Witam!
Mam duuuży problem, gdyż zacząłem budować serwer RPG.
Zaczęliśmy od budowy miasta przygotowanego na 30 osób online, i po wybudowaniu przyszedł czas na tworzenie mieszkańców (Citiznes)
Po ustawieniu 50 NPC w miejscu /spawn zacząłem odczuwać spradki fps, po pomiarach okazało się że z 400 spadło do 42 (przy ładowaniu mapki [odległość widzenia 32])
Gracze ze słabszymi komputerami nawet nie osiągają 30 FPS.
Problem rozwiązało trochę zmniejszenie odległości widzenia ludzi.
(spigot.yml >>> entity-tracking-range: players: 48 [zmniejszyłem z 64])
Jest możliwość aby na mapce "miasto" odległość widzenia ludzi była np. 32, a na mapce survival 64?
Zmiana odległości widzenia graczy na wybranej mapie.
Rozpoczęty przez
CoolWeMie
, 15 Jul 2016 21:46
zmiana odległości widzenia graczy na wybranej mapie Citizens
Brak odpowiedzi do tego tematu
#1
Napisano 15 July 2016 - 21:46