Skocz do zawartości


Zdjęcie

Szukam shaderów współpracujących z Biomes O Plenty

Ersany Shadery Mody Pomocy Szukam

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ersan

Ersan

    Zbanowany

  • Użytkownik+
  • 1222 postów
  • Ersan#2845
  • Ersanek
  •  

Napisano 12 June 2016 - 19:28

Tak, więc szukam jakiś shaderów współpracujących z modyfikacjami.
Chodzi oto, żeby prócz standardowych liści i roślin poruszały się również te z modyfikacji Biomes O Plenty.

Shaderki niech będą podobne jak da radę do tych z  Sildurs Vibrant Shaders v1.141 Medium.

Na wersje 1.7.10

 



craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 benio1394

benio1394

    Legenda

  • Użytkownik
  • 2649 postów
  • benio1394

Napisano 12 June 2016 - 20:07

Seus shaders, przetestowane.


  • Ersan lubi to

#3 Ersan

Ersan

    Zbanowany

  • Użytkownik+
  • 1222 postów
  • Ersan#2845
  • Ersanek
  •  

Napisano 12 June 2016 - 21:06

Seus shaders, przetestowane.

Niet :/

Liście zwykłych drzew się ruszają, a te z Biom o Plenty już nie, ale lepszy shader od mojego, więc dzięki.



#4 benio1394

benio1394

    Legenda

  • Użytkownik
  • 2649 postów
  • benio1394

Napisano 12 June 2016 - 22:05

Proszę bardzo, z ciekawosci zapytam: ile fpsów?



#5 asiekierka

asiekierka

    Nowy

  • Użytkownik+
  • 64 postów
  • asiekierka

Napisano 12 June 2016 - 22:36

Żaden. Ograniczenie ShadersModCore.


Robię mody. Czasami też streamuję.


#6 Ersan

Ersan

    Zbanowany

  • Użytkownik+
  • 1222 postów
  • Ersan#2845
  • Ersanek
  •  

Napisano 13 June 2016 - 07:09

Proszę bardzo, z ciekawosci zapytam: ile fpsów?

Rozbudowany modpack (forge wykrywa ok 150 modów). Ustawienia graficzne wysokie, rendowanie normalne+.

Textury 32x (zawiera też textury 32x do większości modów).

Fps nigdy nie spadają poniżej 30, a oscylują na poziomie 45-60 klatek (syn pionowa) w zależności od shaderów.

8G ramu

I5-4460 3,20GHz (4 rdzenie)

Gtx960

 

@down

Ładny, ale również nie che współpracować z biomes o plenty.

 

 

Ktoś mógłby potwierdzić słowa asiekierki? Faktycznie nie ma możliwości by textury z moda również się poruszały?


Użytkownik Ersan edytował ten post 13 June 2016 - 07:21


#7 Kori

Kori

    Nowy

  • Użytkownik
  • 49 postów

Napisano 13 June 2016 - 07:11

MRMeepz?


  • Ersan lubi to

P5OO43L.jpg


#8 Ersan

Ersan

    Zbanowany

  • Użytkownik+
  • 1222 postów
  • Ersan#2845
  • Ersanek
  •  

Napisano 13 June 2016 - 07:31

Jeszcze mam taki problemy, że większość shaderów usuwa mi mgiełkę.

Na Sildurs Enhanced default 1.0.0 jest mgiełka, ale za to na wschodzie, północy itd. od mojej postaci przy granicy widoczności występują takie zacienione obszary (zaznaczone na czerwono).



#9 DrDestroyer

DrDestroyer

    Nowy

  • Użytkownik
  • 48 postów
  • DrDestroyer

Napisano 17 June 2016 - 20:55

Wszystkie shadery współpracują (przynajmniej u mnie)

Wypróbuj: KUDA-Shaders v4.1 - ultra - Bump Mapping



#10 Xkkk

Xkkk

    Wyjadacz

  • Użytkownik+
  • 708 postów
  • Xeerix

Napisano 23 June 2016 - 16:31

Nie wiem czy nadal aktualne, ale na CUDA v4.2 Ultra jedne falują a jedne nie, jednak większosc działa poprawnie. Wypróbuj i zobacz jak będzie w twoim przypadku,


Nick w MC: Xeerix

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Ersany, Shadery, Mody, Pomocy, Szukam