Co do kodu to...
- Klasy i metody pisze sie w jezyku angielskim (malo ktory obcokrajowiec zna polski, ktory chce zobaczyc twoj kod! =)
-
System.out.println("Plugin na sprawdzanie by AlanOGLL on");
- nie robi sie println tylko loggera -
this.getLogger().log(Level.INFO, "Plugin na sprawdzanie by AlanOGLL on");
I masz dodatkowo prefix ;p
- Szkoda pamieci na takie cos:
String zglaszany = args[0];
Nie potrzebne to jest.
- List<Player> admini = new ArrayList();
Gdy admin wyjdzie z serwera, w liscie bedzie null, a nie obiekt admina.
Zmien to na...
Ale, zaraz zaraz, do czego Ci to potrzebne? Szkoda pamieci na liste adminow. Lista w kazdej chwili moze sie zmienic (znaczy lista sie nie zmieni, ale admini moga sie zmienic).
W listach nie dawaj player, tylko np. UUID.
- Location staraLokalizacja = (Location)this.stara.get(args[0]);
- po co to castujesz?
- Jezeli args[0] nie bedzie w liscie, to sie sypnie blad.
if (Bukkit.getPlayer(args[0]) == null) {
sender.sendMessage("§cTaki gracz nie jest sprawdzany!");
return false;
}
Wiadomosc nie pasuje do tego ifa ;>
- Troszke mozna sie do nazw przyczepic, czytajac kod, trzeba sie domyslac, badz szukac tego.
Map<String, Location> stara = new HashMap();
- Poczytaj o modyfikatorach (to jest np. "final", "static" itd.)
/======================================================================================================/
To nie jest hejt! Napisalem ten post, abys plugin popoprawial =)
@antymoderatorzypodobnidotychzMPC
Fajny plugin. Przyda napewno sie niektorym osobom.
Użytkownik .filippop1 edytował ten post 29 March 2015 - 12:10