Snapshot został wydany 20 września 2016. Nie dodaje on praktycznie nic nowego, lecz zmienione jest kilka rzeczy, i - niespodzianka - dodana została jedna nowa reguła gry. Lista zmian poniżej:
Zmiany w najnowszym snapshocie:
- Kałamarnice odtąd nie spawnują się w lawie
- Została dodana nowa reguła gry: maxEntityCramming
- Kamienne płotki zostały przeniesione do menu dekoracji
- Ikonka menu mikstur została zmieniona na miksturę regeneracji
Lista naprawionych błędów:
- [Bug ] - Grzybowe krowy nie chodziły po bloku grzybni
- [Bug ] - Losowo pojawiał się zielona/szara kropka w menu kowadła
- [Bug ] - Zabicie Strażnika poprzez użycie lawy nie dawało ugotowanej ryby ryby
- [Bug ] - Atakowanie nieosiodłanej świni siodłem powoduje jego założenie na świnię
- [Bug ] - Wytrzymałość złotych mieczy wyrzucany przez Zombie Pigmen'y po śmierci nie była losowa (zawsze wynosiła 25)
- [Bug ] - Kałamarnice spawnowały się w lawie
- [Bug ] - Można było położyć redstone, tory, drzwi na siódmej warstwie śniegu
- [Bug ] - Gracz unosił się nad siodłem, gdy dosiadał muła
- [Bug ] - Kliknięcie środkowym przyciskiem myszki w trybie kreatywnym na blok uprawionej ziemi dawało ziemię
- [Bug ] - Rybiki cukrowe zadawały graczom więcej obrażeń niż na trybie kreatywnym
- [Bug ] - Wither niszczył bloki struktur
- [Bug ] - Naciśnięcie Backspace w polu wprowadzania nazwy w kowadle gdy było puste powodowało crash gry
Pełna lista zmian znajduje się tutaj: