Five Nights in Labs 2
Five Nights in Labs 2 jest sequelem mojej poprzedniej mapy z tej serii.
Tym razem grasz jako Tom Strazk, pracownik ochrony w W.M. Labs w sektorze C3. Kilka tygodni przedtem w sektorze D6 wybuch pożar, a wszystkie tamtejsze obiekty zostały przeniesione do C3. Wraz z nimi przyniesiono coś jeszcze. W magazynie znaleźli starego Vent-bota, który kiedyś służył do czyszczenia szybów wentylacyjnych gdzie ciężko było wejść ludziom, obecnie jest tylko zardzewiałą kupą złomu. Ci nędzni głupcy przynieśli go tutaj, zamiast zostawić na pastwe ognia.
TO BYŁ OGROMNY BŁĄD.
Tym razem spotkasz się z sześcioma obiektami które kryjąc sie w ciemności będą skradać sie po ciebie. Ale nie jesteś bezbronny. Od strony korytarza broni cie pole siłowe, a szyb wentylacyjny można zamknąć. Wystarczy, że wytrwasz do 6 rano. Wtedy światła z powrotem sie zapalą a bestie wrócą tam gdzie ich miejsce. Ale jeżeli twoja rekacja będzie zbyt późna...
Nie spoczniesz w pokoju.
Gameplay polega na przetrwaniu 6 godzin (około 5-6 minut czasu rzeczywistego) broniąc sie przed obiektami W.M. Labs. Do obrony masz pole siłowe od strony korytarza oraz kraty w szybie wentylacyjnym. Każdej nocy poziom trudności rośnie, każdy z 7 Twoich przeciwników działa troche inaczej. W poniższym spoilerze znajdują sie dokładne informacje, jak radzić sobie z każdym z nich, ale nie czytaj go dopóki nie zagrasz. Jest to ostateczna pomoc na wypadek gdybyś gdzieś utknął, a przeczytanie tego od razu może popsuć zabawe.
Jako że wiele osób narzeka na wysoki poziom trudności podrzucam małe Tips&Tricks
Mapa obsługuje dwa języki: Polski i Angielski. Z góry uprzedzam, że wersja angielska
Trailer:
Użytkownik MrKisiel edytował ten post 27 January 2017 - 14:09