Skocz do zawartości


Zdjęcie

[autorski][1.10.2][1.11/1.11.2]FindTheMobs - wykrywacz mobów


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dr. Ned

Dr. Ned

    I can fix that!

  • Użytkownik+
  • 764 postów

Napisano 29 January 2017 - 23:13

Witam ponownie.
Dziś przybywam do was z kolejną zabawką mego autorstwa - jest to radar na moby.
Powód, dlaczego go stworzyłem jest prosty - nieraz potrzebuję narzędzia tego typu, a na najnowsze wersje gry żadnego znaleźć nie mogę.
 
Mod wykrywa moby (w tym graczy, oczywiście) dostępne w grze (te pochodzące z modów również) i pokazuje na radarze, gdy jakiś z nich jest w pobliżu.
Dodatkowo można wybrać sobie poszczególne moby do wykrywania (albo wyłączyć kilka konkretnych) korzystając z listy mobów w oknie konfiguracji moda.
Radar można też sobie dostosować - jego pozycję, wielkość, przybliżenie, wielkość ikon mobów, wielkość wskaźników, a nawet kolor samego radaru.
Okno konfiguracji jest domyślnie dostępne pod przyciskiem R (co, rzecz jasna, da się zmienić w opcjach).
 
Niektóre tekstury mobów (zwłaszcza te z modów) się bugują - to mam jeszcze do naprawienia. Ale większość jest sprawna.
 
Screenshoty:
findthemobs1.png
findthemobs2.png
findthemobs3.png
 
Linki do pobrania są dostępne w wątku na MinecraftForum, 

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

.

Jeśli spodobała Ci się ta modyfikacja - daj o tym znać jakimś komentarzem ;p.

Pozdrawiam!


  • LordRossiol i AjekPL lubią to

ned2.jpg


craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 benio1394

benio1394

    Legenda

  • Użytkownik
  • 2649 postów
  • benio1394

Napisano 29 January 2017 - 23:19

Na pewno fajne jest to że tworzysz mody, (choć bodajże voxel minimap czy better pvp również to oferują, a mają wsparcie i na 1.10 i 1.11) tym niemniej twój mod oferuje większą możliwość personifikacji (na pewno screeny to sugerują). Życzę więc dalszego zapału do modowania i pozdrawiam

#3 Dr. Ned

Dr. Ned

    I can fix that!

  • Użytkownik+
  • 764 postów

Napisano 29 January 2017 - 23:24

Na pewno fajne jest to że tworzysz mody, (choć bodajże voxel minimap czy better pvp również to oferują, a mają wsparcie i na 1.10 i 1.11) tym niemniej twój mod oferuje większą możliwość personifikacji (na pewno screeny to sugerują). Życzę więc dalszego zapału do modowania i pozdrawiam

O better pvp nie słyszałem, ale znam voxelmap - i fakt, ma funkcję pokazywania mobów, lecz pokazuje jedynie te, które są w zasięgu radaru. Mój mod z kolei w przypadku, gdy mob jest poza zasięgiem radaru, ale istnieje (a dokładniej jest w zasięgu renderowania terenu wokół gracza) to wskazuje go strzałką. To, sądzę, jest znaczne poszerzenie wygody w tej kwestii. Voxelmap jest głównie mapą, a pokazywanie mobów jest do niej dodatkiem. W moim modzie jest ono głównym celem, więc jest to usprawnione w miarę możliwości. Niemniej jednak dziękuję bardzo za opinię i również pozdrawiam.


  • benio1394 lubi to

ned2.jpg


#4 ciekma

ciekma

    Nowy

  • Użytkownik
  • 54 postów

Napisano 30 January 2017 - 11:38

Przydało by się, gdyby to działało na zasadzie przedmiotu, który trzeba zbudować i posiadać w ręce, aby wyświetlało radar.

Sam radar jest zasadniczo w wielu mapkach, np. Reisminimap, co prawda z rozróżnieniem tylko na agresywne/ambient./ludzi/zwykłe/wodne,

ale osobiście postrzegam Reisminimap trochę jako cheat, zwłaszcza jak pokazuje ludzi na serwerze PvP - dlatego uważam że powinien być banowany w tym względzie (ma on nawet opcje konfiguracyjną, która blokuje radar).

Mod pokazujący same stworzenia jest OK, ale jako trudny do zrobienia przedmiot, a nie default.


  • benio1394 lubi to

aktualnie na warsztacie: TerraFirmaProgressivePack


#5 AlanOGL

AlanOGL

    Алан akbar!

  • Użytkownik+
  • 1087 postów
  • Analek#0297
  • AlanOGLL

Napisano 30 January 2017 - 15:40

Czekam, az bedziesz kontynuowal poradniki z pisania modow :D