Cześć!!!
Przedstawię wam mapę Adventure/RPG mojego pomysłu. Mapa dopiero się tworzy więc link i screeny dam jak skończę. Przedstawię wam za to co na pewno znajdzie się na mapie.
Rasy
Człowiek
=człowiek jest rasą neutralną. Nie ma ani plusów ani minusów.
Krasnolud
+silny - krasnolud zadaje więcej obrażeń
+wytrzymały - krasnolud ma więcej życia
-wolny - krasnolud porusza się powoli
-wyczerpany - krasnolud wolno atakuje (ma nałożony efekt Wyczerpanie)
Elf
+szybki - elf szybko się porusza
+energiczny - elf szybko atakuje (ma nałożony efekt Pośpiech [ang. Haste])
-słaby - elf zadaje mniejsze obrażenia
-kruchy - elf ma mniej życia
Ork
+wytrzymały - ork ma więcej życia
+odporny - ork otrzymuje mniejsze obrażenia
-wolny - ork wolniej się porusza
-ciężki - ork niżej skacze
Mroczny Elf
+lekki - mroczny elf wyżej skacze
+widzący w ciemności - mroczny elf widzi w ciemności
-kruchy - mroczny elf ma mniej życia
-wolny - mroczny elf wolniej się porusza
Demon
+odporny na ogień - demon jest niewrażliwy na ogień i ciepło
+regenerowalny - demonowi regeneruje się życie
-ciężki - demon niżej skacze
-kruchy - demon ma mniej życia
Klasy
Poniżej są wszystkie powiązania ras z klasami:
Człowiek - Wojownik i Mag
Krasnolud - Siłacz i Górnik
Elf - Łucznik i Zwiadowca
Ork - Wódz i Bandyta
Mroczny Elf - Czarnoksiężnik i Zabójca
Demon - Lord i Nekromanta
Opisy klas:
Wojownik
Ekwipunek:
-Żelazny miecz
-Pancerz kolczugi
-4x chleb
-Drewniana tarcza
Mag
Ekwipunek:
-Magiczny kostur
-40x mana
-4x chleb
-Czapka czarodzieja
-Gors czarodzieja
-Kij Ro
Siłacz
Ekwipunek:
-Kamienny miecz
-Złota tarcza
-Żelazny pancerz
-4x chleb
Górnik
Ekwipunek:
-Złoty hełm
-Skórzany pancerz
-10x pochodnia
-Diamentowy kilof
-4x chleb
Łucznik
Ekwipunek:
-Łuk
-20x strzała
-Złoty sztylet
-Skórzana czapka
-Skórzany pancerz
-4x chleb
Zwiadowca
Ekwipunek:
-Skórzana czapka
-Skórzane buty
-Nóż bojowy
-Proca
-20x kamień
-4x chleb
Wódz
Ekwipunek:
-Drewniana buława
-Skórzany pancerz
-Hełm kolczugi
-butelka orczej krwi (natychmiastowe leczenie II)
-4x chleb
-butelka orczej siły (siła I)
Bandyta
Ekwipunek:
-Drewniany pistolet
-20x drewniana kula
-Kamienny sztylet
-Maska złodzieja
-Skórzany pancerz
-Skórzane nogawice
Czarnoksiężnik
Ekwipunek:
-Żelazny kostur
-40x mana
-Czapka czarodzieja
-Gors czarodzieja
-Kij Ro
Zabójca
Ekwipunek:
-Diamentowy sztylet
-Kaptur zabójcy
-Kurtka zabójcy
-15x shuriken
-5x duży shuriken
Lord
Ekwipunek:
-Złoty kostur
-20x mana
-Hełm kolczugi
-Złoty pancerz
-Złote nogawice
-Złote buty
Nekromanta
Ekwipunek:
-Magiczny kostur
-40x mana
-Czapka czarodzieja
-Gors czarodzieja
-Ostrze pogromcy nieumarłych
Waluta
Na świecie Mysteriki spotkamy się z walutą. Są nią monety z moda Custom NPC:
1C - miedziak (1 kredyt)
1S - srebrnik (10 kredytów)
1G - złocisz (100 kredytów)
1D - diament (500 kredytów)
1E - szmaragd (1000 kredytów)
Artefakty
Artefakty to przedmioty dające dodatkowe atrybuty. Przedmioty te dzielą się na:
Hełmy
Hełm Chaosu
Typ: Słaby
Koszt: 5E
+3 pkt. odporności na odrzut (KR)
-2 pkt. życia (HP)
Lwia Korona
Typ: Relikt
Koszt: 12E
+2 pkt. szybkości (SP)
+2 HP
Korona Ze Szponów Smoka
Typ: Silny
Koszt: 11E
+3 KR
Hełm Krasnoludzkich Królów
Typ: Relikt
Koszt: 17E
+4 KR
Hełm Nekromanty
Typ: Słaby
Koszt: 5E
+2 KR
Korona Dowódcy
Typ: Silny
Koszt: 7E
+1 SP
+2 pkt. siły (AT)
Korona Sar-Issusa
Typ: Relikt
Koszt: 15E
+6 KR
Korona Wizji
Typ: Słaby
Koszt: 4E
+1 KR
Maska Zmiennokształtnego
Typ: Relikt
Koszt: 20E
Są dwa rodzaje Maski:
-Maska Kształtu Krasnoluda (+2 HP, -2 SP)
-Maska Kształtu Elfa (+2 SP, -2 HP)
Turban Oświecenia
Typ: Silny
Koszt: 6E
+30% KR
Kolczuga Oświecenia
Typ: Silny
Koszt: 10E
+60% KR
Napierśnik Starożytnej Mocy
Typ: Słaby
Koszt: 5E
+2 AT
Pancerz Krasnoludzkich Królów
Typ: Relikt
Koszt: 17E, 1D
Runiczna Uprząż Wojenna
Typ: Silny
Koszt: 10E
+2 HP
+2 KR
Szata Sar-Issusa
Typ: Relikt
Koszt: 15E
+6 AT
Tunika Rzeźbionego Ciała
Typ: Słaby
Koszt: 4E, 7G
+3 AT
-1 SP
Zbroja Odwagi
Typ: Słaby
Koszt: 5E, 1D
+1 SP
+1 HP
Zbroja Zapomnianego Bohatera
Typ: Relikt
Koszt: 28E
+2 AT
+2 HP
+2 SP
+2 KR
+20% HP
Zbroja Ze Smoczych Łusek
Typ: Silny
Koszt: 11E
+3 AT
+5% SP
Drzewny Kołczan
Typ: Silny
Koszt: 7E
+ Moc IV
+ Nieskończoność I
Peleryna Lwiej Grzywy
Typ: Silny
Koszt: 6E
+2 SP
Peleryna Sandro
Typ: Relikt
Koszt: 20E
+100 KR
Peleryna Sylanny
Typ: Słaby
Koszt: 4E
+ Ochrona Przed Pociskami II
Pierzasta Peleryna Feniksa
Typ: Słaby
Koszt: 6E
+ Zaklęty Ogień I
+ Płomień I
Płaszcz Cienia Śmierci
Typ: Relikt
Koszt: 13E
+2 SP
+2 AT
Płaszcz Ze Skrzydeł Smoka
Typ: Silny
Koszt: 11E
+3 KR
+10% SP
Sakwa Złota Bez Dna
Typ: Słaby
Koszt: 3E
+25S co dzień
Płaszcz Niedźwiedzia
Typ: Słaby
Koszt: 4E, 1D
+1 HP
+25% HP
Torba Złota Bez Dna
Typ: Silny
Koszt: 10E
+1E co dzień
Buty Lewitacji
Typ: Relikt
Koszt: 20E
+ Powolne Opadanie X
Buty Magicznej Obrony
Typ: Słaby
Koszt: 4E
+10% HP
Buty Obieżyświata
Typ: Słaby
Koszt: 7E
+1 SP
Buty Szerokiej Drogi
Typ: Silny
Koszt: 11E
+4 SP
Buty Szybkiej Podróży
Typ: Silny
Koszt: 15E
+100% SP
Nagolenniki Krasnoludzkich Królów
Typ: Relikt
Koszt: 17E
+4 AT
Nagolenniki Ze Smoczych Kości
Typ: Silny
Koszt: 11E
+3 AT
+10% SP
Sandały Błogosławionych
Typ: Relikt
Koszt: 16E
+1 AT
+1 SP
+1 KR
+1 HP
Szmaragdowe Trzewiki
Typ: Słaby
Koszt: 6E
+50% AT
Czaszka Markala
Typ: Relikt
Koszt: 22E
+5 HP
+5 KR
-2 SP
Czterolistna Koniczyna
Typ: Słaby
Koszt: 3E
+1 AT
Kajdany Ostatniego Żywego
Typ: Relikt
Koszt: 20E
+ Ciernie I
Róg Obfitości
Typ: Silny
Koszt: 10E
+10E co tydzień
Runy Ognia
Typ: Słaby
Koszt: 6E, 1D
+1 AT
Sekstans Morskich Elfów
Typ: Silny
Koszt: 5E
+100% SP
Talia Kart Tarota
Typ: Słaby
Koszt: 5E, 1D
+1 AT
+1 KR
Złota Podkowa
Typ: Silny
Koszt: 6E
+2 AT
Artefakt ze slotu Ekwipunek jest tylko jeden. Można go otrzymać tylko poprzez wykonanie specjalnego questa, a następnie wykorzystać w innym, specjalnym queście znajdującym się w każdej lokacji. Dzięki temu otrzymamy niesamowite korzyści zależne od lokacji, w której rozpoczęliśmy ten quest.
Łza Ashy
Typ: Graal
Koszt: Bezcenny
Zanieś Łzę Ashy do osadnika ze specjalnym questem, a otrzymasz wielkie korzyści
Księga Mocy
Note: Ten Artefakt ma 3 poziomy. Można je zdobyć poprzez wykonanie specjalnego questa.
Typ: Silny
Koszt:
lvl 1 - 9E
lvl 2 - 11E
lvl 3 - 13E
+:
lvl 1 - +1 KR i AT
lvl 2 - +2 KR i AT
lvl 3 - +3 KR i AT
Księżycowe Ostrze
Typ: Silny
Koszt: 7E, 1D
+3 AT
Zwój Z Czarem
Note: Jest tyle rodzajów tego Artefaktu ile jest rodzajów zaklęć
Typ: Silny
Koszt: 5E
Po wręczeniu Zwoju magowi w jakiejś lokacji, otrzymujemy zaklętą książkę. (Jednorazowego użytku)
Tarcza Krasnoludzkich Królów
Typ: Relikt
Koszt: 17E
+4 HP
Tarcza Krycztałowego Lodu
Typ: Silny
Koszt: 9E
+2 HP
+ Odporność Na Ogień II
Tarcza Ogra
Typ: Silny
Koszt: 8E, 1D
+5 HP
-5% SP
Tarcza Ze Smoczych Łusek
Typ: Silny
Koszt: 11E
+3 HP
+5% SP
Wolumin Magii
Typ: Relikt
Koszt: 20E
+ 10 Butelek Doświadczenia
Kij Ogra
Typ: Silny
Koszt: 8E, 1D
+5 AT
-5% SP
Krasnoludzki Młot Kowalski
Typ: Silny
Koszt: 9E, 1D
+3 AT
+ Odporność Na Ogień I
Laska Piekieł
Typ: Relikt
Koszt: 17E
+20% SP
Laska Sar-Issusa
Typ: Relikt
Koszt: 20E
+ Odrzut I
+ Ostrość I
+ Moc I
+ Uderzenie I
Łuk Z Rogu Jednorożca
Typ: Silny
Koszt: 12E
+ Moc I
+ Uderzenie I
Magiczna Różdżka Początkujących
Typ: Słaby
Koszt: 5E
+2 AT
Miecz Potęgi
Typ: Słaby
Koszt: 5E
+3 AT
Ognisty Język Smoka
Typ: Silny
Koszt: 14E
+2 AT
+2 HP
+ Odporność Na Ogień II
Ostrze Równowagi
Typ: Słaby
Koszt: 5E, 1D
+3 AT, -1 HP (Ostrze Dobrych)
+3 HP, -1 AT (Ostrze Złych)
Różdżka Dająca Czar
Typ: Silny
Koszt: 6E, 7G
znajdź specjalnego handlarza i daj mu Różdżkę oraz zwykłą książkę. On w zamian da ci losową Zaklętą Książkę. (Jednorazowego użycia)
Runiczny topór Wojenny
Typ: Silny
Koszt: 10E
+4 AT
Topór Władców Gór
Typ: Silny
Koszt: 11E
+5 AT
Trójząb Tytanów
Typ: Słaby
Koszt: 6E
+ Ciernie I
Questy
Note: Jeżeli chcesz sam odkryć questy podczas rozgrywki nie otwieraj tego spoilera. Jest on tylko dla żądnych wiedzy o mapie.
Questy jakie spotkamy w świecie Mysteriki są różne. Od tych potrzebnych do fabuły, poprzez dodatkowe, czyli takie które pozwalają na ''expienie'' materiałów, pieniędzy i doświadczenia, aż po specjalne, dzięki którym możemy np. zdobyć rzadkie artefakty.
Questy Fabularne
Questy fabularne to takie, bez których nie da się przejść fabuły. Aby odblokować jeden fabularny quest, trzeba wykonać poprzedni. Często niektóre questy dodatkowe i specjalne wymagają wykonania jakiegoś questa fabularnego
Note: Ten spoiler zostanie ukończony po stworzeniu fabuły
Questy dodatkowe nie są związane z fabułą i zamiast jednokrotnie jak u fabularnych można je wykonywać wiele razy. Questy dodatkowe służą głównie do zdobycia większej ilości materiałów, pieniędzy lub doświadczenia. Na przykład przydają się gdy jesteś głodny i potrzebujesz jedzenia.
1. Kucharz
Sam sobie nie poradzę! Mam pilne zamówienie. Muszę jak najszybciej upiec te chleby. Klienci wołają! Za pomoc dostaniesz sowitą nagrodę!
Cel: Upiecz i wręcz kucharzowi 5 chlebów
Nagroda: 10S
2. Górnik
Wykop mi, proszę te rudy żelaza! Mój kilof się zniszczył, a nie mam przy sobie zapasowego. W nagrodę dostaniesz coś ode mnie.
Cel: wykop 10 rud żelaza i wręcz je górnikowi
Nagroda: 4G
3. Drwal nr 1
Słuchaj... Zgubiłem gdzieś siekierę i nie mogę jej znaleźć. Pomożesz mi jej szukać? Dostaniesz coś ładnego!
Cel: Znajdź siekierę drwala i mu ją oddaj
Nagroda: 1D
4. Drwal nr 2
Mógłbyś ściąć te kilka drzew? Siekiera mi już całkiem stępiała. Sowicie cię wynagrodzę.
Cel: Zdobądź 15 bloków pnia i wręcz je drwalowi
Nagroda: 3G
5. Farmer
Słońce parzy, a ja mam tylko zwykłą drewnianą motykę. Zbierz szybko i zasadź te rośliny, a coś ci dam.
Cel: Zbierz i zasadź:
-10 pszenicy
-30 ziemniaków
-30 marchewek
Nagroda: 1E
6. Kowal
Muszę wykuć ten sprzęt, ale sam nie zdążę. Pomóż mi a dam ci coś cennego.
Cel: Wykuj i wręcz Kowalowi:
-Żelazny Miecz
-Żelazny Pancerz
-Żelazny Hełm
Nagroda: 2D
7. Wojownik
Słyszałem, że gdzieś w okolicy kręcą się niebezpieczne czerwone stwory. Trzeba je zabić bo wytną całą wioskę w pień. Razem pójdzie nam szybciej, a ty dostaniesz ode mnie nagrodę.
Cel: Zabij 20 Czerwonych Stworów
i porozmawiaj z Wojownikiem
Nagroda: 1D
Mapy
Tu zamieszczone są mapy naszego świata (Te mapy były rysowane odręcznie więc proszę o wyrozumiałość)
Mapa Biomów
Mapa Polityczna
Dodać jeszcze jakieś mapy? Piszcie w komentarzach!
Bestiariusz
Mysterica to świat pełen niebezpieczeństw. Spotkamy w nim aż 51 rodzajów wrogów!
Kryształ wody w odmętach rzeki Martwej
Kryształ Ognia przy źródle lawy.
Kryształ Elektryczności zaraz po uderzeniu pioruna.
Kryształ Natury w swoim naturalnym środowisku.
Kryształ Śmierci chowający się za drzewem.
Dracolich wraz z grupą szkieletów i ich królem.
Besyrski Biczownik tarzający się w śniegu
Agryjski Groźny na rozległych łąkach.
Smok Śmierci na tle Ermonckiej pustyni spowitej mrokiem nocy.
Kilka Zjaw w Twierdzy.
Lud Śmierci na Agryjskich łąkach (w prawym górnym rogu fragment wyspy z Archipelagu Snu) oraz dwa Brutale Śmierci zaraz przed wzejściem księżyca.
Dwa Żelazne Golemy - niesamowite wynalazki Ludu Śmierci.
Kamienny Golem, czyli prototyp Żelaznego.
Rozmawiające Piaskowe Potwory.
Magmowy Golem podpalił część jaskini.
Człowiek-Smok na szczycie zmutowanego grzyba.
Dwaj Żniwiarze; jeden, podpalony przez słońce, nie zdążył schować się w cieniu
Wilkołak, jako jedyny, jest na tyle mądry, by szukać cienia. Tu w zgubnym plątaniu się po łące.
Zombiaki na tle zachodu słońca.
Wojownicy - Zombie oraz Ork. Ten pierwszy niestety nie znalazł cienia.
Obrońcy na pierwszym, a na drugim i trzecim zdjęciu Łucznicy Zombie oraz Orków.
Pustynne Zombie - rzadka odmiana Zielonych.
Mięsny Golem - efekt nieudanego eksperymentu.
Wampir ze swoim wielkim mieczem.
Król Zombie próbujący uciec przed swoim największym wrogiem - słońcem.
Mumia - co ciekawe nie płonie w słońcu mimo, że jest przecież Nieumarłym.
Krwawe Zombie - jak on tam wlazł???
Upiór i jego Król w zgubnym wpływie słońca.
Złoty Upiór właśnie przedostał się do naszego świata.
Czerwony Upiór dzierżący diamentowy trójząb.
A niech mnie! Skąd tam wziął się obiekt testowy? I tak nie pożyje długo bo atakuje go Złoty Szkielet!
Jedne z najgroźniejszych wrogów - Starożytne Szkielety!
Szlam, Szlam i szlam. A na drugim zdjęciu wraz z dwoma Orkami.
Jeden z bossów - groźna Naga.
A oprócz tego jeszcze jeden tajemniczy wróg...
Użytkownik PanLisz edytował ten post 15 March 2016 - 19:33