Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem z nazwą

problem skript

Najlepsza odpowiedź piesio98 , 18 September 2015 - 22:48

problem rozwiązany. Okazało się, że nazwa moba zapisana byla np. &7&ltest, a nazwa pobrana z nicku była już pokolorowana, wystarczyło dać set {_nazwa} to "%coloured arg 4%" i potem podmienić niżej. :D

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 piesio98

piesio98

    Wyjadacz

  • Użytkownik+
  • 704 postów
  • piesio98

Napisano 12 September 2015 - 19:34


set {boss::%arg 4%::zycie} to arg 3 - max życia jako integer
set {boss::%arg 4%::id} to {id} - numer id
set {boss::id::%{id}%} to arg 4 - ustawiona nazwa moba


# arg 3 - integer
# arg 4 - nawza np. &8&ltest

on damage:
 attacker is a player:
 broadcast "%victim's health%"
 broadcast "%{boss::%victim's name%::zycie}%"

 

[/spoiler]

Pokazuje życie moba, jego nazwe ale podczas sprawdzania " broadcast "%{boss::%victim's name%::zycie}%" " wynikiem jest <none> ;-;. Powinna być liczba. Jest to tylko malutka część kodu.


762_szczeniaczek.gif


craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 Estralier

Estralier

    Uskrzydlony

  • Użytkownik+
  • 547 postów
  • Estralier

Napisano 12 September 2015 - 21:51

Nie znam się na Skripcie, ale wydaje mi się, że w dwóch ostatnich linijkach trzeba zamienić victim's name na id a victim's health na zycie.

Użytkownik Grzesiek129 edytował ten post 12 September 2015 - 21:52

onqVCqS.png


#3 Kacperski

Kacperski

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 122 postów

Napisano 16 September 2015 - 12:36

@up nie ;/

Piesio daj cały skrypt

 

#Tu powinno cos byc
set {boss.%arg 4%.zycie} to arg 3 - max życia jako integer
set {boss.%arg 4%::id} to {id} - numer id
set {boss.id.%{id}%} to arg 4 - ustawiona nazwa moba


# arg 3 - integer
# arg 4 - nawza np. &8&ltest

on damage:
    attacker is a player:
        broadcast "%victim's health%"
        broadcast "%{boss.%victim%.zycie}%"

Użytkownik Kacperski edytował ten post 16 September 2015 - 12:37

Pomogłem? Daj like!


#4 piesio98

piesio98

    Wyjadacz

  • Użytkownik+
  • 704 postów
  • piesio98

Napisano 18 September 2015 - 22:48   Najlepsza odpowiedź

problem rozwiązany. Okazało się, że nazwa moba zapisana byla np. &7&ltest, a nazwa pobrana z nicku była już pokolorowana, wystarczyło dać set {_nazwa} to "%coloured arg 4%" i potem podmienić niżej. :D


762_szczeniaczek.gif






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: problem, skript