Ekipa Mojang'u już kilka miesięcy temu zapowiadała, że pracują nad upodobnieniem wersji Pocket Edition, do tej na PC. Pojawiła się już kolejna aktualizacja, dodająca mnóstwo bloków i mechanik z tej wersji, którą najbardziej znamy. Wsparcie straciły jednak najstarsze urządzenia, w tym iPad 1.
Dodano:
- Kotły
- Nowe osiągnięcia
- Mapy
- Leje
- Dozowniki
- Podajniki
- Ramki na przedmioty (nadal pełne błędów)
- Slime bloki
- Wsparcie dla ekwipunku trybu Kreatywnego
- Czarownice
- Przekaźniki i komparatory
- Czerwony piaskowiec
- Perły kresu
- Dynie i głowy mobów jako nakrycie głowy
- Podwójne skrzynie-pułapka
Poprawki:
- Poprawiono tekstury
- Zmieniono ekran startowy
- Małe zombie ma teraz 15% szans na bycie dżokejem [...] [?]
- Zrzuty ekranu zapisywane są teraz do formatu .png
- Oczy Ghasta oraz rdzenie Płomyka i Kostki Magmy świecą się
- Naprawiono kompilację iOS oraz Android
- Poprawiono generowanie się Szlamu
- Naprawiono teksturę drzwi
Naprawiono błędy:
- Deszcz padał w jaskiniach
- Skrzynia-pułapka nie przekazywała energii do Przekaźnika
- Wszystkie rodzaje gliny, były na mapie wyświetlane jako szare
- Podwójna furtka nie blokowała graczy
- Psy nie miały kolorowej obroży
- Gracz przestawał kucać, gdy spauzował grę
- Tektura strzały Ghasta nie wyświetlała się
- Ogromne grzyby nigdzie się nie generowały
- Potwory nie generowały żadnych przedmiotów, jeżeli nie zostały uderzone przez gracza
- Gracz nie mógł otworzyć Skrzyni oraz Leja w wagoniku
- Gracz nie mógł zamknąć okna skrzyni
- Gra crashowała się, kiedy serwer wyrzucał gracza za brak aktywności
- Mechanizmy uruchamiały się, nawet gdy nie zostały przypięte Czerwonym prochem
- Budowanie ogromnej struktury świata powodowało poważne problemy z wydajnością
- Crash, gdy Wieśniakowi-rolnikowi zabraknie nasion do sadzenia
-
Controller’s D-pad is inactive in Brewing Stand interface.
-
Backgrounds & Buttons in Asian languages are too short for longer phrases.
-
TNT Minecart explosion on the curve does not destroy rail tracks under explosion.
-
Fixed most issues with chunks being sent multiple times.
-
Fixed server not running in the correct speed.
-
Amount of hits required to kill witch doesn’t vary with weapon.
-
Fixed out of bounds error in Inventory related to linked slots.
-
Player keeps all but armor in their inventory upon death.
-
Iron Golems take damage while walking on Soulsand.
-
Skeleton heads don’t look hollow from the bottom.
-
Fence gates weren’t restoring their open state correctly either. Same pattern was needed as DoorBlock and TrapDoorBlock.
-
Characters arms are in weird positions on Kindle and some iPads.
-
Character drinks milk instantly after milking the cow.
-
The player is not able to open the chest when character stands close to it.
-
Items from bottom half of the double chest disappear when the world is restarted.
-
Missing Feed button when holding any kind of meat in front of Untamed Wolf.
-
Missing Feed button while holding Beetroot and Potato in front of Pig. Also added Beetroot to Creative Inventory.
-
No sound of swimming underwater.
-
Player keeps moving after Player opens inventory screen with controller.
-
sweet dreams are made of this ->
-
Slots on Anvil not lined up.
-
Minecarts do not stack.
-
The terrain flickers invisible if too many chunks are updated at the same time.
-
Mushroom stew should not be poisonous.
-
The darkening underwater effect fails to occur if the User rides boat into a waterfall.
-
Two-block high flowers do not drop the corresponding items after Bone Meal is used on them.
-
Flickering fence texture when it’s put underwater.
-
Clay generates instead of gravel.
-
It is possible to stack beetroot soup.
-
Can not use colors in chat.
-
Mobs stay aggressive after switching back to creative.
-
Enderman glitches.
-
The Invert Y-Axis option lacks functionality when using touch controls.
Co ciekawe, sam Mojang zaprasza nas do współpracy przy poprawianiu najnowszych, nieopublikowanych jeszcze wersji.
Aby zostać testerem, wystarczy zapisać się na stronie (
).Użytkownik TheKacprus edytował ten post 26 January 2016 - 14:37