Skocz do zawartości


Zdjęcie

Miotacz meteorytów

1.8 Bloki poleceń

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Estralier

Estralier

    Uskrzydlony

  • Użytkownik+
  • 547 postów
  • Estralier

Napisano 24 June 2015 - 10:06

Witam!
Chciałbym zaprezentować tutaj stworzony przeze mnie miotacz meteorytów. Wystrzela on niewielkie kule ognia o regulowanej sile wybuchu.

Jak go zbudować?

UWAGA: Miotacz działa TYLKO w pierwszym slocie hotbaru (nie poruszamy go po ekwipunku). W trybie multiplayer czasem może lagować.

Użytkownik Grzesiek129 edytował ten post 26 June 2015 - 20:20

  • Ersan i Maniek666 lubią to

onqVCqS.png


craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 Maniek666

Maniek666

    Znawca

  • Użytkownik
  • 290 postów

Napisano 24 June 2015 - 10:56

Całkiem fajne, ale właśnie "System działa na wszystkie śnieżki" wystarczyłoby odpowiednio podłączyć do:

/testfor @a {SelectedItemSlot:0,Inventory:[{Slot:0b,tag:{display:{Name:"Fireball"}}}]} I po problemie. ;) .

A poza tym naprawdę fajny mechanizm pozdrawiam.


"Only one command block" - drzewko umiejętności: http://craftsite.pl/...o-umiejętności/


#3 Estralier

Estralier

    Uskrzydlony

  • Użytkownik+
  • 547 postów
  • Estralier

Napisano 24 June 2015 - 11:21

Dzięki, spróbuję to zrobić.

@edit: Wciąż nie rozumiem, jak to mogłoby działać. O ile komenda poprawnie wykrywa gracza, i tak nie możemy stwierdzić, na której śnieżce wykonać kolejną. Niestety testfor to nie execute.

Użytkownik Grzesiek129 edytował ten post 24 June 2015 - 11:30

onqVCqS.png


#4 Maniek666

Maniek666

    Znawca

  • Użytkownik
  • 290 postów

Napisano 24 June 2015 - 12:01

Proszę o to dwa rozwiązania na twe pytanie. (przyznam się że pierwsze jest trochę na odwal :D

Pierwsze rozwiązanie: 1. Testfor 2.Twoje Mechanizmy

 

Drugie rozwiązanie: 1. Fill clock 2. Testfor 3. Musi być /execute @a ~ ~ ~ /execute @e[type=Snowball,r=12] ~ ~ ~ /summon Fireball ~ ~ ~ {direction:[0.0,0.0,0.0],ExplosionPower:4,CustomName:SnowFireBall} . A reszta to particle.

Dobra wszystko na odwal xD


Użytkownik Maniek666 edytował ten post 24 June 2015 - 12:04

"Only one command block" - drzewko umiejętności: http://craftsite.pl/...o-umiejętności/


#5 Estralier

Estralier

    Uskrzydlony

  • Użytkownik+
  • 547 postów
  • Estralier

Napisano 24 June 2015 - 12:04

Wciąż nie tak. Efekt: Jeśli JAKIKOLWIEK gracz trzyma w/w śnieżkę, KAŻDA śnieżka rzucona przez gracza zmienia się w fireballa.

@down Właśnie nie każda. Śnieżka nigdzie nie przechowuje danych o tym, jak była nazwana przed rzuceniem. A chodziło mi właśnie o to, żeby bez scoreboardów działało na multiplayer.

@edit Dzięki za pomysł, już zrozumiałem o co chodzi, aktualizuję poradnik zgodnie z twoim pomysłem!

@edit2 Zedytowane

Użytkownik Grzesiek129 edytował ten post 26 June 2015 - 11:09

onqVCqS.png


#6 Maniek666

Maniek666

    Znawca

  • Użytkownik
  • 290 postów

Napisano 24 June 2015 - 12:15

Nie każda śnieżka. Tylko ta o nazwie "fireball" zamienia się w fireballa. A jeżeli chcesz to zrobić na multiplayer to trzeba jeszcze bardziej pogrzebać. Ale dobrze ja już nic nie piszę nie chcę robić spamu, i się nie rozumiemy w dodatku. Pozdrawiam :D


"Only one command block" - drzewko umiejętności: http://craftsite.pl/...o-umiejętności/


#7 needpvp

needpvp

    Legendarny

  • Użytkownik+
  • 571 postów

Napisano 19 July 2015 - 09:24

Fajny bajer :) 

Z wielką chęcią przetestuje i pobawię się tym chwilkę.

10/10


Oficjalnie najstarszy aktywny użytkownik CraftPortal. Rejestracja: 25 lip 2010  (9 lat z craftportal)

๖ۣۜNot a Shemale ❤ has 233 games on Steam with the value of $4,226.94 USD (16,360.37 PLN) and a total playtime of 943.7 hours @09.11.2019






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: 1.8, Bloki poleceń