chodziło mi bardziej o to żeby te ryby można było zobaczyć, chociaż nie wiem jak na to efpeesy
Nadchodzący 1.13, tylko system łowienia wymaga modernizacji.
Napisano 27 February 2018 - 10:58
chodziło mi bardziej o to żeby te ryby można było zobaczyć, chociaż nie wiem jak na to efpeesy
Nadchodzący 1.13, tylko system łowienia wymaga modernizacji.
Napisano 27 February 2018 - 11:16
Mi by sie marzyło coś ala IndustrialCraft i wiecej takich technicznych aktualizacji z redstone itp, dopracowanie redstone, mechanizmów i ich optymalizacja pod względem obciążenia PC/servera.
Jakiś inny system transportu przedmiotów oprucz lejków , np w górę, oraz optymalizacja pod względem obciążenia servera
Napisano 27 February 2018 - 13:05
Jakiś atrybut (NBT) do customizacji obrażeń i szybkości naciągania łuku.
Użytkownik Katniss edytował ten post 27 February 2018 - 13:05
Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/
Napisano 06 March 2018 - 19:23
Mi się marzy coś takiego jak w tym modzie:
Oprócz tego nowe surowce, więcej takich "magicznych" rzeczy.
No i lepsza optymalizacja.
Napisano 07 March 2018 - 00:48
Mi się marzy coś takiego jak w tym modzie:
Oprócz tego nowe surowce, więcej takich "magicznych" rzeczy.
No i lepsza optymalizacja.
Napisano 08 March 2018 - 16:33
>9minecraft
No i co z tego?
Napisano 08 March 2018 - 19:36
Ja bym chciał po prostu wzmocnienia wagoników z piecem i osłabienia zasilanych torów. Dodało by to grze więcej realizmu oraz rozwiązało by to problem ogromnych nadwyżek węgla.
Dla balansu należało by jakoś znerfić konia który jest szybszy od transportu kolojowego. (Dodanie paska głodu dla konia?)
Miłym dodatkiem była by możliwość łączenia wagoników przy pomocy zmyczy, to by zastąpiło by obecny sposób tworzenia pociągów.
Możliwością łączenia zwierząt smyczami, bym niepogardził
Napisano 09 March 2018 - 08:51
No i co z tego?
Napisano 10 March 2018 - 10:45
Pliki pobrane z tej witryny często zawierają wirusy, a na dodatek są aktualizowane tylko z nowymi wersjami.
To ciekawe, nie miałem takich problemów.
@Topic
Chciałbym tańsze zasilane tory oraz enchant który pozwalałby wydobywać 2-3 sztuk kamienia z jednego klocka zależnie od poziomu enchantu. Mogłoby to działać tylko na naturalnie generowany kamień.
Napisano 11 March 2018 - 00:48
To ciekawe, nie miałem takich problemów.
@Topic
Chciałbym tańsze zasilane tory oraz enchant który pozwalałby wydobywać 2-3 sztuk kamienia z jednego klocka zależnie od poziomu enchantu. Mogłoby to działać tylko na naturalnie generowany kamień.
Tańsze tory sam będziesz mógł robić jak wyjdzie 1.13.
Nie wiem czemu miał by służyć taki enchant.
Napisano 11 March 2018 - 21:35
Chciałbym aktualizację podziemi Ziemi oraz Netheru.
Napisano 20 March 2018 - 00:15
Potrzebujesz pomocy z serwerem?
Napisz do mnie na PW! Chętnie ci pomogę
Zapraszam również na discord: creepek#7535
DONEJTY
- Od: Szogunx | Wiadomość: | Ilość: 8
- Od: Grzesiek11 | Wiadomość: Cel: być w każdej diaxxowej sygnaturze | Ilość: 5
- Od: jahumen | Wiadomość: Jahumen to król | Ilość: 1
- Od: grepolis | Wiadomość: Daj mnie do sygnatury | Ilość: 1
- Od: psiki | Wiadomość: CHCE DO SYGNATURY | Ilość: 1
Napisano 07 April 2018 - 09:58
Tańsze tory sam będziesz mógł robić jak wyjdzie 1.13.
Nie wiem czemu miał by służyć taki enchant.
Np. budujesz sobie zamek i potrzebujesz masę cobla. W ten sposób wykopując jeden klocek, dawałoby ci to 2-3 sztuki z jednego. Warunek byłby taki, że wypada tylko z naturalnie generowanego kamienia, czyli np. z generatora cobla, gdzie robi się z połączenia lawy i wody lub podczas zwykłego kopania. To MA sens. Nie działałoby to rudy i klocki stawiane przez graczy. Jedynie na cobble i inne skały typu andezyt, dioryt i granit.
Napisano 07 April 2018 - 10:52
Np. budujesz sobie zamek i potrzebujesz masę cobla. W ten sposób wykopując jeden klocek, dawałoby ci to 2-3 sztuki z jednego. Warunek byłby taki, że wypada tylko z naturalnie generowanego kamienia, czyli np. z generatora cobla, gdzie robi się z połączenia lawy i wody lub podczas zwykłego kopania. To MA sens. Nie działałoby to rudy i klocki stawiane przez graczy. Jedynie na cobble i inne skały typu andezyt, dioryt i granit.
Bez sensu... Masz już Efficiency V + Haste II, które daje instamine kamienia, nie starczy Ci? (lol)
@Topic
NBT od obrażeń łuku, mamy już od obrażeń wręcz, więc czemu nie?
Użytkownik Katniss edytował ten post 07 April 2018 - 10:54
Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/
Napisano 08 April 2018 - 00:13
Potrzebujesz pomocy z serwerem?
Napisz do mnie na PW! Chętnie ci pomogę
Zapraszam również na discord: creepek#7535
DONEJTY
- Od: Szogunx | Wiadomość: | Ilość: 8
- Od: Grzesiek11 | Wiadomość: Cel: być w każdej diaxxowej sygnaturze | Ilość: 5
- Od: jahumen | Wiadomość: Jahumen to król | Ilość: 1
- Od: grepolis | Wiadomość: Daj mnie do sygnatury | Ilość: 1
- Od: psiki | Wiadomość: CHCE DO SYGNATURY | Ilość: 1
Napisano 08 April 2018 - 08:07
Stworki chodzące po świecie i rzucające w nas jedzeniem (my dostajemy obrażenia i mozemy to jedzenie zebrac) XDDDD
I po co by to było?
Sam pomysł jest strasznie głupi i dziwny.
Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/
Napisano 08 April 2018 - 08:47
Ja bym chciał żeby topielce nie upuszczały gąbek po śmierci jak to jest zapowiedziane ;d
Napisano 12 April 2018 - 05:09
Ja bym chciał żeby topielce nie upuszczały gąbek po śmierci jak to jest zapowiedziane ;d
Zawsze datapackiem możesz podmienić loot table mu i po kłopocie
Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/
Napisano 12 April 2018 - 12:54
Napisano 12 April 2018 - 13:56
Komendę która pozwalałaby "ruszać" graczem. Dzięki niej można byłoby robić np. launchpady (takie jak np. na hivemc)
Można ogólnie dać możliwość używania /data merge na graczach. Wtedy zmieniasz mu Motion[x], gdzie x = {0,1,2} I sobie leci. A miałoby więcej zastosowań od samego zmieniania położenia.
Mapa Adventure mojego autorstwa - "Mroczna klątwa" v2.1 (Na wersję MC 1.13.2)
Questy, NPC, niestandardowe przedmioty, bossy, amulety, modele 3D, mana i wiele więcej! BEZ MODÓW!
Siege Settlements - coś lepszego niż typowy RTS - https://www.reddit.c...egeSettlements/