Skocz do zawartości


Zdjęcie

Serwer po wgraniu modów nie chce się włączyć


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Przemykomo

Przemykomo

    Fanatyk wędlin specyficznych

  • Użytkownik+
  • 359 postów
  • przemykomo

Napisano 20 January 2017 - 15:40

Witam.

Ostatnio wgrałem na swój serwer trochę modyfikacji no i oczywiście forge.

Jednak po włączeniu serwer się zatrzymuje.

Logi:



craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 Aziz

Aziz

    Legenda

  • Administrator
  • 4182 postów
  • Aziz

Napisano 20 January 2017 - 15:50

Mało tych logów coś. Tak czy siak jeśli nic tam więcej nie ma (a powinno) to sprawdzaj po jednym modzie, w końcu będziesz wiedzieć który powoduje crash.


Dołączona grafika
Ja tu tylko sprzątam
Na co mi pad gdy mam WSAD
"era kucyków na CraftPortal minęła" - Danio, 11 grudnia 2011; 22:52 "David z Getta" ~ Vermello
"Aziz to Aziz" - Mawi "Wielka księga epickich cycatów" ~ Soneillon
"Adikso rano kobiety w dniu ich siekiery." - Ransey

#3 Dr. Ned

Dr. Ned

    I can fix that!

  • Użytkownik+
  • 764 postów

Napisano 20 January 2017 - 15:55

Albo sprawdzaj po kolei mody (opcja mozolna) jak Aziz polecił, albo podaj pełen log.


ned2.jpg


#4 Przemykomo

Przemykomo

    Fanatyk wędlin specyficznych

  • Użytkownik+
  • 359 postów
  • przemykomo

Napisano 20 January 2017 - 16:16

To jest pełen log.



#5 Dr. Ned

Dr. Ned

    I can fix that!

  • Użytkownik+
  • 764 postów

Napisano 20 January 2017 - 16:22

Nie, nie sądzę. Może wszystko, co jest pokazane w konsoli, ale raczej nie cały log.
W każdym razie - w jaki sposób wpakowałeś forge na ów serwer? Błąd jest spowodowany brakiem biblioteki, która chyba powinna być uwzględniona w serwerze z góry. Więc stawiam, że coś zrobiłeś źle przy zmieniania pliku .jar serwera vanilla na forge.
 
W każdym razie upewnij się, że postępujesz zgodnie z instrukcjami podanymi 

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

.


Użytkownik Ktos94852 edytował ten post 20 January 2017 - 16:23

ned2.jpg


#6 Przemykomo

Przemykomo

    Fanatyk wędlin specyficznych

  • Użytkownik+
  • 359 postów
  • przemykomo

Napisano 20 January 2017 - 16:29

Zrobiłem tak.



#7 Dr. Ned

Dr. Ned

    I can fix that!

  • Użytkownik+
  • 764 postów

Napisano 20 January 2017 - 16:50

Usuwałeś stary plik z serwerem. Nie rób tego. Plik serwera vanilla też musi być w tym folderze, bo forge z niego pobiera biblioteki, których Ci brakuje. Przywróć .jar serwera vanilla.


ned2.jpg


#8 Przemykomo

Przemykomo

    Fanatyk wędlin specyficznych

  • Użytkownik+
  • 359 postów
  • przemykomo

Napisano 20 January 2017 - 16:53

Tylko, że to automat uruchamia i nazwa jest taka sama.



#9 Dr. Ned

Dr. Ned

    I can fix that!

  • Użytkownik+
  • 764 postów

Napisano 20 January 2017 - 16:58

"Automat uruchamia"? Wytłumacz mi, o co Ci chodzi.

Forge przy instalacji serwera tworzy Ci potrzebny katalog oraz dwa pliki .jar, tj. silnik vanilla i forge. Odpalasz serwer poprzez forge, ale drugi plik też musi tam dalej być. Dużo bardziej uprościć tej instalacji nie mogli, ale najwyraźniej nadal jest ona... problematyczna xD


ned2.jpg


#10 Przemykomo

Przemykomo

    Fanatyk wędlin specyficznych

  • Użytkownik+
  • 359 postów
  • przemykomo

Napisano 20 January 2017 - 17:17

Bo jak zrobiłem taki serwer, to wgrałem silnik przez FTP na hosting.



#11 Dr. Ned

Dr. Ned

    I can fix that!

  • Użytkownik+
  • 764 postów

Napisano 20 January 2017 - 17:33

Bo jak zrobiłem taki serwer, to wgrałem silnik przez FTP na hosting.

Hostingi. xD 

Skoro to hosting to zapewne są dwie opcje:

Albo hosting sam obsługuje korzystanie z serwera forge, albo nie masz opcji użycia tego, co użyć próbujesz. Nie jestem pewien, ale być może silnik Sponge byłby rozwiązaniem - przetestuj.


ned2.jpg


#12 Przemykomo

Przemykomo

    Fanatyk wędlin specyficznych

  • Użytkownik+
  • 359 postów
  • przemykomo

Napisano 20 January 2017 - 20:04

Hosting obsługuje forge, tylko, że właśnie z nazwą domyślną, no i przestarzałą wersję, co niektóre mody nie działają. Po wgraniu nowszej z nazwą ,,minecraft server 1.7.10" nie ma błędu z tamtymi modami, lecz jest taki.