I nie chodzi tu o teleturniej wiedzowy a o.. no właśnie trudno jest to opisać by było zrozumiałe łatwiej było by pokazać.
Przygotowujemy szereg nie dużych pomieszczeń , gracze przechodzą do każdego nastopnego pomieszczenia. Jednak no właśnie aby przejść jeden gracz mu zostać Albo jeden zostanie albo kolejni nie przejdą. Kiedy gracze zajmą wszystkie pozycje, drzwi są blokowane. nad głowa każdego gracza który pozostał otwiera sie sufit i widzi skrzynkę, w skrzynce jest pewien item. w ścianie widzi otwór w który wrzuca ten item i ma 50% szans na to że przejdzie do kolejnego etapu może tez zachować item który dostał i wyjść z eventu z tym itemem nie tracąc go. Kolejny etap to kolejna sekcja pokoi. System by bł tak skonstruowany że kolejna runda to 50% mniej graczy. Albo sami zrezygnowali albo ich item nie był kompatybilny i też odpadli. Z każdą kolejna rudną item w skrzynce robi się coraz wartościowszy. Wiec albo sie podejmuje ryzyko dalszej gry aby zdobyć cos cennego albo wychodzi sie z tym co uznajemy za stosowne.
System mógłby nie wymagać nadzoru.