W minecrafcie na ps4 buduję komputer pc. Jakie mechanizmy mają być w minecraftowym PC?
Komputer na PS4!
#1
Napisano 10 January 2016 - 18:33
Kod snu AJ! Mój kanał: https://www.youtube....y8UukP7OvEZW6IA
Pomogłem? Jeżeli tak prześlij mi diaxy!
#2
Napisano 10 January 2016 - 18:36
Dodaj kalkulator
#3
Napisano 10 January 2016 - 18:48
Dodaj kalkulator
Świetny pomysł!! Daję ci 2
Kod snu AJ! Mój kanał: https://www.youtube....y8UukP7OvEZW6IA
Pomogłem? Jeżeli tak prześlij mi diaxy!
#4
Napisano 10 January 2016 - 18:52
CPU, GPU, ROM, klawiaturę, przycisk autodestrukcji, przejście otwierane komendą.
#5
Napisano 10 January 2016 - 19:19
CPU, GPU, ROM, klawiaturę, przycisk autodestrukcji, przejście otwierane ko
Pomagasz mi dużo. Chcesz być moim znajomym? Fajne pomysły .
CPU, GPU, ROM, klawiaturę, przycisk autodestrukcji, przejście otwierane komendą.
Daję 2
CPU, GPU, ROM, klawiaturę, przycisk autodestrukcji, przejście otwierane komendą.
Jak zrobić klawiaturę,CPU,GPU,ROM i przejście na komendę oraz przycisk autodestrukcji?
Użytkownik super gamer edytował ten post 10 January 2016 - 19:34
Kod snu AJ! Mój kanał: https://www.youtube....y8UukP7OvEZW6IA
Pomogłem? Jeżeli tak prześlij mi diaxy!
#6
Napisano 10 January 2016 - 19:42
No dalej nie mam już pomysłów!
Kod snu AJ! Mój kanał: https://www.youtube....y8UukP7OvEZW6IA
Pomogłem? Jeżeli tak prześlij mi diaxy!
#7
Napisano 10 January 2016 - 19:45
Mogę ci wyjaśnić jak zrobić przycisk autodestrukcji:
- Postaw jak największą ilość tnt,
- Podłącz tnt do redstone,
- Przeciągnij redstone(kabel) do guzika.
Oczywiście tnt ma rozwalić resztę mechanizmów.
Użytkownik gelo1238 edytował ten post 10 January 2016 - 19:46
- BlueCraft lubi to
#8
Napisano 10 January 2016 - 20:07
Mogę ci wyjaśnić jak zrobić przycisk autodestrukcji:
- Postaw jak największą ilość tnt,
- Podłącz tnt do redstone,
- Przeciągnij redstone(kabel) do guzika.
Oczywiście tnt ma rozwalić resztę mechanizmów.
POCO MAM NISZCZYĆ DZIEŁO!!!
Kod snu AJ! Mój kanał: https://www.youtube....y8UukP7OvEZW6IA
Pomogłem? Jeżeli tak prześlij mi diaxy!
#9
Napisano 10 January 2016 - 20:26
Dla zabawy
#10
Napisano 10 January 2016 - 20:29
A czy ROM będzie napędzane płytą?
Multipost, łącze /Dominik
Kod snu AJ! Mój kanał: https://www.youtube....y8UukP7OvEZW6IA
Pomogłem? Jeżeli tak prześlij mi diaxy!
#11
Napisano 10 January 2016 - 21:06
Widzę, że nie jesteś obeznany w tym temacie
#12
Napisano 10 January 2016 - 21:10
To prawda. Mam dopiero 8 lat .
Kod snu AJ! Mój kanał: https://www.youtube....y8UukP7OvEZW6IA
Pomogłem? Jeżeli tak prześlij mi diaxy!
#13
Napisano 10 January 2016 - 22:17
Dodaj też aktualna godzine którą komputer bedzie pokazywał
#14
Napisano 11 January 2016 - 06:08
https://craftportal....owy-kalkulator/
Tu masz link do najbardziej podstawowego kalkulatora mojego autorstwa.
Poza tym jak bardzo znasz się na tak zaawansowanej inżynierii redstonowej oraz elektronice komputerowaj jak konstruowanie komputerów ?
#15
Napisano 11 January 2016 - 16:38
Według mnie w takim komputerze powinien być też paint Albo notatnik xD Ale według mnie ciekawym pomysłem było by jakaś BARDZO łatwa i prostra gra. Np sterowanie postacią (Jeden klocek to ta postać). Chyba to ni jest możliwe xD
#16
Napisano 11 January 2016 - 17:27
#17
Napisano 12 January 2016 - 20:12
Jak chcesz się bawić w pisanie systemu to polecam zrobić drugi równoległy procesor wielowątkowy który będzie sam przechowywał program w pamięci podręcznej, aby jedynie był obciążony systemem oraz wprowadzonymi danymi. Ja buduje też zawsze moduły tłumaczące kod podczas przepisywania do RAMu tak aby zajmowały mniej miejsca, oraz można było łatwo napisać program zastępując kod maszynowy językiem niskiego stopnia co już robi się bardziej przystępne niż pisanie ciągów 0 i 1 do pamięci. Można by też zrobić aby ten moduł kompilował program i zapisywał na dysku; szybciej by uruchamiał się program.
- Libter i 23wojtas lubią to
#18
Napisano 12 January 2016 - 20:40
Vargun, jestem ciekawe ile osób to zrozumie
#19
Napisano 22 January 2016 - 21:10
a ja to się zastanawiałem czy dałoby radę takiego SNAKE'a zrobić w minecraft
#20
Napisano 22 January 2016 - 22:53
Tak. Ale mając procesor o taktowaniu 1 Hz (taki dość szybki) zakładając, że przy przemieszczaniu węża przekształcasz pozycję każdego segmentu według danego wzoru (taki prosty algorytm), oraz pomijając wczytywanie kolejnych danych oraz ich eksportowanie daje ilość segmentów sekund na każdy ruch, do tego jeśli nie mam możliwości równoległego operowania danymi i to procesor musi je pobrać i wysłać daje to jakieś 3 sekundy na jedno przesunięcie, oraz jeszcze pewnie sprawdzanie kolejnych warunków (takich jak czy główka dotyka ściany lub ciała), możemy przyjąć, że da to 4 sekundy na przekształcenie jednego piksela.
Tak więc było by to niesamowicie wolne, nawet korzystając z doskonałej architektury oraz mając wiele rdzeni.
Można też zrobić tyle rdzeni wielowątkowych ile jest pikseli (maksymalna ilość segmentów potrzebna aby wygrać), wtedy to będzie mogło być nawet 0,5 sekundy na przesunięcie, ale logistycznie było by to bardzo trudne do wybudowania.
- Libter i super gamer lubią to