Skocz do zawartości


Zdjęcie

Parę pytań dotyczących możliwości CommandBlocka


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#1 Evoken

Evoken

    Twórca Askary

  • Użytkownik+
  • 430 postów

Napisano 05 August 2016 - 16:26

Witam,

 

Tak jak w temacie. Nie znam się jakoś szczególnie dobrze na blokach poleceń, a mam parę pytań dotyczących komend. Bardziej mi chodzi o to, czy takie komendy w ogóle w minecraftcie są możliwe do zrobienia. Szukałem u wujka google, ale niestety nie udało mi się nic ciekawego znaleźć.

 

Komendy, których szukam:

-Komenda na zabranie z ekwipunku jakiegoś typu przedmiotu. Dajmy na ten przykład złoto, chciałbym, aby z ekwipunku gracza zniknęło wszelkie złoto.

-Komenda na zabicie wybranego NPC, mam tu na myśli npc z modyfikacji, jest to możliwe?

-Komenda na ustawienie spawnu, ale w całkowicie innym miejscu niż aktualna pozycja gracza.

 

Z góry dziękuje za każdą pomoc, w razie kolejnych pytań będę pisać tutaj. Komendy są mi potrzebne na mapkę RPG.


"Moja pasja to... moje życie to, to tworzywo co wnika w tętnice, tym oddycham i stawiam krzyżyki wróżbitom co wczesne wróżyli mi znicze"


craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 MrKisiel

MrKisiel

    Największy zbrodniarz wojenny

  • Użytkownik+
  • 3422 postów

Napisano 05 August 2016 - 16:28

1. /clear gracz itemy
2. Czy komendy działają na byty z modów pewien nie jestem
3. Tak, /spawnpoint gracz koordynaty
  • Evoken lubi to


#3 Evoken

Evoken

    Twórca Askary

  • Użytkownik+
  • 430 postów

Napisano 05 August 2016 - 16:41

Dzięki za pomoc, jeszcze mi się przypomniało o kolejnych:

 

-Czy da się za pomocą bloku poleceń dobudować jakąś część domku. Np. Dorobienie małej chatce drugiego piętra. Głównie mam tu na myśli jakiś region, w którym będzie można usunąć istniejące tam bloki i postawić nowe. Jeśli tak to rozumiem, że każdy typ bloku można w ten sposób postawić?