Skocz do zawartości


Zdjęcie

Gothic: Askara

Gothic Minecraft RPG Mapa Adventure Minecraft Gothic Mapa RPG

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
176 odpowiedzi w tym temacie

#1 Evoken

Evoken

    Twórca Askary

  • Użytkownik+
  • 430 postów

Napisano 11 July 2016 - 18:10

*
Popularny

Gothic Askara to projekt mający na celu stworzenie całkowicie nowego świata w tym jakże pięknym uniwersum.
Po świetnych częściach Gothic, Gothic 2 NK oraz Gothic 3 w wielu graczach narastał głód na przeżycie
kolejnej epickiej przygody w jednej z najlepszych serii gier. Dlatego też podjąłem się tego zadania i
wyszedłem ludziom naprzeciw (głównie sobie), aby stworzyć nowy, 10 razy większy, acz zarazem tak samo
klimatyczny świat by na nowo poczuć się jak dziecko, odkrywając magię Gothiców.

 

Zachęcam do regularnego zaglądania, wrzucam co jakiś czas trochę lepszej jakości screeny z powstającej wersji demo!

 

Zapowiedź wersji demo tutaj!

 

Gothic: Askara przenosi graczy do fantastycznego jak i zarazem ogromnego świata Askary, w dobrze znanym i lubianym
uniwersum z serii gier Gothic! Wielki świat, który leży u twoich stóp oraz świat, który zachęca do swobodnej eksploracji.

Zdecyduj jakiemu Bóstwu chcesz służyć:

Wielkiemu Innosowi - Bogu ognia, sprawiedliwości, ładu i porządku.

Strasznemu Beliarowi - stwórcy mroku, śmierci i zniszczenia oraz wszystkich rzeczy nienaturalnych.

Czy Łaskawemu Adanasowi - który jest panem wymiaru ludzi oraz symbolem mądrości, harmonii i żywiołu wody.

Być może nie jesteś w dobrej komitywie z Bogami? Prowadź hulaszcze życie jako pirat, żegluj po spokojnych wodach Askary wraz ze swoją załogą, bądź zostań najemnikiem i pojawiaj się wszędzie tam gdzie oferują złoto w zamian za wykonane usługi. Świat Gothica jest bez wątpienia bogaty, a przy tym niezwykle interesujący. Uniwersum te jest osadzone w realiach mrocznego fantasy, choć w większości tereny Askary nie są tak mroczne i ciężkie jak to miało miejsce w pierwszej części z serii.
 

 

 

 

Gigantyczny i piękny świat!

Świat mierzy od 75000 bloków wszerz do 60000 bloków wzdłuż, tak ogromny świat pozwala na realistyczne umieszczenie królestw. Gdzie od stolicy miasta paladynów aż do skutych lodem krain Nordmaru biegnie się ponad półtorej godziny. Oczywiście gracz nie będzie skazany tylko na taki typ wędrówki. Do wyboru zostanie oddana także możliwość podróży statkiem, jazdy konno, a dla wprawionych w sztukę magii teleportacje pomiędzy wybranymi gildiami magów!

W Świecie Askary znajdziemy także gigantyczne stolice każdej z frakcji, portowe miasta, wioski czy świątynie
postawione na cześć Bogów. Wszystkie połączone ze sobą siecią dróg lądowych oraz morskich. Sam Kontynent Askary
będzie zachęcał do swobodnej podróży pieszo bądź konno bowiem wędrówki pomiędzy poszczególnymi miastami będą
obfitowały w różne ciekawe miejsca, które tylko czekają na nieostrożnych poszukiwaczy przygód!

Kolejnym aspektem przemawiającym na korzyść tego świata jest różnorodność lokacji. Tak duża przestrzeń aż się prosi
o zróżnicowane krajobrazy. Dlatego też przyjdzie nam podróżować po ogromnych spalonych słońcem pustyniach jak i
mroźnych, a tym bardziej surowych, zaśnieżonych bezdrożach na krańcu świata. Faktem jest, że nie zabraknie tu również
bardziej przyjaznych dla ludzi terenów. Jednakże w uniwersum Gothica trzeba się mieć na baczności nawet w pozornie
bezpiecznych lokacjach gdyż Askara aż roi się od wszelakiego rodzaju paskudztwa!

 

 

 

Rozbudowana flora i fauna

Grając w poprzednie Gothiki wiemy jak zróżnicowane stworzenia zamieszkiwały ten świat.

Oczywiście w Askarze również ich nie zabraknie! Będziemy mogli ponownie ujrzeć przerażające zębacze czy siejące postrach trolle, jak i również poznać całkowicie nowe istoty nie występujące jak dotąd na Myrtanie. Tak duży świat pozwoli na odwzorowanie naturalnych środowisk różnego rodzaju stworów, nie występujących nigdzie indziej. Nie zapominajmy też o bogatej roślinności pozwalającej na zabawę w alchemika.  Tutaj także pojawią się nowe jak i stare gatunki Gothikowej flory. Do tego należy dodać różnego typu złoża występujące na Askarze, które pozwolą rozwijać się w górnictwie wydobywając żelazo, złoto czy nawet magiczną rudę!

 

 

 

Tworzenie własnej postaci!

System RPG pozwalający na wybranie dowolnych ścieżek rozwoju postaci! Możliwość wybrania broni - mieczy, toporów, sztyletów młotów oraz tarczy, a jeśli czujecie potrzebę zabijania w bardziej finezyjny sposób to nic nie stoi na przeszkodzie, aby posługiwać się dwoma mieczami na raz. Bronie długodystansowe także zostaną oddane do dyspozycji gracza, aczkolwiek jeśli nie czujecie się zbyt dobrze w posługiwaniu bronią białą to nic straconego! Dla ludzi wysoce skoncentrowanych czy uduchowionych jest opcja posyłania wrogów do piachu za pomocą magii!. Po za formą walki, punkty doświadczenia będzie można rozdysponować w umiejętności mniej niebezpiecznie, choć równie opłacalne. Wiodące prym w Gothikach myślistwo i tutaj jest zaimplementowane, po za tym istnieje jeszcze górnictwo wraz z kowalstwem, alchemia, fach złodziejski oraz dosyć oryginalne budownictwo. Składać się będzie na to wydobywanie różnych metali oraz pozyskiwanie drewna z okolicznych lasów i tworzenie własnych rezydencji w kilku określonych do tego miejscach na całej mapie. Poza oczywistym rozwojem postaci, będą także inne aspekty w których będziemy mogli decydować to kim jesteśmy. Dołączanie do wielu ugrupowań czy oficjalnych gildii będzie niosło za sobą pewne korzyści jak i restrykcje typu braku możliwości przyłączenia się do wrogiej frakcji. Sami będziemy wybierać, które zadanie wykonamy najpierw, a nawet wybory dotyczące zakończeń różnych zadań zostaną oddane ku naszej uciesze.
 

 

 

Muzyka

W celu jak najwierniejszego oddania klimatu z uniwersum Gothica, w grze będzie można odsłuchać wszystkich utworów
występujących w tej serii. Czyli Gothic, Gothic 2, Gothic 2: Noc Kruka oraz Gothic 3. Choć jest to prawie 5 godzin świetnej
muzyki pana Kai Rosenkranz to wciąż zbyt mało jak na tak rozbudowany świat. Dlatego też dodany został świetny soundtrack z gry Risen, który jakby nie patrząc również został skomponowany przez wyżej wymienionego autora.

Oraz soundtrack z gry Arcania, który jest równie piękny i pasujący do klimatu, choć gra wśród graczy niemal zakazana.

(Gra średnia, ale soundtrack naprawdę ok:>)

 

 

 

Lokacje ociekające klimatem!

Kanion Trolli, Świątynia Śniącego, stara cytadela, plac wymian, Stary Obóz, Gospoda pod Martwą Harpią, te miejsca
przywołują fascynacje, nostalgie, grozę. Mogę zapewnić, że w Askarze nie zabraknie równie klimatycznych miejsc jak tych wymienionych powyżej. Mimo ogromu tego kontynentu, każda lokacja jest starannie wykonana, z przemyślaną fabułą, historią i postaciami. Skupiając się na jakości, nie ilości. Chociaż ilość fascynujących lokacji jest niewątpliwie wielka to każda będzie próbowała zatrzymać podróżnika na jak najdłużej w swoich sidłach.

 

 

 

 

Ale o co chodzi?

Od dawna szukałem czegoś w klimacie Gothiców, jednak po latach poszukiwań z wielkim smutkiem doszedłem do wniosku, że ta specyficzna magia występująca w trzech pierwszych częściach nie występuje nigdzie indziej.
Od dawna szukałem także czegoś w czym mógłbym stworzyć swój własny świat, coś z czym mógłbym podzielić się z ludźmi, coś w czym mógłbym otworzyć się na swoją pasję. I z wielką radością muszę przyznać, że odnalazłem program, który mi na to pozwala! Program? Tak. Nie traktuję Minecrafta tylko jako formę zabawy, a też jako program, który wraz z modyfikacjami ma olbrzymie możliwości, choć wymagający ciężkiej pracy. Postanowiłem połączyć obie te rzeczy i stworzyć świat Gothica w Minecrafcie. I nie mam tu na myśli odwzorowania starszych części, gdyż wymagało by to nie lada umiejętności oraz ekipy, która miała by chęci pracować kolejne 10 lat. (Próbowałem tego i topografia Gothica jest na tyle paskudna i komplikująca sprawy, że wymagało by to ogromu czasu) Natomiast mówię o stworzeniu nowego dużego kontynentu, współistniejącego obok Myrtany. Opartego o to samo uniwersum bez nieudolnych zmian, które próbowała wprowadzić Arcania.

 

 

 

Kilka słów od autora...

Zdaję sobie sprawę, że pochłonie mnie to wiele czasu (I nie będzie to zmarnowany czas, co niektóre przegrywy będą mi wytykać), jednak po latach zabawy z Minecraftem jestem w pełni przekonany, że to czego chce się podjąć jest spokojnie możliwe. Nad projektem pracuję w sumie od 2012 roku, kiedy to założyłem swój pierwszy temat o tytule "Askara RPG - zapowiedź" ;d Choć od tego czasu zmieniło się bardzo wiele, i bardzo wiele razy zmieniałem koncepcje mojego projektu to przez ten cały okres, ani razu nie myślałem, żeby się poddać. Przez ten czas nabrałem ogromnego doświadczenia, które teraz pomoże mi stworzyć coś o wysokiej jakości. Teraz kiedy dorosłem do tak dużego projektu, zdecydowałem na stałe, że świat, który zbuduję będzie opierać się na uniwersum Gothic. I wreszcie mogę skupić całą moją dotychczasową pracę na jednej mapie oraz przekształcić to w coś, w co będzie można się zagrywać i poczuć na nowo choć odrobinę Gothikowej magii.

 

 

 

Pomoc.

I tutaj wyciągam rękę do was. Oczywistym jest, że napisałem to wszystko, aby trochę rozgłośnić ten projekt by w razie ukończenia mapy, ludzie w ogóle wiedzieli, że coś takiego istnieje. Aczkolwiek głównym powodem dla którego napisałem ten temat jest próba uzyskania od was pomocy. Jeśli również jesteś zapaleńcem Gothica, czy nawet fantasy bądź samego Minecrafta to z wielką chęcią przyjmę pomoc w dowolnej formie. Zaczynając od wszelkich konceptów/pomysłów na nowe lokacje, postacie czy zadania, po różnego rodzaju grafiki, filmy czy muzykę, a kończąc na podkładaniu głosu pod postacie. Nawet głupi komentarz pod tym tematem pomoże w rozwoju nad Askarą, dodając mi motywacji i jeszcze większych chęci.

 

W jaki sposób można mi pomóc?

Zacznę od tych najłatwiejszych:

  • Komentując czy plusując temat (rób to oczywiście wtedy, kiedy twoim zdaniem ów projekt zasługuje na to) Nie doda mi to tylko motywacji, ale także polepszy pozycjonowanie się samego wątku co wiąże się z większym rozgłosem.
  • Podając własne pomysły na nowe lokacje, postacie, zadania czy historie.
  • Podkładając głos pod jedną, bądź więcej postaci. (Aktualnie niedostępne - o pomoc przy dubbingu poproszę, kiedy wersja beta będzie zdalna do grania)
  • Pisząc krótkie opowiadania w formie książek, coś na wzór tych z The Elder Scrollsów.
  • Tworząc różnego rodzaju grafiki.
  • Tworząc filmy o Gothic: Askara (Na razie niemożliwe, wiem. Opcja ta oczywiście będzie dostępna po wyjściu pierwszej zdalnej do użytkowania wersji gry)
  • Tworząc modyfikacje pod moją mapę (Głównie mam tu na myśli tworzenie różnych stworów, jak np: ścierwojady. Jednak jeśli jest ktoś bardziej utalentowany, ktoś kto mógłby zrobić modyfikacje poszerzające mechanikę gry to byłoby super i z wielką przyjemnością przywitałbym kogoś takiego ;) Niestety sam jestem bardzo kiepski w robieniu wszelkich modów)
  • Robiąc skiny do postaci (Teksturki)
  • Czy jakikolwiek inny sposób, który zauważysz, a nie został wymieniony powyżej.

W zamian za pomoc przy projekcie dużo do zaoferowania nie mam. Jednak osoby, które zdecydują mi się pomóc zaskarbią
sobie moją dozgonną wdzięczność.  Jak i również satysfakcję z pracy nad dużym projektem wraz z innymi ludźmi oraz szansą na stworzenie fajnej, małej społeczności:) Dodatkowo w temacie jak i w samej grze powstanie specjalne miejsce spisujące wszystkie osoby, które przyczyniły się nad rozwojem Askary.

 

 

 

Dobra, dobra, ale kiedy ty to w ogóle ukończysz? Nad projektem zamierzam pracować bardzo długo, cały czas
doszlifowując dotychczasowe prace. Pierwsza wersja zdalna do gry wyjdzie nie wcześniej niż za 2,5 roku. Po tym okresie
będę cały czas pracować nad mapą, wypuszczając raz na jakiś czas duże aktualizacje poszerzające w znacznym stopniu
świat gry. Wiem, to dużo czasu, ale efekt jaki uzyskamy po tych 2 latach będzie zachwycający.
Mam przynajmniej taką nadzieję i jak najbardziej w to wierzę
;)

 

 

 

Screeny

Zalecam kliknąć na obrazek, aby móc go przeglądać w pełnej rozdzielczości.

Mapa świata

 

 

Prolog

 

Akcja gry umieszcza gracza na jednym ze statków wypływających ku niezbadanym krainom. Wcielamy się w żołnierza, a mówiąc ściślej w żołnierza armii Vengardzkiej. Tego dnia nie wszyscy walczyli ze sobą. W porozumieniu z Nordmarem oraz Varantem, król Vengardu - Theodor III utworzył sojusz zimnych piasków. Theodor wraz ze sprzymierzonymi krajami wysłał swoje statki uważając, iż razem ich szanse wzrosną niejednokrotnie. Rhobar syn Theodora III, wraz z swoimi sojusznikami odpierał ataki nieprzyjacieli i jako jednemu z niewielu udało się przedostać na południowe wody. Ostatecznie na drugą stronę oceanu przedarły się tylko 3 statki, jeden nordmarczyków, jeden mieszkańców Varantu i głównodowodzący statek Vengardu, na którym stacjonował Rhobar. Tak oto pierwsi ludzie Askary położyli swoje stopy na nieznanym kontynencie, jednak twoja historia miała się dopiero zacząć...
 

 

 

Lore/Świat Askary:

Jest to świetny dział do uzupełnienia wiedzy o Askarze, jeśli chcesz napisać jakąś postać czy lokacje, a nawet opowiadanie. Choć oczywiście nie jest to wymagane.

 

Ludność Askary

 

Mapa Świata - granice

 


Użytkownik Evoken edytował ten post 07 August 2016 - 16:14

"Moja pasja to... moje życie to, to tworzywo co wnika w tętnice, tym oddycham i stawiam krzyżyki wróżbitom co wczesne wróżyli mi znicze"


craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 Hex0gen

Hex0gen

    Nowy

  • Użytkownik
  • 50 postów

Napisano 11 July 2016 - 18:12

Nie widzę żadnych screenów, a na ten moment tylko lejesz wodę i lejesz wodę, a zdjęć jak nie było tak nie ma.



#3 Evoken

Evoken

    Twórca Askary

  • Użytkownik+
  • 430 postów

Napisano 11 July 2016 - 18:15

Nie widzę żadnych screenów, a na ten moment tylko lejesz wodę i lejesz wodę, a zdjęć jak nie było tak nie ma.

:D

 

Człowieku, dopiero co stworzyłem ten temat, a jako, że jest dość obszerny to muszę go jakoś ogarnąć, screeny za moment wstawię. Mam nadzieję, że wytrzymasz ;)

@EDIT: Już ogarnąłem w większości to co wymagało poprawy, można przeglądać screeny.


Użytkownik Evoken edytował ten post 11 July 2016 - 19:05

  • Phobos lubi to

"Moja pasja to... moje życie to, to tworzywo co wnika w tętnice, tym oddycham i stawiam krzyżyki wróżbitom co wczesne wróżyli mi znicze"


#4 Hex0gen

Hex0gen

    Nowy

  • Użytkownik
  • 50 postów

Napisano 11 July 2016 - 19:05

Bardzo fajna inicjatywa, nad wymiar chętnie wspieram Polskie projekty  ;)


  • Evoken lubi to

#5 Przemykomo

Przemykomo

    Fanatyk wędlin specyficznych

  • Użytkownik+
  • 359 postów
  • przemykomo

Napisano 11 July 2016 - 19:41

Człowieku ! Jak długo pisałeś ten temat ? Mi by się nie chciało w połowie tak długiego robić.

#6 Evoken

Evoken

    Twórca Askary

  • Użytkownik+
  • 430 postów

Napisano 11 July 2016 - 19:56

Człowieku ! Jak długo pisałeś ten temat ?

Z godzinę zeszło na samo przekopiowanie notatek i grafik z komputera do tematu ;x Cholerny edytor tekstu ciągle mi coś przesuwał, co do długości pisania samej treści to nie jestem pewien. Podczas pisania nie zwracałem uwagi na czas :)


Użytkownik Evoken edytował ten post 11 July 2016 - 19:57

"Moja pasja to... moje życie to, to tworzywo co wnika w tętnice, tym oddycham i stawiam krzyżyki wróżbitom co wczesne wróżyli mi znicze"


#7 lolsent1200

lolsent1200

    Nowy

  • Użytkownik+
  • 67 postów

Napisano 11 July 2016 - 21:47

Nie rozumiem jednego 

 

 

 

 mówię o stworzeniu nowego dużego kontynentu, współistniejącego obok Myrtany. 

 

Dlaczego na nowym kontynencie znajdziemy Nordmar jako wyspę (lel), dolinę budowniczych i Varant?


Użytkownik lolsent1200 edytował ten post 11 July 2016 - 21:48


#8 Evoken

Evoken

    Twórca Askary

  • Użytkownik+
  • 430 postów

Napisano 11 July 2016 - 22:20

Nie rozumiem jednego 

 

 

Dlaczego na nowym kontynencie znajdziemy Nordmar jako wyspę (lel), dolinę budowniczych i Varant?

Rozumiem dlaczego wydaje Ci się to dziwne, aczkolwiek takie nie jest. W fabule wszystko jest dokładnie wytłumaczone i składa się to w logiczną całość.

Mogę teraz powiedzieć, że akcja gry dzieje się przed powstaniem Myrtany, Varantu oraz Nordmaru na kontynencie z Gothica 3. I jak można się już domyśleć, kraje występujące na Askarze poszerzyły swoje granice, aż do świata przedstawionego w Gothic 3.


"Moja pasja to... moje życie to, to tworzywo co wnika w tętnice, tym oddycham i stawiam krzyżyki wróżbitom co wczesne wróżyli mi znicze"


#9 lolsent1200

lolsent1200

    Nowy

  • Użytkownik+
  • 67 postów

Napisano 12 July 2016 - 13:57

Czyli te same państwa/klany i te de tylko przed granicami z  G3?

 

Z początku wyglądało to trochę dziwnie. Sam projekt się wydawał zagmatwany ale jak się już wczytałem to wszystko się układa w logiczną całość. Daję okejkę.


  • Evoken lubi to

#10 Wolf77

Wolf77

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 98 postów
  • seba2pl

Napisano 12 July 2016 - 14:50

Chętnie sprawdzę, zapowiada się świetnie!

Aczkolwiek mam pewną uwagę co do mapy...

 

Moim zdaniem teren w prawym górnym rogu nie powinien być nazywany Nordmarem ponieważ zwyczajnie nie pokrywa się to z istniejącą lokacją Gothica (rozumiem, że to tylko mapa w MC aczkolwiek jeżeli już ma w niej występować inny teren niż w grze którą jest inspirowana to chyba nazwy lokacji, też powinny być inne tak?)



#11 Evoken

Evoken

    Twórca Askary

  • Użytkownik+
  • 430 postów

Napisano 12 July 2016 - 15:14

Chętnie sprawdzę, zapowiada się świetnie!

Aczkolwiek mam pewną uwagę co do mapy...

 

Moim zdaniem teren w prawym górnym rogu nie powinien być nazywany Nordmarem ponieważ zwyczajnie nie pokrywa się to z istniejącą lokacją Gothica (rozumiem, że to tylko mapa w MC aczkolwiek jeżeli już ma w niej występować inny teren niż w grze którą jest inspirowana to chyba nazwy lokacji, też powinny być inne tak?)

Ehh, zalecam przeczytać cały temat przed wysuwaniem pochopnych wniosków. Ale po części jest to nieuchronne i chyba muszę się z tym pogodzić ;)

 

Kraje w Askarze - czyli Nordmar, Varant oraz Vengard to pierwotni założyciele ich odpowiedników w Gothic 3 Myrtana przed powstaniem na kontynencie z trzeciej części, nazywała się Vengard, i jedynie stolica Myrtany o tym przypomina. Na papierze wydaje się zagmatwane, ale uwierzcie, w grze wszystko ma sens i składa się w spójną całość.

 

Tak btw. to za niedługo uzupełnię temat w dział Lore/świat gry, aby osoby, które chciałyby napisać jakieś opowiadanie bądź postać/miejsce wiedziały o Askarze nieco więcej.


Użytkownik Evoken edytował ten post 12 July 2016 - 15:15

"Moja pasja to... moje życie to, to tworzywo co wnika w tętnice, tym oddycham i stawiam krzyżyki wróżbitom co wczesne wróżyli mi znicze"


#12 Wolf77

Wolf77

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 98 postów
  • seba2pl

Napisano 12 July 2016 - 19:33

Heh, cholera, pisałem ten post przed przeczytaniem kilku postów wyżej - Generalnie to przeczytałem Twoje wyjaśnienie przed wysłaniem wiadomości i stwierdziłem, że nie mam nic więcej do powiedzenia więc zamknąłem stronę. Widać post sam się wysłał :P



#13 Evoken

Evoken

    Twórca Askary

  • Użytkownik+
  • 430 postów

Napisano 13 July 2016 - 12:03

Tak jak pisałem, tak też i robię. Właśnie uzupełniłem temat o dział Lore z poddziałem - ludność Askary. Jeśli jest ktoś ciekawy tego świata to zachęcam do lektury. Jest to także świetne miejsce do uzupełnienia swojej wiedzy o tym kontynencie i napisania jakiegoś opowiadania w formie książek na wzór tych z TESów. Oczywiście nie trzeba ograniczać się tylko do opowiadań. Lokacje, postacie czy nawet własne historie, dla przykładu jakaś bitwa pomiędzy paladynami a piratami.

 

 

Ludność Askary


"Moja pasja to... moje życie to, to tworzywo co wnika w tętnice, tym oddycham i stawiam krzyżyki wróżbitom co wczesne wróżyli mi znicze"


#14 Evoken

Evoken

    Twórca Askary

  • Użytkownik+
  • 430 postów

Napisano 15 July 2016 - 13:21

Poszerzyłem dział Lore o mapę świata z zaznaczonymi granicami, dodam, że granice Ishtar to królestwo Beliara sprzed ostatniej wojny.
 
Mapa Świata - granice

"Moja pasja to... moje życie to, to tworzywo co wnika w tętnice, tym oddycham i stawiam krzyżyki wróżbitom co wczesne wróżyli mi znicze"


#15 "KuX"

"KuX"

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 130 postów
  • A po co CI to?!

Napisano 16 July 2016 - 10:32

W sumie, to Lore nie odbiega zbytnio od tego co pokazują niektóre serwery RP. Jedynym problemem dla mnie jest to, że zakon paladynów stworzył Rhobar I.


Mój obecny "level" :

 

 

Akcja AntyEasyHardcore

 

 

Pomoc.

 


#16 Evoken

Evoken

    Twórca Askary

  • Użytkownik+
  • 430 postów

Napisano 16 July 2016 - 10:41

Rozumiem, że ludzie przyzwyczaili się do niektórych wyjaśnień z prawowitego Gothica, jak na przykład wyżej wymieniony zakon paladynów. Jednakże Rhobar w moim świecie to syn Theodora III z Askary. Rhobar jest odkrywcą Myrtany, na której założył swój kraj oraz założył na nowo zakon paladynów, którzy działają tylko w obrębie świata przedstawionego w Gothic 3. Dodam, że Myrtana nie ma kontaktu z Askarą i dlatego Rhobar musiał zacząć tutaj wszystko od początku. W fabule wyjaśnione jest to tak, aby historia, którą znamy z Gothiców pasowała do tej z Askary i nie było żadnych nieścisłości.


"Moja pasja to... moje życie to, to tworzywo co wnika w tętnice, tym oddycham i stawiam krzyżyki wróżbitom co wczesne wróżyli mi znicze"


#17 Evoken

Evoken

    Twórca Askary

  • Użytkownik+
  • 430 postów

Napisano 24 July 2016 - 10:02

@Ref

Aktualnie pracuję nad naszym głównym miejscem pobytu podczas gry w demo. Mogę zdradzić, że akcja wersji demonstracyjnej będzie się toczyła w bardzo dużym więzieniu, wieje klimatem podobnym do Górniczej Doliny :)


"Moja pasja to... moje życie to, to tworzywo co wnika w tętnice, tym oddycham i stawiam krzyżyki wróżbitom co wczesne wróżyli mi znicze"


#18 Senzu

Senzu

    Nowy

  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Senzanome

Napisano 24 July 2016 - 14:38

To ma być serwer czy tylko mapa fabularna?



#19 Evoken

Evoken

    Twórca Askary

  • Użytkownik+
  • 430 postów

Napisano 24 July 2016 - 15:04

W głównym założeniu jest to mapa fabularna, jednak bardzo możliwe, że w przyszłości będzie dało się grać w więcej osób.


"Moja pasja to... moje życie to, to tworzywo co wnika w tętnice, tym oddycham i stawiam krzyżyki wróżbitom co wczesne wróżyli mi znicze"


#20 MrKisiel

MrKisiel

    Największy zbrodniarz wojenny

  • Użytkownik+
  • 3422 postów

Napisano 24 July 2016 - 15:39

Szczerze wątpię, że będzie Ci sie chciało 2 lata robić mapę do minkrafta






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Gothic, Minecraft, RPG, Mapa, Adventure, Minecraft Gothic, Mapa RPG