Wczoraj otrzymaliśmy kolejny Snapshot. Zostały w nim dodane dwa nowe typy Command blocków.
Wszystkie trzy dostępne obecnie bloki komend wyglądają tak:
Typy bloków komend możemy zmieniać bezpośrednio w danym bloku. Pierwszy z nich działa tak, jak standardowy, znany nam z wcześniejszych wersji command block.
Zielony blok komend jest blokiem łańcuchowym. Jeśli otrzyma on energię od zwykłego command blocka (lub niebieskiego), wykona on komendę i uruchomi następny blok. Aby komenda się wykonała, blok musi być wcześniej zasilony.
Energia przekazywana jest w kierunku widocznym na górnej warstwie bloku komend (kierunek wyznaczają strzałki).
Niebieski blok komend jest blokiem powtarzającym. Po dostarczeniu mu energii powtarza on komendę, dopóki dopływ energii nie zostanie przerwany.
Pozostałe zmiany zawarte w tej wersji:
- Nowości w systemie walki: dodano "siłę ataku" (tryb jej wyświetlania można zmieniać w opcjach).
- Mapy mają teraz bardziej użyteczny poziom przybliżenia.
- Nowa receptura dla przybliżonej mapy.
- Wiele optymalizacji.
- Poprawiono kilka błędów z poprzednich Snapshotów.
- Zombie unoszą ramiona, gdy stają się wrogie.
Użytkownik Runfis edytował ten post 20 August 2015 - 09:42