Witajcie! Pokażę wam mapę RPG zrobioną przeze mnie na zwykłym świecie (stworzonym przez generator ale jest bardzo duży więc gracz nie "ucieknie z mapy")
po zagłosowaniu na ankiecie napisać dlaczego tą frakcję (niekonieczne) i pomysły dotyczące tej frakcji
Rasy:
Człowiek =żadnych plusów ani minusów fizycznych ++Bardzo wysokie umiejętności magiczne (jako mag zaczyna z zaklęciem "kula ognia' i dużą ilością many) -Nie może handlować z krwawymi elfami --------------------------------------------------- Krasnolud + Widzi w ciemności + Silny - Wolny - Głodny = Średnie umiejętności magiczne (jako mag zaczyna z zaklęciem "miotacz kamieni" i średnią ilością many) --------------------------------------------------- Elf +Szybki +Wyżej skacze -Słaby -Kruchy +Wysokie umiejętności magiczne (jako mag zaczyna z zaklęciem "miotacz kamieni" i dużą ilością many) -------------------------------------------------- Ork +Silny +Wytrzymały -Wolny -Głośny (moby widzą go z dalszej odległości) -Niskie umiejętności magiczne (jako mag zaczyna bez zaklęć i z małą ilością many) -------------------------------------------------- (chyba)Goblin +Szybki +Cichy (moby widzą go z mniejszej odległości +(chyba[jeśli będzie goblin]) mały -Kruchy -Słaby -Niskie umiejętności magiczne +Ma większy łup (po zabiciu [z itemów z klas lub dostępnych tylko dla goblina] lub kradzieży dostaje więcej itemów) ------------------------------------------------- (chyba) Troll ++Bardzo silny ++Bardzo wytrzymały +Regenracja życia +Może rozmawiać z wszystkimi trollami -Duży -Wolny -Głupi (wiele dialogów jest dla niego niedostępne) -Znikome umiejętności magiczne (jako mag dostaje bardzo mało many ) -Nie dostaje zbroi z klas
Klasy:
Mag:
Dostaje:
Niebieską zbroję maga (kaptur szata spodnie i buty)
Drewnianą magiczną laskę
Magiczny miecz
Zaklęcie (jakie zależy od rasy)
40 many w proszku (do lasek)
Żółte magiczne serce
64 chleba
Umiejętności:
Może rzucać zaklęcia
------------------------------------------
Wojownik
Dostaje:
Żelazny hełm
Kolczugę
Skórzane spodnie
Żelazne buty
Stalowy topór
3 Czerwone magiczne serca
64 chleba
Umiejętności:
Nie wiem jeszcze
-----------------------------------------
Skrytobójca
Dostaje
Skórzaną zbroję
2 kunai
Zatruty żelazny sztylet
64 chleba
Krótki metalowy łuk
64 Metalowe strzay
Umiejętności:
Nie wiem jeszcze
----------------------------------------
Alchemik
Okulary alchemika
Szata alchemika
Spodnie alchemika
Buty alchemika
2 Mikstury leczenia
2 Mikstury regeneracji
2 Miotane mikstury obrażeń
2 Miotane mikstury zatrucia
5 Złotych jabłek "refili"
Błyszczące złote jabłko "kox"
Żelazny pistolet
64 Żelazne pociski
żelazny sztylet (nie zkoksowałem alchemika bo zadaje 3 dmg )
64 Butelki
64 Chleby
Umiejętności:
Może robić mikstury
-------------------------------------------
Mody:
Custom npc Ars magica 2 LotR mod Tconstrut mantle (chyba) MorePlayerModels CyanosWonerfulWands AnimationAPI
-------------------------------------------
Bestariusz:
(narazie bez screenów bo nie umiem wrzucać)
Zombie
zombie lvl 1
HP:20 DMG:3 broń:brak atak:wręcz agresywny
zombie lvl 2
HP:30 DMG:2 broń:proca atak:na odległość agresywny zombie lvl 3 HP:30 DMG:5 broń:patyk atak:wręcz agresywny zombie lvl 4 HP:35 DMG:3 broń:drewniany nóż atak:na odległość agresywny zombie lvl 5 HP:20 DMG:9 broń:żelazny nóż atak:wręcz agresywny
Szkielety
szkielet lvl 1
HP:18
DMG:5
broń:kamienna siekiera
atak:wręcz
agresywny
Orkowie
ork lvl 1
HP:25
DMG:4
broń:kamienny miecz
atak:wręcz
agresywny
Frakcje:
Imperium
Nastawienie: Przyjazne
Władca: Cesarz (jeszcze nie wymysilłem imienia)
Kolor: Ciemnozielony
Rasy: Elfy,Ludzie,Krasnoludy,Orkowie
Inne: Jedyna frakcja u której można kupić pistolet/muszkiet i proch
Zugl-ugla(może zmienię nazwę)
Nastawienie: Wrogie
Władca: Wódz
Kolor: Jasnoczerwony
Rasy: Ludzie (dzikusy),Oswojone oceloty
Inne: Mogą z nich wydropić przedmioty pomagające rozwinąć umiejętności skrytobójcy
(dla klas Skrytobójca,Wojownik,Mag)
Awanse:
Każda klasa może zdobyć awanse czyli po zdobyciu odpowiedniego lvl/wykonaniu questa
może zdobyć nowe umiejętności i przedmioty
Mag
mag-czarodziej-czarnoksiężnik-arcymag-nekromanta/mag światłości
Statystyki klas
Czarodziej
Czarnoksiężnik
Arcymag
Nekromanta
-Może przywoływać demony i nieumarłych
Ekwipunek
-Czarna szata maga
-Sztylet nekromanty (ostrze morgulu)
-Demoniczna laska
-Miotana mikstura zatrucia x2
-Mana 30x
-Jakieś zaklęcie (nie wiem jeszcze jakie)
-Miecz Nekromanty (fire aspect II,nieznisczalny 12.5 dmg)
Mag Światłości
-Może przywoływać anioły
Wojownik
wojownik-gladiator-berserk-rycerz-paladyn/rycerz śmierci
Skrytobójca
skrytobójca-{nieznana nazwa}-ninja-assasyn
A na awanse alchemika nie mam pomysłu
Pomysły Graczy:
Legenda: zielony-napewno dodam żółty-zastanowię się czerwony-nie dodam TheSilver: -Neutralna frakcja -Wybór dwóch ostatnich ścieżek w rozwoju postaci np. -Dla maga = Nekromanta ALBO Mag światłości -Dla wojownika = Paladyn ALBO Rycerz Śmierci -Zmniejsz początkowe chleby do chociaż 10, według mnie 64 to trochę dużo jak na start, zamiast tego możesz dodać każdej klasie np. miksturę leczenia. Klasy: -Dla alchemika: Nowicjusz - Uczony - Alchemik - Mistrz Arkanów - Mistrz alchemii / Mistrz tajemnych sztuk -Dla skrytobójcy: Zabójca - Skrytobójca - Ninja - Assasyn - Morderca / Cień Frakcje: -Związek wolnych kupców - neutralna frakcja nie posiadająca głównej siedziby, a jedynie swoje gildie w każdym większym mieście. Zajmuje się głównie handlem, ale posiada także swoje wojska, które najczęściej po prostu osłaniają ich karawany, czasami też wysyłają je sojusznikom w potrzebie. (zmienię trochę kolejność i kupcy będą mieli siedzibę) Bestiariusz: -Możesz dodać do niego statystyki potworów, np. -Zdrowie: (ilość hp przeciwnika) -Obrażenia: (Ile zadaje dmg) -Ataki: (wręcz lub na odległość) -Neutralny / Agresywny -Gobliny: agresywne, małe stwory, z małą ilością dmg i hp, można zrobić wersję z łukiem (na dystans) i z mieczem (w zwarciu)
Użytkownik Qplu111 edytował ten post 20 November 2015 - 17:26