Dalej będą wydawać snapshoty co środę?
Minecraft 1.11 - Nowości i zmiany!
#181
Napisano 05 October 2016 - 19:35
#182
Napisano 06 October 2016 - 13:56
@up
W przypadku 1.11 nie. Zresztą to od nich zależy kiedy snapshoty mają się pojawiać. Mogliby je też wydawać np. co miesiąc.
#183
Napisano 06 October 2016 - 17:44
Snapshot 16w40a wydany!
EDIT: Panel o addonach i pluginach został dodany na Youtuby:
Użytkownik konwboy edytował ten post 06 October 2016 - 18:08
- luc78 lubi to
#184
Napisano 06 October 2016 - 21:16
Pierwsze jaki zauważyłem zmiany:
Evoker - 100% szansa wyrzucenia totemu
Totem - nie znika po użyciu
Mam nadzieję, że poprawią, aby totem zawsze znikał, a Evoker trochę rzadziej go dropił. Ten przedmiot ma być bezcenny, a nie powszechny.
#185
Napisano 06 October 2016 - 22:26
Biorąc pod uwagę docelowy poziom trudności MC to ten przedmiot jest już bezcenny, gdyż dropi z moba w strukturze.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.net
Ostatnio żebractwo (i zgapianie sygnatur) jest bardzo w modzie, więc jeśli nie macie co zrobić z bezwartościową walutą, możecie mi jej trochę dać. Treść dotacji będzie się pojawiać w sygnaturze razem z jej autorem. Ciekawe czy wymyślicie coś, co będę się bał tam umieścić (ಠ ͜つಠ).[/url]
zeber: 50 ,,Bo ty chyba wpis na główną napisałeś"
josziPL: 11 ,,nie dostaniesz bana na czatowisku"
Murshtin: 10 ,,https://i.imgur.com/x87PgEg.png"
pasiasta_zebra: 8 ,,wpisz mnie do sygnatury :3"
Grepolis: 8 ,,Daj mnie do sygnatury"
defu:5 ,,Synatura plz"
NightFireDragon: 1 ,,Mam horom curke daj pan 2 diaxy" (użytkownik nie otrzymał dwóch diaxów)
Grzesiek11: 1 ,, Cel: być w każdej sygnaturce"
CichyCreeper: 1 ,,Русский текст"
#186
Napisano 07 October 2016 - 13:57
@up
A strukturę bardzo trudno spotkać. Na co przekłada się wartość totemu.
Wolałbym chociaż, aby była 50%/75% szansa, że totem po użyciu zniknie.
#187
Napisano 08 October 2016 - 13:18
Kolejna osoba pracuje nad wersją komputerową!
Użytkownik konwboy edytował ten post 08 October 2016 - 13:18
#188
Napisano 10 October 2016 - 18:33
Czemu najnowsze snapshoty są nieopisane w temacie?
#189
Napisano 10 October 2016 - 21:18
Spokojnie. Dwa dni przerwy to nic złego, każdemu się może zdarzyć. Zwłaszcza, że ja niczego nie zauważyłem.
,,The war is getting over. The sun rises and shines the old glory of our game. Of our begging tears, dripping, forming the rivers, oceans of needs. Now, we stay here and looks in front of our old glory, who was us before and after."
#190
Napisano 11 October 2016 - 18:41
No wiecie, żeby twórcy przeczytali.
Mam pomysł na ulepszenie wagoników z piecem ( a może raczej danie im w ogóle funkcji, dla której by się robiło by je ).
#191
Napisano 11 October 2016 - 19:05
Na reddicie oczywiście
A wagoniki z piecem nie mają dla mnie nadal żadnego sensu bo stają po pierwszym zakręcie.
Ja tu tylko sprzątam
Na co mi pad gdy mam WSAD
"era kucyków na CraftPortal minęła" - Danio, 11 grudnia 2011; 22:52 "David z Getta" ~ Vermello
"Aziz to Aziz" - Mawi "Wielka księga epickich cycatów" ~ Soneillon
"Adikso rano kobiety w dniu ich siekiery." - Ransey
#192
Napisano 13 October 2016 - 15:57
Snapshot 16w41a wydany!
#193
Napisano 14 October 2016 - 07:14
Wszystko co chcieli dodać dodali w pierwszym snapshocie. Więc teraz tylko poprawki błędów robią. Pewnie niedługo otrzymamy pierwszy pre-release.
#194
Napisano 14 October 2016 - 07:29
#195
Napisano 14 October 2016 - 08:16
Wszystko co chcieli dodać dodali w pierwszym snapshocie. Więc teraz tylko poprawki błędów robią. Pewnie niedługo otrzymamy pierwszy pre-release.
Jeśli faktycznie jest tak jak piszesz to słabo bardzo słabo...
My Steam Profile (from SteamDB)
- Worth: 2788€ (815€ with sales)
- Games owned: 314
- Games not played: 260 (83%)
- Hours on record: 577.5h
#196
Napisano 14 October 2016 - 09:06
@up
Zrobią tak jak przy 1.10.
#197
Napisano 14 October 2016 - 09:23
@up
Zrobią tak jak przy 1.10.
No to lipa, więc znów przyjdzie mi czekać na coś bardziej wartościowszego... Prawdę mówiąc 1.10 było słabą no może nie słabą ale małą...
- RupSon lubi to
My Steam Profile (from SteamDB)
- Worth: 2788€ (815€ with sales)
- Games owned: 314
- Games not played: 260 (83%)
- Hours on record: 577.5h
#198
Napisano 14 October 2016 - 13:32
No to lipa, więc znów przyjdzie mi czekać na coś bardziej wartościowszego... Prawdę mówiąc 1.10 było słabą no może nie słabą ale małą...
słabą nie, ale małą aktualizacją, dodatkowo nie do końca zrobioną moim zdaniem. Nawet z takim content'em można jeszcze coś zrobić (loot niedźwiedzia, craftingi i takie tam inne )
Co do 1.11 - zamiast tej posiadłości mogli zrobić obóz bandytów. to by mi bardziej leżało szczerze powiedziawszy (No ale ja to ja, a nie Wy ). Pomysł z "Illagerami" uważam za świetny! utworzyli sobie drogę do wielu pomysłów!
- luc78 i RupSon lubią to
#199
Napisano 15 October 2016 - 10:57
Nowe mapy w Minecraft Realms.
- luc78 lubi to
#200
Napisano 18 October 2016 - 14:36
Kolejny nowy pracownik Mojangu. RazzleberryFox stworzyła mod Decocraft i jest żoną ProfMobiusa.
- Deaaeris lubi to