Skocz do zawartości


Zdjęcie

Pomysły od graczy na serwer.

serwer mc serwer 1.12.2 nowy pomysły

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
65 odpowiedzi w tym temacie

#61 Atom998

Atom998

    Nowy

  • Użytkownik
  • 39 postów

Napisano 29 March 2018 - 21:31

Niestety nie mogę tego zrobić bo nie mam teraz jak. Jeśli wpadnę w najbliższym czasie na to ponownie wyślę na pewno ;).


  • Katniss lubi to

craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#62 Atom998

Atom998

    Nowy

  • Użytkownik
  • 39 postów

Napisano 04 April 2018 - 11:22

Witam.
Wciąż idziemy do przodu i chcemy wcielać nowe pomysły do serwerów. Zapraszam do komentowania i głosowania w ankietach.
Pozdrawiam Patryk.

#63 Atom998

Atom998

    Nowy

  • Użytkownik
  • 39 postów

Napisano 15 April 2018 - 20:59

Zachęcam do podsyłania kolejnych pomysłów nawet na pw jak to często wiele osób robi.

Pozdrawiam Patryk.



#64 Atom998

Atom998

    Nowy

  • Użytkownik
  • 39 postów

Napisano 18 April 2018 - 07:37

@ref

@ref

@ref

#65 Maul Polska

Maul Polska

    Nowy

  • Użytkownik
  • 32 postów
  • Maul_PL#5566
  • Maul_PL

Napisano 19 April 2018 - 22:43

Chciałbym się odnieść do całości wątku. Zapał 10/10, mam nadzieję, że to się utrzyma do października.

 

Same stoniarki nie są takie złe. O ironio ludzie nie potrafią wykorzystać na swoim serwerze czegoś tak prostego. Wypuszczenie 1000 graczy w teren oznacza gigantyczną degradację terenu.
Po jakimś czasie mapa będzie warstwą dirta wiszącą wysoko nad warstwą bedrocka. Dobrze wykorzystana stoniarka, a raczej odnawialne rudy, (tak jak w setkach gier RPG) zmieniają ten problem, o ile go nie rozwiązują.

A niech sobie ludzie campią i niech walczą o najbogatsze w zasoby tereny. Będzie jakiś sens tworzenia tych gildii, poza chęcią wyżycia się na słabszych.

Naprawdę nikt z tego nie korzysta przy tworzeniu serwerów minecraft?

Jeżeli regenerować ma się również stone, to trzeba myśleć o maszynach do drążenia, które taki kamień będą usuwać na stałe, bo ruda jednak nie zawsze jest na wierzchu.

 

Co do zajmowania terenu przez gildie to zastanawiałem się ciutek. Claim jak claim. Gildia musiałaby zapłacić za teren wysoką cenę i płacić równie wysoką cenę za utrzymanie terenu.

Dzięki temu gra nie ograniczy się do szukania kogoś do zabicia, a rozwinie do walki o surowce i utrzymanie terenu.

Trzeba będzie mieć aktywnych członków, którzy pracują, bądź rabują z wysoką efektywnością.

 

Jeżeli idziesz w RPG to prawdziwą udręką dla lubiących łatwiznę będzie przemyślany system klas wprowadzający widoczne podziały na role.
Gildia Wojowników będzie musiała się dorobić jako rabusie, lub najemnicy. Gildia Górników będzie musiała wynająć ludzi do obrony. A może dorobisz się na serwerze spontanicznego Królestwa z podatkami?

Nie ma fajerwerków, jak słyszy się o wojnie, którą rybak wypowiedział farmerowi. Również nie każdy docenia mozolne łupanie kamyków i wyprowadzanie urobku do góry do spółki z kimś, kto to odbierze i przerobi na towar, który kolejna osoba przetransportuje na rynek.

 

Podbijanie gildii natomiast według mnie miałoby pewien urok, gdyby oprzeć je na klasycznym podboju.

Jakieś dziwne rzeczy typu "nic mi nie zrobisz, dopóki nie wysadzisz całego chunka w poszukiwaniu magicznego jajka" , czy bazowanie na liczbie członków, których tak na prawdę nic w gildii nie trzyma, to troszkę śmieszne.

Ochronę obszarów można by bazować na grach FPS z przejmowaniem flag, czy okupacją danego obszaru przez pewien czas (co można skrzętnie ominąć przez wprowadzenie celu do zniszczenia w postaci wytrzymałego bloku, lub bloku odnawialnego, który trzeba zniszczyć wielokrotnie; w trakcie oblężenia oznaczonego ikonką). Śmierć członków gildii atakującej i broniącej się mogłaby odpowiednio skracać i wydłużać czas wymagany do ukończenia oblężenia.

Takie nabijanie punktów w oblężeniu, które z założenia powinno trwać do godziny, wymaga myślenia, planowania i przygotowań (zarówno ataku i obrony), a więc aktywnej gry na serwerze.

Możnaby nawet wkręcić do tego NPC-najemników.

 

Nie wiem jak bardzo chcesz stawiać na średniowiecze i realizm epoki, ale dla świętego spokoju trzeba by było stworzyć szablony dla murów, wież, domów, twierdz i pozostałych budynków, bo jak zawsze wszystko skończy się sześcianami z obsydianu.

Być może zainspiruje Cię seria gier Stronghold.

 

W sumie jakbym miał możliwość połączyć gry Chivalry:Medieval Warfare i Stronghold, to na komputerze byłaby tylko jedna gra.


Użytkownik Maul Polska edytował ten post 19 April 2018 - 22:44

Bardzo fajny plugin na działki w języku polskim. Niezbędny na survivalu :)
https://www.spigotmc...HedVlj55LhlND0Q
 


#66 Katniss

Katniss

    Twórca "Mrocznej klątwy"

  • Senior Moderator
  • 2947 postów
  • Katniss#2260
  • Katniss

Napisano 20 April 2018 - 05:03

Chciałbym się odnieść do całości wątku. Zapał 10/10, mam nadzieję, że to się utrzyma do października.

 

Same stoniarki nie są takie złe. O ironio ludzie nie potrafią wykorzystać na swoim serwerze czegoś tak prostego. Wypuszczenie 1000 graczy w teren oznacza gigantyczną degradację terenu.

Stoniarki są złe. O ironio, umożliwiają tworzenie botów kopiących Ci surowce. Kopanie na afk bez nich też nie ma sensu, z stoniarkami już tak.

 

I wątpie, żeby jego serwer kiedykolwiek zobaczył 100 graczy jednocześnie. Więc nie wylatuj z 1000 bo to nie jest realistyczne.


  • HelloDoggo lubi to

Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
 

Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: serwer mc, serwer, 1.12.2, nowy, pomysły