Skocz do zawartości


Zdjęcie

To nie jest zapowiedź, to chwila kreatywności

SERWER MC

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kucykowy404

Kucykowy404

    Nowy

  • Użytkownik
  • 3 postów

Napisano 27 June 2018 - 04:49

Witajcie, przyszedłem na to forum, aby nieco zorientować się z rynkiem serwerów minecraft. Nie znalazłem bardziej offtopowego tematu niż ten, tak więc stąd wybór napisania wątku właśnie tutaj.

 

Do rzeczy, mam do zaproponowania serwer o akceptowalnym zapleczu finansowym, ekipą i zwartością. Nie lubuje się w kopiowaniu pomysłów, natomiast zauważyłem pewne podobieństwa do innych projektów, tak więc o opinie zwracam się właśnie do was droga społeczności tego zacnego forum.

 

Serwer stałby na już błędnie określanej nazwie Freebuild, a typ rozgrywki skupiałby się jednak wewnątrz miasta na archipelagu, to właśnie w tej formie serwer miałby do zaoferowania najwięcej odświeżonych pomysłów i rozwiązań, zarówno tych sprawdzonych, jak i eksperymentalnych. Serwer jest pomysłem hobbystycznym, więc trzyma się założenia ciekawej rozgrywki zarówno dla ekipy, jak i graczy. Więc zbyt wiele zapychaczy (mikropłatności) nie uraczy się na tym serwerze. Jako że pierwotnym planem było stworzenie tej całej mechaniki wśród określonej grupy docelowej, dlatego też mogą istnieć pewno niedociągnięcia, czy też obawy przed wprowadzeniem serwera na publiczne listy. Mam nadzieję, że z pomocą tego wątku uda się zderzyć nasze obawy ze zdaniem innych graczy.

 

Co jako serwer jesteśmy w stanie zaoferować graczom?

 

- Nieproceduralną mapę działek (mam tutaj na myśli, że zarówno główna wyspa, jak i przyległe działki, będą budowane i dostosowywane do standardów, próbując zachować różnorodność, ale równiez nie abstrakcję).

- System ekonomii opierający się na wyczerpywalnych funduszach (serwer posiadać będzie własne konto, a każda akcja związana z kupnem i sprzedażą będzie wpływać na jego saldo).

- Znany wszystkim system prac, który został spolszczony i poddany testom balansowym wartości (również zysk czerpany z prac będzie uwzględniony, co do salda).

- Rozbudowany balans między sposobami zarobków, a wydatków, do tych pierwszych zalicza się:

 

  • Jak już wspomniałem, czerpanie dochodu z systemu prac.
  • Drukowanie pieniędzy (obecnie w projekcie za sprawą popularności bitcoina zostały zamienione na koparki kryptowalut). 
  • Kasyno (kasyno składać się będzie na jedną grę logiczną, jak i zakup loot boxow za pieniądze zdobyte w grze, od prostych lootboxów po prawdziwe perełki, a całość zostanie przyozdobiona zapadającymi w pamięć nazwami)
  • W świecie na ścieżce fabularnej będą istnieć specjalne zadania, za które dostaniemy odpowiednie wynagrodzenie.
  • Ostatnim, a najbardziej oczywistym sposobem zarobku będzie posiadanie własnego stoiska w centrum handlowym, a może wkrótce własnego centrum handlowego.

    Skoro istnieje tyle dróg zarobku; powinno być, na co wydawać zarobione pieniądze, a skromnie powiem, że uważam, że takich atrakcji nie brakuje:

  • Do najdroższych należeć będą posiadłości najbliżej wyspy (mowa tutaj o domach na wodzie, jachtach, a może pokaźnej posiadłości na wyspie, bądź apartamentowcu), a jeśli to nadal mało to możecie zawsze zakupić sobie wyspę i dostosować ją pod swoje oczekiwania, a to wszystko dostosowane do cen takich perełek, jak Eclipse (jacht), nie powiem więcej, na ten temat, ale ekonomia na pierwszy miejscu.
  • Sama koparka kryptowalut to zarówno dochód, jak i koszt, więc pasuje do obydwu kategorii.
  • Duży wybór sklepów stacjonarnych, w których będziecie mogli zakupić: pety, dekoracje, skiny, a może nawet pojazdy. Do tego dochodzi standardowy schemat centrum handlowego, którego cel istnienia jest podyktowany przez ekonomię serwera, a jego ceny sugerowane są zarobkiem płynącym za daną czynność.
  • Specjalne przedmioty, będące ważnym członem rozgrywki (nic więcej zdradzić nie mogę, mogę zapewnić jedynie, co do ich różnorodności).
  • Ostatnim, na co będziecie mogli wydać swoje pieniądze jest "ranga prestiżu", która również ma swoje podstawy w członie fabularnym, ale będzie dawać również dostęp do nowych funkcji, więc zapewniam, że nie jest to jedynie pusty kolorek.

  Czy możemy zaoferować wam coś poza ekonomią?

 

   Uważam, że możemy, ale czy wystarczająco, to już wy ocenicie:

 

- Nieskrępowany survival (teleport grupowy/solo na losowe koordynaty). To nie jest żadne odkrycie techniki, ale myślę, że zainteresuje kogoś fakt, że na serwerze znajdują się niczym nieskrępowane rudy, a to wszystko w połączeniu z brakiem denerwujących znikających bloków dzięki pseudo systemom anty-xray. No i rozumiem, że może kogoś znudzić kopanie tego samego kawałka mapy, w poszukiwaniu surowców "kopalń fb". Byłoby niestosownym powiedzieć, że się tego pozbyliśmy; pomysł wprowadzenia został anulowany.

 

- Całkiem sporo eventów, od tzw. wiedzówki, po różne gry symulacyjne, mógłbym tu dokładnie powiedzieć jakie, ale całkiem sporo jest cały czas w fazie testów, tak więc mogę zapewnić aktualizowanie wątku, jeśli nie zostanie

usunięty.

 

- Chcemy zapewnić wam mnogość opcji, systemów i interakcji ze światem gry, ale również nie chcemy, żeby gracz się w tym pogubił i w końcu nie wiedział, co ze sobą zrobić, dlatego na start serwera zostaną przygotowane poradniki w wielu formach, od prezentacji graficznych (dostępnych również z poziomu gry), po filmiki instruktażowe. Rozumiem, że większość może być wyjadaczami, ale staramy się dostosować pod gracza.

 

- Chcemy zapewnić wam dosyć oryginalne podejście, które nie będzie skupiać się na edycjach, a sprytnie prowadzonych aktualizacjach zawartości. (przynajmniej takie jest założenie).

 

- Celujemy w coś nieco innego niż znana wszystkim mob arena, w naszych planach jest system lochów, który wydaje się nam ciekawszym pomysłem. Oczywiście pamiętamy, o istniejących pracach, tak więc lochy zostaną zaprojektowane w zgodzie z omawianą wtyczką, a dodatkowo chcielibyśmy, żeby nasze pety mogły gdzieś się wyszaleć. 

 

 

- Mają istnieć różne hale związane z interakcją gracza, ale pomysł jest tak świeży i widzimy w nim taką ilość potencjału, że wolimy zachować to w tajemnicy, trzeba w końcu czymś zaskoczyć na start.

 

 

Jeśli po tym, co tutaj zobaczyliście zastanawiacie się: RPG(LOCHY)+JACHTY+EKONOMIA?! I rozmyślacie, czy to może wypalić i jaki jest typ serwera, to powiem jedynie tyle, że gracze pragnący immersji i wytłumaczenia takiego połączenia; powinni znaleźć swoją odpowiedź w fabule, a tych, których ona nie interesuje nie powinni być rozcięci przez dwa pomysły z odległych "uniwersum". Pragniemy was jednak zapewnić, że nie jest to nieprzemyślany projekt, który wpycha na siłę każdy system, jaki jest w zasięgu wzroku; mam jednak nadzieję, że przez liczbę akcji na serwerze nie zostanie on okrzyknięty mianem EasyHc.

 

###########           ###########             ###########         ###########         ###########           ###########             ###########         ###########               ###########         ###########  

 

To teraz może się wytłumaczę, czemu zostawiłem was z tak niechlujną ścianą tekstu, zamiast sympatycznymi grafikami. Bowiem uznałem, że jeśli nie jest to nawet zapowiedź, to nie ma potrzeby wrzucania tutaj grafik, jeżeli jednak wasze oczy cierpią z tego powodu, to mogę jedynie prosić o wybaczenie tego uchybienia. Jeśli doczytałeś do tego momentu i masz jakieś uwagi, śmiało napisz je w komentarzu, każdy pomysł i uwaga jest dla nas ważna.

 

 

 

mniejszą tę czcionkę zrób...

 

Ponieważ jestem tylko człowiekiem; powyższa treść może zawierać błędy językowe, dlatego jeśli chcesz mi je wytknąć nie krępuj się, na pewno będzie to również pomocne. 

 

 

 

 

 

 



craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 Lewonier!

Lewonier!

    Ekspert

  • Użytkownik+
  • 802 postów
  • Lewyyy#5568
  • MRLewonier

Napisano 27 June 2018 - 10:47

Czytając to czuję się jakbym czytał to co robiłem kiedyś na swoim serwerze. Zarabianie, kupowanie działek w postaciach miejsc na mapie, budynkach, salach, halach itp. Koparki bitcoin'ów, kasyno, zamiast edycji aktualizacje, częste eventy, stoiska w centrum handlowym... Przecie to jest mój serwer xd. Mimo to nie osądzam Cię o kopie pomysłu, bo Cię nie kojarzę i chętnie bym zagrał na takim czymś.


Użytkownik Lewonier! edytował ten post 27 June 2018 - 10:48

Pościczki 

Liczba postów: 100 200 300 400 500 600 700 800 900 1000...

Rejestracja: ojoj daaaawno kiedyś

kolorki: ========......................

 

 

 

 


#3 Kucykowy404

Kucykowy404

    Nowy

  • Użytkownik
  • 3 postów

Napisano 27 June 2018 - 17:49

Czytając to czuję się jakbym czytał to co robiłem kiedyś na swoim serwerze. Zarabianie, kupowanie działek w postaciach miejsc na mapie, budynkach, salach, halach itp. Koparki bitcoin'ów, kasyno, zamiast edycji aktualizacje, częste eventy, stoiska w centrum handlowym... Przecie to jest mój serwer xd. Mimo to nie osądzam Cię o kopie pomysłu, bo Cię nie kojarzę i chętnie bym zagrał na takim czymś.

Zapewniam, że pomysłu nie kopiowałem z twojego serwera, a korzystałem z gamy możliwości, jakie zapewniają wtyczki; moim celem było wyeksploatowanie podstawowych mechanikach do granic, jakie jestem w stanie spełnić. Pomysł ten jest rozwinięciem systemu Trixie z 2017 i kilku innych starszych projektów, które realizowane były na 1.2.5 z całkiem przyjemną bazą graczy oraz z wymiernym sukcesem. Oczywiście pojawiło się wiele nowych rozwiązań, więc mój research musi zostać przeprowadzony jeszcze sprawniej, zarówno od strony zabezpieczeń, jak i trendów. Nie chcę celować w nisze, ale również nie mam zamiaru porzucać całego pomysłu ze względu na krytyczne podejście innych do mechanik. Hale akurat będą nam służyć do czego innego, ale dzięki tobie wpadłem na pomysł stworzenia loterii garażowych, dziękuję uprzejmie :)

Jeżeli chodzi o decyzje działek, które nie są generowane, to powodem było dopasowanie do klimatu i stworzenia z archipelagu miejsca rozrywek, pracy - ale przede wszystkim zasłużonego odpoczynku, ceny za grunt nie są przypadkowe, a całość ma swój własny wzór matematyczny, dlatego cena wyspy ~50x50 będzie się różnic od jachtu o takiej długości, oczywiście, jak już wspomniałem: jest to oparte na prawdziwym rynku. 

 

Co do eventów, nie będą one bardzo często; będą również dopasowywane do ekonomii serwera, na start nie uraczy się również spamu eventami, bo nie chcemy burzyć tego, co zostało zaprojektowane, jako atrakcja.

Jeżeli chodzi o porzucenie pomysłu z edycjami, bierze się on z wielu czynników: pierwszym, a zarazem priorytetowym jest zdanie ekipy, która również będzie wchodzić w skład ekonomii serwera, jako normalnych graczy. Następnym czynnikiem może być liczba graczy, która zainteresuje się projektem, ostatnim jest chyba balans sam w sobie; nie mam zamiaru zrobić serwera, w którym będziecie nagradzani co jedną sekundę na serwerze (hiperbolizuje), ale również nie ma być to przeszkoda nie do przeskoczenia. To właśnie dlatego moja pewność co do utrzymania jednej edycji (przynajmniej obecnie).

 

Planowaliśmy też wzmocnić ingerencję pomiędzy budowlami serwera a graczem (tak miałoby to symulować prawdziwą budowę). Działałoby to bardzo prosto: gracz mógłby zarejestrować się na zlecenie budowy, a potem po spełnieniu kryteriów zostałby wynagrodzony za swoją pracę przy pomocy wzoru matematycznego. Jednak mamy też sposób, jeśli osoba zarejestrowana okazałaby się zwykłym trollem.

 

Mam nadzieję, że przywrócenia w mc pomysłu na raidy jak w mmo nie miałeś uwzględnionego w swoim projekcie.

 

Cieszę się, że taki typ serwera tobie odpowiada i pozdrawiam.

 

 

 

 

 

 


  • Lewonier! lubi to

#4 Kucykowy404

Kucykowy404

    Nowy

  • Użytkownik
  • 3 postów

Napisano 10 July 2018 - 15:06

Projekt cały czas ma się dobrze, dzisiaj zaczynami pisać scenariusze do questów, przez trzynaście dni było sporo kwestii czysto technicznych, głównie zabezpieczenia nowych rzeczy sprawdzania, kilku exploitow, zostały dodane tez nowe przedmioty, zaraz po tym, jak zostały przetestowane w boju i z rezultatów jesteśmy wstępnie zadowoleni. Dorobiliśmy też wiele nowych dekoracji związanych z wnętrzami domów. Dzięki pomocy jednej osoby zajmującą się kwestią kolorystyczną stworzyliśmy wiele ciekawych wariantów. Poprawiliśmy spolszczenie i teraz zastanawiać będziemy się również, czy dać graczom z survival możliwość położenia cuboidu.

 

Pozdrawiam

 

 

@Odświeżam



#5 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2947 postów
  • Katniss#2260
  • Katniss

Napisano 10 July 2018 - 16:58

mam jednak nadzieję, że przez liczbę akcji na serwerze nie zostanie on okrzyknięty mianem EasyHc.

Od siebie dodam, że izihace to odrębny tryb, nie jakiś tytuł, który nadaje się słabym serwerom, które nie wypalają.

 

Izihace charakteryzują się absurdalnie dużym dropem, dziećmi w administracji (nie zawsze), pluginem FunnyGuilds i rozległym itemshopem.

 

A sam projekt wygląda dość interesująco, ale osobiście raczej nie zagram. Powodzenia tak czy inaczej.


Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
 

Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: SERWER MC