Nowa edycja Piątek (08.06.2017) o godzinie 18:00, serdecznie zapraszamy!
» IP serwera: GoldAge.pl
» Tryb: Survival + Królestwa
Wersja: 1.12
» TeamSpeak3: McHusi.tasrv.com
» Drop: Z rudy
» Autoryzacja: NoPremium / Premium
Głównym celem rozgrywki jest stworzenie najpotężniejszego królestwa.
Największa i silnego pod każdym względem, najważniejszym punktem królestwa jest główny teren tam gdzie znajduje się nexus (magiczna latarnia). Gdy wróg zaatakuje ten teren może przejąć cały majątek królestwa. Żeby skutecznie bronić tych terenów trzeba wydać dużo ilość punktów na wieżyczki, ulepszenia championa, jednakże najważniejszą role odgrywają członkowie twojego królestwa.
INFORMACJE OGÓLNE
» Nether: Włączony
» End: Włączony
» Poziom: Hard
» Brak faworyzacji
» Większy respawn potworów
» Dobra maszyna zapewnia nam brak lagów na serwerze
Dodatki:
» Możliwość siadania na schodkach
» Rozbudowany system królestw
» Realistyczne krwawienie
» System umiejętności (McMMo)
» Ilość HP nad głową
» Statystyki śmierci/zgonów
Poradnik dot. królestw:
Użytkownik Ask3r edytował ten post 06 September 2017 - 14:07
Szkoda, ze właściciel serwera zrezygnował z wielu ciekawych elementów, które moim własnym zdaniem, przyciągnęłyby wielu graczy.
No cóż, można to nazwać tylko kolejną, ale odnowioną edycją MChusi.
Szkoda, ze właściciel serwera zrezygnował z wielu ciekawych elementów, które moim własnym zdaniem, przyciągnęłyby wielu graczy.
No cóż, można to nazwać tylko kolejną, ale odnowioną edycją MChusi.
Napisałem w starym temacie, że serwer nie będzie zrealizowany w najbliższym czasie
W przeciągu miesiąca dodam tryb "Realistic survival" i właśnie ten serwer będzie miał wiele nowości.
Aktualizacja:
◽Problem z otchłanią został naprawiony
◽Dodaliśmy plecaki oraz drop monet z mobów
◽Usprawniliśmy działanie serwera
Użytkownik Ask3r edytował ten post 11 July 2017 - 12:19
Masz racje lepiej dodać mase dodatków pasujące na easyhc typu /efekt, /drop i tak dalej.
Oferujemy oryginalny tryb. Na polskiej społeczności jest prawdopodobnie 8 serwerów z podobym trybem
Serwer jest cały czas rozwijany więc "dodatki" które zachowują esencję survivalu będą dodawane, np nowe potwory.
Nowe potwory to nie esencja survivalu tylko modyfikowanie gry w taki sposób, że nie jest ona w ogóle podobna do survivalu. Ludzie nie chcą grać na modach tylko na survivalu, więc daj im się nacieszyć nową wersją bez niepotrzebnych nikogo nie interesujących, przeszkadzających dodatków.
Aysel_ lubi to
,,The war is getting over. The sun rises and shines the old glory of our game. Of our begging tears, dripping, forming the rivers, oceans of needs. Now, we stay here and looks in front of our old glory, who was us before and after."
Nowe potwory to nie esencja survivalu tylko modyfikowanie gry w taki sposób, że nie jest ona w ogóle podobna do survivalu. Ludzie nie chcą grać na modach tylko na survivalu, więc daj im się nacieszyć nową wersją bez niepotrzebnych nikogo nie interesujących, przeszkadzających dodatków.
Przez dodanie nowych potworów rozgrywka staje się trudniejsza i ciekawsza. Dzięki czemu nie znudzi się po kilku godzinach gry
Cieplutko pozdrawiam
@edit
Od samego rana do godziny 21:41 na serwerze utrzymywała się frekwencja +20 graczy!
Użytkownik Ask3r edytował ten post 12 July 2017 - 11:35
Masz racje lepiej dodać mase dodatków pasujące na easyhc typu /efekt, /drop i tak dalej.
Oferujemy oryginalny tryb. Na polskiej społeczności jest prawdopodobnie 8 serwerów z podobym trybem Serwer jest cały czas rozwijany więc "dodatki" które zachowują esencję survivalu będą dodawane, np nowe potwory.
Oryginalny? Na tym forum codziennie tego typu serwery sie reklamują. Według cb wszystko co oryginalne kojarzy Ci się z easyhc? Zostawię to co napisałeś bez komentarza.
Oryginalny?
Na tym forum codziennie tego typu serwery sie reklamują. Według cb wszystko co oryginalne kojarzy Ci się z easyhc? Zostawię to co napisałeś bez komentarza.
A umiesz czytać, że zrozumieniem? Podałem kilka rzeczy pasujących na easyhc.
Tak, tryb jest oryginalny Na forum są bodajże dwa tematy podobne do mojego. Jednak na każdym z nich utrzymuje się bardzo niska liczba graczy.
Użytkownik Ask3r edytował ten post 13 July 2017 - 19:12
Znajomy wczoraj mnie namówił na pogranie na tym serwerze w ramach odmiany. Po niedługim czasie się odechciało... Cóż, może po prostu nie lubię easyHC, ktoś inny może lubi, więc oszczędzę wszystkim tutaj wywodów na temat ulubionych trybów.
Niemniej jednak chciałbym zwrócić uwagę na niezgodność prezentacji z rzeczywistością. Obiecuje ona wysoki poziom trudności, a sam serwer nie jest niczym więcej niż easyHC. Mimo że unika się jak ognia tej nazwy, by nie narazić się na skojarzenia z serwerem-łatwizną, to jednak fakty mówią same za siebie:
Tutaj w ogóle chyba nie da się zginąć. Prezentacja obiecuje "większy respawn potworów". Hmm... nawet nie miałem okazji tego sprawdzić. Ledwo się wyjdzie na łąkę, by ponaparzać się w nocy, to ktoś zarzuci na czacie "Można dzień?" i moderator bez żadnego "ale" włączy dzień. No, załamka... Żeby to chociaż po jakimś głosowaniu (co i tak z hard-survivalem nie miałoby nic wspólnego, bo noc to noc i radź sobie), ale nie - sam już dla jaj zarzuciłem takim tekstem i z miejsca zrobił się dzień... Wystarczy więc jedna prośba.
Jeżeli "potwory" objęte większym respawnem to krowy, owce, świnie i kurczaki, to fakt - biega tego tyle, że aż gdyby to zabijać, to by z samych skrzyń zapełnionych jedzeniem dało się pałac zbudować. Tylko że się nawet polować nie chce. Po co, skoro i tak głód praktycznie nie doskwiera.
Teleporty dostępne zawsze i wszędzie. Po co komu stół do zaklęć? Ba, po co komu stół rzemieślniczy?! Wystarczy komenda /spawn, a potem /k home. Orientować się w terenie? Pamiętać drogę do domu? Wracać do niego z podróży, by przynieść cenne trofea i ryzykować śmierć od potworów albo innych Graczy? Po co? "/k home" i po sprawie.
Nexusa można karmić byle czym. Po co zbierać jakieś cenne surowce, skoro nexus łyka bruk jak młody pelikan. Mięso zombie, kości, nasiona z trawy, deski z drzew, a nawet patyki... Takie "bogactwa" decydują o potędze "królestw".
Samo słowo "królestwa" jest tu mocną przesadą, chociaż to akurat nie wina administracji, a używanego przez nich pluginu. Ja wiem, że "Kingdoms" brzmi majestatycznie i kojarzy się z rozległymi państwami, ale nic z tych rzeczy. Na 1 osobę jest limit 5 chunków W królestwie może być 10 osób, co daje w sumie 50 chunków. Za punkty można zwiększyć limit członków królestwa (domyślnie w configu do 30, ale nie wiem, jak tutaj ustawiono), co daje max. 150 chunków. Obszar 10x15 chunków, czyli 160x240 kratek to nie królestwo. Małą osadę ledwie zmieścisz, a przypominam, że mówimy o maximum, gdy za punkty zwiększy się liczbę członków do 30!
Jedyne, co jest prawdą z obietnic Autora tematu, to fakt, że tablista rzeczywiście wykazuje jakąś frekwencję. To akurat jednak nie dziwi, bo easyHC ciągle jest bardzo popularne, nawet jeśli nazwa jest maskowana.
Życzę wszystkiego dobrego w rozwoju serwera, ale w imieniu Graczy proszę o poprawienie bardzo mylącej prezentacji obiecującej trudną grę i powodującej rozczarowanie.
Użytkownik ErykS_1983 edytował ten post 14 July 2017 - 11:16
Główny Oficer z naszego Imperium sam przyznał, że ten serwer nie jest godny uwagi i gry. Autor obiecywał trudne wyzwania, ulepszenie mobów, a w ostateczności nie wywiązał się z obietnicy.
Ostatecznie naszego Oficera Prowincji, którego chcieliśmy przenieść właśnie tutaj przenieśliśmy na MPspot, gdzie założy frakcję i rozpocznie rekrutację, nasza kolonia nie spocznie już na GoldAge, pod warunkiem, że serwer stanie się przyzwoity. Miłego poprawiania serwera, no chyba, że lubisz towarzystwo dzieci na serwerze, które u ciebie przesiadują w ilościach nawet 40.
,,The war is getting over. The sun rises and shines the old glory of our game. Of our begging tears, dripping, forming the rivers, oceans of needs. Now, we stay here and looks in front of our old glory, who was us before and after."
Znajomy wczoraj mnie namówił na pogranie na tym serwerze w ramach odmiany. Po niedługim czasie się odechciało... Cóż, może po prostu nie lubię easyHC, ktoś inny może lubi, więc oszczędzę wszystkim tutaj wywodów na temat ulubionych trybów.
Niemniej jednak chciałbym zwrócić uwagę na niezgodność prezentacji z rzeczywistością. Obiecuje ona wysoki poziom trudności, a sam serwer nie jest niczym więcej niż easyHC. Mimo że unika się jak ognia tej nazwy, by nie narazić się na skojarzenia z serwerem-łatwizną, to jednak fakty mówią same za siebie:
Tutaj w ogóle chyba nie da się zginąć. Prezentacja obiecuje "większy respawn potworów". Hmm... nawet nie miałem okazji tego sprawdzić. Ledwo się wyjdzie na łąkę, by ponaparzać się w nocy, to ktoś zarzuci na czacie "Można dzień?" i moderator bez żadnego "ale" włączy dzień. No, załamka... Żeby to chociaż po jakimś głosowaniu (co i tak z hard-survivalem nie miałoby nic wspólnego, bo noc to noc i radź sobie), ale nie - sam już dla jaj zarzuciłem takim tekstem i z miejsca zrobił się dzień... Wystarczy więc jedna prośba.
Jeżeli "potwory" objęte większym respawnem to krowy, owce, świnie i kurczaki, to fakt - biega tego tyle, że aż gdyby to zabijać, to by z samych skrzyń zapełnionych jedzeniem dało się pałac zbudować. Tylko że się nawet polować nie chce. Po co, skoro i tak głód praktycznie nie doskwiera.
Teleporty dostępne zawsze i wszędzie. Po co komu stół do zaklęć? Ba, po co komu stół rzemieślniczy?! Wystarczy komenda /spawn, a potem /k home. Orientować się w terenie? Pamiętać drogę do domu? Wracać do niego z podróży, by przynieść cenne trofea i ryzykować śmierć od potworów albo innych Graczy? Po co? "/k home" i po sprawie.
Nexusa można karmić byle czym. Po co zbierać jakieś cenne surowce, skoro nexus łyka bruk jak młody pelikan. Mięso zombie, kości, nasiona z trawy, deski z drzew, a nawet patyki... Takie "bogactwa" decydują o potędze "królestw".
Samo słowo "królestwa" jest tu mocną przesadą, chociaż to akurat nie wina administracji, a używanego przez nich pluginu. Ja wiem, że "Kingdoms" brzmi majestatycznie i kojarzy się z rozległymi państwami, ale nic z tych rzeczy. Na 1 osobę jest limit 5 chunków W królestwie może być 10 osób, co daje w sumie 50 chunków. Za punkty można zwiększyć limit członków królestwa (domyślnie w configu do 30, ale nie wiem, jak tutaj ustawiono), co daje max. 150 chunków. Obszar 10x15 chunków, czyli 160x240 kratek to nie królestwo. Małą osadę ledwie zmieścisz, a przypominam, że mówimy o maximum, gdy za punkty zwiększy się liczbę członków do 30!
Jedyne, co jest prawdą z obietnic Autora tematu, to fakt, że tablista rzeczywiście wykazuje jakąś frekwencję. To akurat jednak nie dziwi, bo easyHC ciągle jest bardzo popularne, nawet jeśli nazwa jest maskowana.
Życzę wszystkiego dobrego w rozwoju serwera, ale w imieniu Graczy proszę o poprawienie bardzo mylącej prezentacji obiecującej trudną grę i powodującej rozczarowanie.
Potwierdzam słowa mojego przedmówcy.
Główny Oficer z naszego Imperium sam przyznał, że ten serwer nie jest godny uwagi i gry. Autor obiecywał trudne wyzwania, ulepszenie mobów, a w ostateczności nie wywiązał się z obietnicy.
Ostatecznie naszego Oficera Prowincji, którego chcieliśmy przenieść właśnie tutaj przenieśliśmy na MPspot, gdzie założy frakcję i rozpocznie rekrutację, nasza kolonia nie spocznie już na GoldAge, pod warunkiem, że serwer stanie się przyzwoity. Miłego poprawiania serwera, no chyba, że lubisz towarzystwo dzieci na serwerze, które u ciebie przesiadują w ilościach nawet 40.
Dziękujemy za obszerne oceny serwera, na pewno dołożymy wszelkich starań do poprawy naszej sieci. Ciepło pozdrawiamy `Ekipa GoldAge
Sory, że screen w linku, ale no jest dość sporych rozmiarów.
Aha, i podbiłem kontrast na maxa, bo na tabliczkach nic nie widać d;
Dobrze, lecimy dalej. Krwawienie jest tak realistyczne, że krew tryskała nad psem (gdy go atakowałem).
Wiadomości o śmierci są zbugowane, zamiast nazw mobów niejednokrotnie wyświetlają się serduszka.
Spawn jest za duży i nic na nim nie ma.
Warto też wspomnieć o ItemShopie Pay2Win.
No ale jeżeli nie przeszkadzają wam te wady, to serwer jest w sumie całkiem ok.
Uważam, że nieco przesadzasz
Regulamin jest dobry, lecz pisany przez dziecko, które budowało tego spawna.
Wiadomości nie da się odbugować, plugin wykorzystuje nazwy, aby wyświetlać ilość życia mobków, dlatego to wyskakuje.
Spawn nie jest aż tak wielki. Znajduje się na nim wszystko co potrzebne, mianowicie:
-losowetp
-administracja
-craftingi
-regulamin
-pokój szlachty
-informacje na temat serwera
-adresy www/ts3
ItemShop pay2win hmmm, z czegoś serwer musi się utrzymywać, ale nie uważam że jest to serwer typu pay2win. Punkty królestw łatwo lecą, bo niedawno zwiększyliśmy i jeszcze zwiększymy łatwość ich zdobycia (Surowce/pkt).
Magnaci dostaję zbroje prot 3 i miecze 3/1, enchantowane narzędzia i po 2 koxy raz na tydzień, to chyba nie przesada, a za coś płacą
Mimo wszystko dziękujemy za opinie i pozdrawiamy `Ekipa GoldAge.pl
ItemShop pay2win hmmm, z czegoś serwer musi się utrzymywać, ale nie uważam że jest to serwer typu pay2win. Punkty królestw łatwo lecą, bo niedawno zwiększyliśmy i jeszcze zwiększymy łatwość ich zdobycia (Surowce/pkt).
Magnaci dostaję zbroje prot 3 i miecze 3/1, enchantowane narzędzia i po 2 koxy raz na tydzień, to chyba nie przesada, a za coś płacą
Mimo wszystko dziękujemy za opinie i pozdrawiamy `Ekipa GoldAge.pl
Możesz mi wytłumaczyć co robią u ciebie na serverze w wersji 1.12 koxy? Koxy zostały usunięte w wersji 1.9, dlaczego wciąż są na twoim EasyHC?
,,The war is getting over. The sun rises and shines the old glory of our game. Of our begging tears, dripping, forming the rivers, oceans of needs. Now, we stay here and looks in front of our old glory, who was us before and after."
Możesz mi wytłumaczyć co robią u ciebie na serverze w wersji 1.12 koxy? Koxy zostały usunięte w wersji 1.9, dlaczego wciąż są na twoim EasyHC?
Egzequtor wiadomo mi, że lubisz zaczynać niepotrzebnie problemy, zauważyłem to już na serwerze. Jest to survival + Królestwa, nie EasyHC i tak proszę nazywać ten serwer.
Nazewnictwo jest ważne, jeżeli nie potrafisz tego uszanować - proszę nie wypowiadaj się w tym temacie.
Koxy zostały usunięte - faktycznie. Jednak my daliśmy po 2 magnatom, gracze również dostaną możliwość zdobywania ich za pomocą craftingu.
Koxy to już nie to samo co dawniej za czasów 1.7-1.9, że przez minutę latałeś nieśmiertelny. Tu tą absorpcję (Nie nieśmiertelność!) dają jedynie na 10-15 sekund
Gracze również mają możliwość zdobycia koxów nawet i teraz. Organizujemy masę przeróżnych event'ów, w tym także na magnatów i ich kity, więc nie są niedozdobycia