogów / więcej otrzymywanych obrażeń od wcześniej odblokowanych potworów.
0 - zombie
1 - zombie + pająki
2 - zombie + pająki + szkielety + creepery
3 - zombie + pająki + szkielety + creepery + spiderjockeye + endermany + slimy
wymyślałem to na szybko, jak ktoś ma swoją propozycję to piszcie. :)

#32 Zwircio0o

Zwircio0o

    Prawdziwy lolo

  • Użytkownik
  • 108 postów

Napisano 02 August 2011 - 11:34

Expienie... Mi się nie podoba 1.8 jest bardzo ryzykownym updatem ... A najbardziej ryzykowne jest expienie bo wielu ludziom się nie podoba chyba że Notch zrobi to bardzo ostrożnie i nie będzie miało dużego wpływu na grę :P

#33 Dżemor!

Dżemor!

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 142 postów

Napisano 02 August 2011 - 11:41

Omg...

Ile wy macie lat? O_O Bo jak tak narzekacie i zrzędzicie na to expienie od dobrych trzech czy czterech tygodni, to już mi się powoli zaczyna zmieniać wyobrażenie o użytkownikach tego forum - że nie rozmawiam z normalnymi ludźmi, tylko z dziadkami po 80-ce, którzy boją się zmian i doczepią się nawet tego, że dżem jest źle rozsmarowany na kanapce... :|

#34 Zwircio0o

Zwircio0o

    Prawdziwy lolo

  • Użytkownik
  • 108 postów

Napisano 02 August 2011 - 11:50

No bo dżem jest zawsze źle rozsmarowany !!! arhggagwa !!!! :(

@up A tak na poważnie wszystko ok ale expienie??

#35 MisterMichu

MisterMichu

    Znawca

  • Użytkownik
  • 243 postów

Napisano 02 August 2011 - 12:36

Ja tam bym chciał , żeby EXP zbierać za achivmenty !

#36 Zireael

Zireael

    20% cooler

  • Użytkownik
  • 167 postów

Napisano 02 August 2011 - 14:16

Fajnie byłoby, gdyby doświadczenie zbierało się za zadania wykonywane na rzecz wiosek. Exp za zabijanie mobów kojarzy mi się z ohydnymi sieciówkami....

#37 Pawarm

Pawarm

    Nowy

  • Użytkownik
  • 26 postów

Napisano 02 August 2011 - 19:22

LOL? Dlaczego wydaje wam się że dostawanie punktów (expa) jest nie minecraftowe? Po classicu wyszedł survival test w którym za zabijanie mobów dostawało się punkty. Po śmierci pokazywał się twój całkowity wynik (napis jest nawet w tej wersji), a punkty były resetowane. Brzmi znajomo? I według mnie jeśli zostanie dodane coś takiego, to mniej więcej w takiej formie. Najwyżej punkty będą podliczane na tym pasku na dole.

#38 Zireael

Zireael

    20% cooler

  • Użytkownik
  • 167 postów

Napisano 02 August 2011 - 19:37

Nie sądzę, że to nie jest 'minecraftowe". Przeraża mnie jednak myśl o graczach zarzynających wszystkie moby w zasięgu miecza po to, by... No właśnie, po co? Notch nie podał jeszcze zastosowania doświadczenia, więc możemy tylko spekulować.

#39 _Arek_

_Arek_

    Wiecznie głodny

  • Użytkownik
  • 193 postów

Napisano 03 August 2011 - 09:59

po pierwsze jeb powiedział że nawet jak nic nie robimy będzie nabijało się nam doświadczenie (powoli) ,po drugie
po zabiciu tracimy wszystkie lvle więc trochę szkoda czasu a moja opinia na ten temat jest prosta,niektóre z twoich umek (zasięg) sprawiają że komp będzie zwalniał o około 2 fps ,a niektóre są tragiczne dla multi ( oddzielne przeliczanie czasu dla sadzonek czy zboża,budowanie [które i tak ma zostać podniesione do 256]) różnych graczy,sprawią że gra na multi będzie obfitowała w lagi :)

Dołączona grafika


#40 brianwhite

brianwhite

    Nowy

  • Użytkownik
  • 16 postów

Napisano 03 August 2011 - 10:06

Zawsze możecie nie robić aktualizacji ;)