Skocz do zawartości


Zdjęcie

[problem] model 3d pochodni


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 myha

myha

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 690 postów

Napisano 16 październik 2015 - 10:55

Witam, zrobiłem swój model pochodni .json, podmieniłem w folderu models torch.json. Pochodnia teraz jako item trzymany w ręku lub wyrzucony na ziemie ma model, który wgrałem, lecz gdy ją postawię gdzieś to jest defaultowa tekstura. W czym błąd?



craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 SebusiekPL

SebusiekPL

    Znawca

  • Użytkownik
  • 268 postów

Napisano 16 październik 2015 - 13:58

Usuń wszystkie pliki co wgrałeś i daj swój model do tych 2 folderów powinno działać.



#3 Uziush

Uziush

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 476 postów
  • Uziush

Napisano 16 październik 2015 - 21:19

Musisz w sumie edytować 3 modele:

- torch.json w folderze models\item

- torch.json w folderze models\block

- torch_wall.json w folderze models\block

 

Prawdopodobnie edytowałeś tylko pierwszy odpowiedzialny za przedmiot trzymany w ręce.

 

Jeżeli chcesz mieć jeszcze więcej różnych modeli konieczna jest edycja odpowiedniego pliku w folderze blockstates.


uziush_1221958_sig.jpg


#4 adrianCK

adrianCK

    Znawca

  • Użytkownik
  • 315 postów
  • emdoka_

Napisano 14 sierpień 2016 - 15:38

tak jak @up mówi musisz edytować wszystkie 3 modele pochodni, BTW daj tego txt ;)

@EDIT ej wiecie co? ja nie mam tych modeli >.< więc jak je stworzyć? ;p ja mam w folderze models\ takiego folderu jak blocks. Pomocy PLZ Xd


Użytkownik adrianCK edytował ten post 14 sierpień 2016 - 15:39





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych