Skocz do zawartości




* * * - -

HIHECRAFT


HIHECRAFT

moc i przyszłość



    Kijowo to wygląda. Strasznie rozmazane i tekstury brzydkie, nie pasują.

    Moc może i tak, ale póki co to nic ładnego jeszcze nie widziałem w żadnym z tych rozhypowanych "RTX IN MAJNKRAFT"

    Kijowo to wygląda. Strasznie rozmazane i tekstury brzydkie, nie pasują.

    Moc może i tak, ale póki co to nic ładnego jeszcze nie widziałem w żadnym z tych rozhypowanych "RTX IN MAJNKRAFT"

    unknown.png?width=832&height=468

    unknown.png?width=832&height=468

    :face_vomiting:

      • Kacprus lubi to

    to wszystko jest zdecydowanie za jaskrawe, a w szczególności lava, pod wodą jedynie fajnie to wygląda

      • Katniss lubi to
    Yup, pod wodą całkiem spoko, reszta zbyt jaskrawa, kontrastująca, no i trąbię już ponad rok, że sześciany z pikselartami nie pasują do PBR renderingu jeśli nie zrobi się reszty map i nie edytuje modeli żeby miały więcej detali.

    Podoba mi się fakt, że SEUS ma ładniej wyglądające raytracowane shadery od tych oficjalnych, wydawanych przez Mojang i Nvidię.

    Tak, wiem że SEUS ma promykowo kalkulowaną (chyba) tylko globalną illuminację, ale i tak wygląda to lepiej. xD