Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jak wyłączyć niszczenie bloków przez TNT na silngle-player


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 fullfun

fullfun

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 599 postów

Napisano 29 January 2017 - 16:46

Witam poszukuję komendy lub też triku z commandblockami, ponieważ chcę wyłączyć niszczenie terenu/bloków przez TNT.
Jest ktoś w stanie pomóc ?



craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 oiu

oiu

    Nowy

  • Użytkownik+
  • 48 postów
  • oiu

Napisano 29 January 2017 - 17:16

Polecam kanał zio, prezentował takie coś.

 Najprościej:

repeat: /Testfor @e[type=PrimedTnt]

chain: /Execute @e[type=PrimedTnt] ~ ~ ~  summon Creeper [ignited:1b,Fuse=0,Silent:1b]

Pamiętaj aby wyłączyć wybuchy creeperów

1 command block sprawdza czy gdziekolwiek na mapie jest odpalone tnt które de facto jest bytem.

2 command block tworzy w miejscu tnt Creepera, ignited (z angielskiego odpalony, uruchomiony) odpowiada aby ogórek już był w fazie wybuchania, Fuse odpowiada za czas wybuchu, czyli tnt i creeper wybuchają odrazu, Silent odpowiada aby creeper był cichy, czyli nie syczał. Pomogłem? Mam nadzieję.


  • fullfun lubi to

Naczelny Noobek minecrafta. bywam tu rzadko, ale jak jestem, to 24h :D. Jak chcesz podaruj diaxika na pocieszenia

 

Tutaj pykam: 1.png

 

GIF_149221_70057f6ce3ff4aa888d434f8f9355

 


#3 fullfun

fullfun

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 599 postów

Napisano 29 January 2017 - 17:51

Polecam kanał zio, prezentował takie coś.

 Najprościej:

repeat: /Testfor @e[type=PrimedTnt]

chain: /Execute @e[type=PrimedTnt] ~ ~ ~  summon Creeper [ignited:1b,Fuse=0,Silent:1b]

Pamiętaj aby wyłączyć wybuchy creeperów

1 command block sprawdza czy gdziekolwiek na mapie jest odpalone tnt które de facto jest bytem.

2 command block tworzy w miejscu tnt Creepera, ignited (z angielskiego odpalony, uruchomiony) odpowiada aby ogórek już był w fazie wybuchania, Fuse odpowiada za czas wybuchu, czyli tnt i creeper wybuchają odrazu, Silent odpowiada aby creeper był cichy, czyli nie syczał. Pomogłem? Mam nadzieję.

Dziękuję Ci bardzo, przeszukałem większą część materiałów na kanale Zio, ale nie mogłem znaleźć, jescze raz wielkie dzieki.



#4 oiu

oiu

    Nowy

  • Użytkownik+
  • 48 postów
  • oiu

Napisano 29 January 2017 - 17:59

Dziękuję Ci bardzo, przeszukałem większą część materiałów na kanale Zio, ale nie mogłem znaleźć, jescze raz wielkie dzieki.

To był odcinek komendowego pogotowia pt. "Slime'owe tornado". Tu masz dokument z komendowego pogotowia, kiedy co prezentował: 

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

Pozdrawiam


Naczelny Noobek minecrafta. bywam tu rzadko, ale jak jestem, to 24h :D. Jak chcesz podaruj diaxika na pocieszenia

 

Tutaj pykam: 1.png

 

GIF_149221_70057f6ce3ff4aa888d434f8f9355

 


#5 fullfun

fullfun

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 599 postów

Napisano 29 January 2017 - 18:12

To był odcinek komendowego pogotowia pt. "Slime'owe tornado". Tu masz dokument z komendowego pogotowia, kiedy co prezentował: 

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

Pozdrawiam

jest tylko jeden problem, odnośnie komendy testfor, nie wykrywa ona odpalonego TNT, byt normalnie wybucha, a commandblock w ogóle nie reaguje 



#6 oiu

oiu

    Nowy

  • Użytkownik+
  • 48 postów
  • oiu

Napisano 29 January 2017 - 20:26

Czy wpisałeś komendę /gamerule mobGriefing false?


Naczelny Noobek minecrafta. bywam tu rzadko, ale jak jestem, to 24h :D. Jak chcesz podaruj diaxika na pocieszenia

 

Tutaj pykam: 1.png

 

GIF_149221_70057f6ce3ff4aa888d434f8f9355