Cześć. Ten temat to zbiór najświeższych i najdokładniejszych informacji o nadchodzącej wersji gry – 1.10!
Snapshoty i wersje
1.10.2
Naprawione błędy:
- Naprawiono poważny błąd wprowadzony w poprzedniej wersji
23-06-2016
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
1.10.1
Naprawione błędy:
- [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Byty lewitują nad blokiem pola uprawnego - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - ID wewnętrznych danych bytów jest zależne od kolejności załadowania klas - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Byty ze starych światów umierają po załadowaniu w nowszej wersji - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Pole tekstowe w bloku struktur nie działa poprawnie - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Crash w ekwipunku trybu kreatywnego - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Brakujące napisy dla nowych dźwięków - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Smok Endu nie respawnuje się
21-06-2016
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
1.10
- Wersja nie zawiera zmian względem snapshotów i pre-release
08-06-2016
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
1.10 pre-2
Wprowadzone zmiany:
- Dodano dźwięki dla: zaklinania, skrzyń Endu, Husków, Strayów oraz niedźwiedzi polarnych
Naprawione błędy:
- [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Brak receptury dla cegieł kamienia Endu [!] - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Głowy w ekwipunku powodują problemy z renderowaniem - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Autouzupełnianie nie działa poprawnie po zaznaczeniu tekstu - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Autouzupełnianie nie działa poprawnie dla komendy /playsound - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Tabliczki JSON z celami tablic wyników usuwają swoje dane po załadowaniu chunka - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Auto skok nie działa na niestandardowych blokach - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Niedźwiedzie polarne jedzą pszenicę oraz wydają serca, ale nie rozmnażają się - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Auto skok nie działa w niektórych kierunkach - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Auto skok nie uwzględnia efektu wyższego skoku - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Auto skok aktywuje latanie w trybie kreatywnym - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Moby nie mogą otrzymać tarcz poprzez użycie komendy /replaceitem - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Agresywne moby pojawiają się na blokach magmy - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Komenda /teleport źle autouzupełnia się - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Hitbox ramek na przedmioty oraz obrazów jest niepoprawnie ustawiony - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Konie nadal używają ich wewnętrznych nazw - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Moby nie wiedzą jak przejść przez ściany z bloków magmy
07-06-2016
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
1.10 pre-1
Naprawione błędy:
- [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Kwiaty oraz trawa generują się na żwirze - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Podpalone moby nie wskakują do wody - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Kaktusy podniesione przez endermany nie mają tekstury - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Smoki ze starych wersji gry nie poruszają się - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Wyszukiwanie ścieżki nie działa poprawnie na ścieżkach - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Ładowanie pliku Village.dat, który zawiera dane reputacji gracza, powoduje crash - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Cząsteczka blockdust nie koliduje z blokami pod nią - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Wiedźmy nie piją mikstur odporności na ogień kiedy znajdują się na blokach magmy - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Nie da się stawiać bloków na bloku brodawek - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Blok brodawek nie może zostać podpalony - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Wartość powietrza mobów jest zbyt mała - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Pod niektórymi schodami w wioskach generuje się blok ścieżki a nie ziemi - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Niedźwiedzie polarne utykają w blokach podczas atakowania gracza - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Blok struktur pozwala na puste nazwy - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Nie można wpisać znaków / oraz : w blokach struktur - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Żwir generuje się przy studniach w wioskach zamiast ścieżek - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Linie bloku struktur są niewidoczne w trybie obserwatora - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Bloki struktur nie obracają głów - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Crash podczas użycia wędki w tym samym tiknięciu co wykonanie komendy @e z type= lub name= - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Ścieżki w wioskach generują się niepoprawnie pod drzewami - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Wyszukiwanie ścieżki nie omija bloku magmy - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Fences in Savanna and Taiga villages use oak fence instead of acacia/spruce fence - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Tabliczki, sztandary, słupki endu oraz kowadła są źle obrócone - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Względna teleportacja przerywa szybowanie - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Wyszukiwanie ścieżki nie działa poprawnie przy bloku brodawek - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Zainfekowane wioski nie generują zombie / zombie znikają - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - AreaEffectCloud nie wyświetla domyślnej cząsteczki po błędnym określeniu cząsteczki - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Blok struktur źle ładuje ramki na przedmioty - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Raport crasha źle wyświetla nazwę CPU - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Teleportowanie bytów komendą /tp używa współrzędnych względem wykonawcy - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Wieśniacy nie uciekają od zombie w czasie dnia - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Można wklejać niepoprawne znaki w blokach struktur - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Wieśniacy nie uciekają od husków - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Moby mogą pojawiać się na blokach magmy
02-06-2016
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
16w21b
Naprawione błędy:
- [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Cząsteczki mają zły kolor - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Tekstura lawy jest niepoprawnie wyświetlana - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Błąd oświetlenia w ekwipunku - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Wszystko związane z blokami struktur ma czarny kolor
26-05-2016
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
16w21a
Wprowadzone zmiany:
- Dodano tag NBT FallFlying (gdy mob spada i ma na sobie Elytry to aktywują się one)
- Tryb ładowania w blokach struktur posiada możliwość losowego zniszczenia struktury (Integrity, wartość od 0.0 do 1.0)
Naprawione błędy:
- [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Tryb losowego podążania u mobów ma tendencję do poruszania się w kierunku północno-zachodnim - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Nieoswojone oceloty i wilki znikają - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Tag insertion w komendzie tellraw nie działa na serwerach - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Teleportacja nie działa podczas bycia pasażerem moba - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Promień Kryształów Endu jest skierowany w złą stronę - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Wagoniki nie podnoszą mobów - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Kulki doświadczenia zmieniają swój kolor na szary tuż przed podniesieniem - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Wysokość ogona wilka nie jest proporcjonalna do punktów życia i maksymalnych punktów życia - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Nie da się aktywować portalu Endu, gdy w jego środku znajdują się bloki, które nie są powietrzem - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Konie nie mogą przedostać się przez wzniesienia o wysokości jednego bloku - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Komenda /execute detect powoduje zresetowanie się tablicy wyników mobów w chunku - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Moby nie mogą strzelać podczas bycia w łódce - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Elytry przestają działać po wejściu do gry - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Tabliczki, sztandary, czaszki i skrzynie zmieniają swój kolor, gdy w ich pobliżu znajduje się spawner - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Tarcze nie przenoszą się do odpowiedniego slotu po kliknięciu na nich z przyciskiem shift - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Upieczone ryby nie są poprawnie przenoszone ze starego formatu ID - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Wędki nie mogą przyciągać przedmiotów - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Crash podczas grupowania chunków - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Bloki struktur nie zapisują struktur - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Cząsteczka "fallingdust" nie działa poprawnie - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Niedźwiedzie polarne pozostają w pozycji atakowania - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Błędy z hitboxem / kursorem trybu F3 - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Budynek kowala w wioskach na sawannie spala się - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Niedźwiedzie polarne wpadają w bloki po zaatakowaniu gracza - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Bloki struktur topią śnieg - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Opuszczone kopalnie generują się niepoprawnie - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Wyszukiwanie ścieżki nie unika bloków magmy
25-05-2016
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
16w20a (pierwszy snapshot 1.10)
Nowy mob: niedźwiedź polarny. Pojawia się na zimowych biomach. Po zabiciu wypadają z niego ryby. Dorosłe osobniki są neutralne, a młode pasywne. Dorosłe osobniki w pobliżu młodych są agresywne.
Nowy wariant zombie: Husk. Pojawia się nocą w gorących biomach. Nie pali się podczas dnia. Po zaatakowaniu daje graczowi efekt głodu.
NBT: ZombieType:6
Nowy wariant szkieleta: Stray. Pojawia się nocą w zimnych biomach. Strzela w gracza strzałami spowolnienia. Po zabiciu przez gracza mogą wypaść z niego strzały spowolnienia.
NBT: SkeletonType:2
Nowe bloki (od lewej): magmowy blok, brodawkowy blok, czerwona cegła Netheru, blok kości.
Blok struktur został odświeżony i jest dostępny dla mapmakerów
- Magmowe bloki generują się przy jeziorach lawy w Netherze i parzą przy kontakcie
- Opuszczone kopalnie generują się w biomie Mesa
- Skamieliny z bloku kości oraz rudy węgla generują się pod ziemią na pustyniach oraz bagnach
- Bloki na które działa grawitacja i mogą spaść emitują pod sobą cząsteczki
- Dodano wewnętrzne nazwy dla podtypów mobów (koty, starszy strażnik, typy koni)
- Endermany pojawiają się w Netherze
- Dodano dwa nowe warianty wiosek: sawanna oraz tajga
- Wioski generują drewniane "mosty" przez wodę (tak jak w MC:PE)
- Dodano opcję automatycznego skoku po zbliżeniu się do bloku (domyślnie włączona)
18-05-2016
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
1.9.3, 1.9.4
Wersja 1.9.3:
- Nie zawiera zmian względem pre-release
Wersja 1.9.4:
- Naprawiono błąd ostrzegający przed używaniem światów w stabilnej wersji gry
10-05-2016
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
1.9.3 pre-3
Wprowadzone zmiany:
- Usunięto system blokujący serwery łamiące EULA (dodano go do bilbioteki Netty, blokowanie działa na wersji 1.7.2 wzwyż)
Naprawione błędy:
- Możliwy crash podczas rozprzestrzeniania wody lub lawy
03-05-2016
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
1.9.3 pre-2
Wprowadzone zmiany:
- Dodano komendę: /stopsound <gracz> [kategoria dźwięku] [nazwa dźwięku]
- Dodano system blokujący serwery łamiące EULA
Naprawione błędy:
- [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Endermany nie stają się agresywne po spojrzeniu na ich głowę - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Błąd z wyświetlaniem starych skinów - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Błąd po rozpoczęciu gry - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Gra crashuje się po 1-2 godzinach gry
27-04-2016
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
1.9.3 pre-1
Naprawione błędy:
- [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Wypełnienie nieużywanej części skórki gracza powoduje problemy - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Druga warstwa tułowia na skórce gracza nie pojawia się w niektórych przypadkach - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Problem z wyszukiwaniem ścieżki przez konie - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Nieodwracalny błąd świata powodowany przez teleportację na y=minus nieskończoność
21-04-2016
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
16w15b (snapshot 1.9.3)
Naprawione błędy:
- [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Byty powodują spadek wydajności - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Wydajność generowania chunków zmniejszona o 20%-30% - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Spadek wydajności podczas wyszukiwania ścieżki - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Kolizje powodują ogromny lag
13-04-2016
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
16w15a (snapshot 1.9.3)
Naprawione błędy:
- [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Duży spadek wydajności występujący od wersji 15w49a wzwyż
11-04-2016
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
16w14a (snapshot 1.9.3)
Naprawione błędy:
- [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Wyciek pamięci podczas wyszukiwania ścieżki
07-04-2016
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
1.9.1, 1.9.2
Wersja 1.9.1:
- Wycofano zmiany w systemie walki wprowadzone w pre-release
- Wskaźnik ataku jest teraz domyślnie włączony
Wersja 1.9.2:
- Naprawiono poważny błąd wprowadzony w wersji 1.9.1
30-03-2016
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
1.9.1 pre-3
Wprowadzone zmiany:
- Naprawiono poważny błąd z wyszukiwaniem ścieżki
11-03-2016
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
1.9.1 pre-2
Wprowadzone zmiany:
- Naprawiono błąd z wyszukiwaniem ścieżki
- Atakować można dopiero wtedy, gdy siła ataku osiągnie co najmniej 70%
- Tarcze nie tracą wytrzymałości się po zablokowaniu ataku słabszego niż 1.5 serca
10-03-2016
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
1.9.1 pre-1
Wprowadzone zmiany:
- Dodano dźwięk szybowania
- Lepsze typy zbroi są skuteczniejsze wobec silniejszych ataków (wraz z tym dodano atrybut generic.armorToughness)
- Siła ataku resetuje się tylko po uderzeniu w moba lub blok
- Leje mogą wyciągać przedmioty z zablokowanych skrzyń
- Zwiększono limit aktywacji bloków na tiknięcie (z 1000 na 65536)
- Tablice łupu działają na dozowniki oraz podajniki
- Ulepszono sztuczną inteligencję mobów
- Ulepszono selektory bytów
Naprawione błędy:
- [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Zerowa wartość obrażeń granicy świata nie działa - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Duplikacja bloków przy użyciu tłoków - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Problemy z przezroczystością tekstury skrzydeł
09-03-2016
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
Informacje od deweloperów
(po listę zmian zajrzyj do snapshotów powyżej)
Opuszczone kopalnie w biomie Mesa
Historia:
- [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] Jeb przeportował generowanie się opuszczonych kopalń w biomie Mesa z edycji mobilnej na komputerową
Nowe netherowe bloki
Historia:
- [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] Jeb poinformował nas o nowych blokach budowlanych. Będą tworzone z brodawek. - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] Nie będą generowały się naturalnie
Bloki struktur
Historia:
- [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Dodane w wersji 1.8 bloki struktur będą dostępne jako narzędzie dla mapmakerów - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Searge postarał się aby bloki struktur były jak najbardziej przydatne dla osób tworzących mapy
Niedźwiedź polarny
Historia:
- [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Jeb wspomniał o tym, że pracuje nad nowym mobem - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Najprawdopodobniej będzie on neutralny (nie zaatakuje bez prowokacji). Głównym kolorem na jego teksturze będzie jasnoszary (242, 242, 242). - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Będzie nim zapewne niedźwiedź - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Jeb potwiedził, że nowym mobem będzie niedźwiedź polarny - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Dorosłe osobniki będą neutralne, a młode pasywne. Dorosłe osobniki w pobliżu młodych będą agresywne.
Nowy typ szkieleta
Historia:
- [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Jeb pokazał nam nowego moba. Został stworzony przezBy zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
, jednego z programistów MC:PE. Pojawi się w aktualizacji PC 1.10 i Pocket Edition 0.15.0.
Magmowy blok
Historia:
- [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Jeb pokazał nam nowy netherowy blok. Dodał też, abyśmy po nim nie chodzili (co może sugerować, że będzie "parzył")
Endermany w Netherze
Historia:
- [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Jeb wysłał screenshota ukazującego Endermana w Netherze, co nazywa "dziwnym detalem, który robi dużą różnicę" - [
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
] - Jeb potwierdził, że w wersji 1.10 Endermany będą mogły dotrzeć do Netheru
Przypuszczenia
Wewnętrzne zmiany
Pracownicy Mojangu już od dłuższego czasu przekładali zaimplementowanie większych zmian w kodzie gry na wersję 1.10. Możemy się więc spodziewać, że aktualizacja ta będzie zawierać wiele optymalizacji oraz ulepszeń.
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
Wagoniki
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
"Builder's Update"
Po wydaniu wersji 1.9, użytkownicy reddita zasugerowali, aby wersja 1.10 skupiała się na dodatkach dla budowniczych. Kto wie? Być może twórcy gry skorzystają z tej sugestii.
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
Nowy launcher oraz strona internetowa
Dinnerbone tymczasowo zrezygnował z pracy nad grą i aktualnie wraz z By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
Strona internetowa gry została zaktualizowana do wersji 2.0 drugiego maja. Wcześniej była dostępna pod adresem By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
Mojang już zaczął pracę nad wersją 3.0, która będzie skupiać się na funkcjach dla społeczności gry.
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
FAQ (często zadawane pytania)
Dlaczego po wersji 1.9 wydana zostanie wersja 1.10? Czy 1.10 to nie to samo co 1.1?
Mojang, do nadawania wersji stabilnym wydaniom, używa wzoru RELEASE.MAJOR.MINOR:
- Każda z tych liczb jest zwiększana niezależnie od siebie (może istnieć wersja 110.29000.384)
- Wraz z wydaniem kolejnej wersji MAJOR, MINOR jest resetowana
- Wersja MAJOR została zresetowana tylko dwa razy (1.0.0): po przejściu z Alpha na Beta i z Beta na pełne wydanie
- Zwiększenie wersji RELEASE (2.0.0) byłoby powiązane z gruntownymi zmianami w grze i zapewne nigdy się nie wydarzy
- Wzór wersji jest ustalony przez twórców gry i może być w każdej chwili zmieniony
Wersja 1.9 to wersja 1.9.0, a 1.10 to 1.10.0
Jak wygląda wzór nadawania wersji snapshotom?
16w02a
- Pierwsza liczba to rok wydania (13, 14, 15, 16, 17...)
- Litera W oznacza Week (tydzień)
- Kolejna liczba to tydzień wydania w danym roku (od 1 do 52)
- Ostatnia litera jest używana dla oznaczenia kolejnych wydań w tym samym tygodniu (np. 16w02a, 16w02b, 16w02c)
Skąd pobrać wersje testowe?
Jeśli korzystasz z oficjalnego launchera Mojangu:
- W lewym dolnym rogu okienka launchera kliknij Edit Profile (edytuj profil)
- W okienku, które się pojawiło, zaznacz kwadracik obok napisu Enable experimental development versions
- Potwierdź kliknięciem przycisku Yes
- Na liście obok napisu Use version pojawiły Ci się wersje testowe, wybierz którąś z nich
- Kliknij Save Profile (zapisz profil) i odpal grę
Kto aktualnie pracuje nad komputerową wersją gry?
Nad edycją komputerową gry pracują aktualnie 4 osoby.
- Jeb (główny programista)
- Grum (programista, dołączył do Mojangu po zakupie Bukkita)
- SeargeDP (programista, twórca Mod Coder Packa)
- ProfMobius (programista naprawiający błędy, twórca Mod Coder Packa)
Zapraszam do konstruktywnej rozmowy na temat tej aktualizacji
Cały temat może zawierać także wszelkie informacje związane z Minecraftem, które pojawiły się w okresie tworzenia wersji 1.10.
© konwboy - Całkowity zakaz kopiowania bez podania odnośnika do oryginalnego tematu oraz autora
Użytkownik konwboy edytował ten post 23 June 2016 - 16:27