Komendy
/skill – otwiera pomoc
/skill select – wybiera skill. Możesz wykonać tę komendę tylko raz
/skill list – otwiera listę skilli
/skill info – wyświetla informację o poszczególnym skillu
/skill level – pokazuje twój poziom i ilość dusz
/skill improve – otwiera okno gdzie możesz ulepszyć swój skill
/skill equip – otwiera okno, w którym możesz założyć specjalnie stworzony (na gramofonie) ekwipunek. Ten to daje kopa.
/skill change – zmienia twój skill. Raz na jakiś czas.
System Craftowania
Kiedy klikniesz prawym na gramofon, otworzy się okno w którym możesz craftować ekwipunek specjalny. Te itemy możesz użyć za pomocą /skill equip UWAGA!: Te itemy mają niezłego boosta!
Ekwipunek specjalny
Te itemy się nie stackują więc kilka nie zwiększy ich boosta.
Savoury Pork
Podwaja zaspokojenie na głód.
Poziom: 1
Hunter’s Machette
Atak przeciwko nie-graczom zwiększony o 2.0
Poziom: 1
Regrowing Weed
Gdy otrzymujesz atak, leczy cię o pół serca.
Poziom: 1
Ragor’s Eye
Kiedy pojawi się gracz w promieniu 50 bloków, Oko Ragora cię poinformuje i odegra dźwięk gromu.
Raz na: 30 s
Poziom: 2
Bloodied Glass Gillotine
Zabijanie graczy uleczy cię o 5 serc i wypełni twój żołądek. Zabijanie mobów uleczy cię o 1 serce.
Poziom: 2
Sphere of Sunlight
Co 3 minuty otrzymujesz tarczę absorbującą 2 serca obrażeń.
Poziom: 2
Blade of Agonising Howls
Za każde posiadane 100 dusz dodaje +1 do twojego ataku (max 6). Dodatkowo dodaje ci +1 dusze za zabójstwo.
Poziom: 3
Sceptor of Impending Doom
Następny raz ginąc respawnujesz się natychmiastowo w miejscu śmierci ze swoimi itemami.
Raz na: 5 m
Poziom: 3
Gem encrusted Emerald
Podczas levelowania wypełnia twoje zdrowie i głód. Blokuje 10% zadanych obrażeń.
Co 5 minut otrzymujesz tarczę zerującą 1 otrzymany atak. Tarcza znika po pierwszym ciosie.
Poziom: 3
Scarred Sabre
Za każde brakujące pół serca (u ciebie) dodaje ci +1 ataku.
Poziom: 4
Ancient Totem
Zabiera 10-50% obrażeń mniej. Bazuje na twoim poziomie.
Poziom: 4
Skille:
1. Weapons master / Mistrz Broni
Mistrzowie broni są eksremalnie dobrzy w walce wręcz. Nie znoszą dobrze jedynie ognia. Każdy atak jest wzmocniony w zależności od twojego poziomu.
Talenty:
Parry : Blokowanie obniża wartość ataku przeciw tobie o 50%
Reflect : Blok zeruje atak z łuku
Dodge : 10% szansy na unik od bazowego ataku wroga
Weapons Forging : Twoja broń się nigdy nie popsuje
Blade Waltz : Twój atak zadaje 2 obrażeń bez względu na pancerz przeciwnika.
Wzmocnienie talentu na wyższych poziomach: Potencjalnie zabija każdego gracza bez zbroi na jedno uderzenie (oprócz Juggernaut / Koks)
2. Ranger / Cień
Cienie (bo taka nazwa najbardziej odpowiada tej klasie) to mistrzowie ataku z zaskoczenia. Jego ataki powodują zatrucie rany. Biega znacznie szybciej niż pozostałe klasy. Otrzymuje więcej obrażeń od innych graczy.
Talenty:
Swiftness : Zwiększa prędkość twojego biegu
Noxius Venom : Zamiast zatruwania ran, zadaje obrażenia withera.
Dusk Mist : Włącza niewidzialność pod osłoną nocy i włącza widzenie w ciemnościach. Możesz zbliżyć się najbliżej na 7 bloków niezauważony do wroga.
Unseen Threat : Zadaje tym więcej obrażeń im ciemniej w otoczeniu Cienia.
Neutrality : Moby nie atakują Cienia. Po zaatakowaniu dowolnego moba, twoja neutralność wygasa na jakiś czas. Ten efekt się nie stackuje.
Wzmocnienie talentu na wyższych poziomach: Zwiększa obrażenia na wyższych poziomach a także zadaje większe obrażenia po zatruciu. Możesz biegać dookoła gracza czekając aż twoja trucizna powoli go zabije.
3. Mage / Mag
Magowie są mistrzami magii. Zadają obrażenia przy użyciu laski(motyki) jednocześnie się lecząc. Po każdym ataku laską leczysz się o ilość serc uzależnioną od poziomu. Zwykłe bronie zadają mniej obrażeń.
Talenty:
Unholy Smite : Zadaje dodatkowe 4 punkty obrażeń jeżeli atakujesz laską.
Slow Down : Każdy atak zadany laską spowalnia twój cel o 15%
Conjure : Po zabiciu moba przywołujesz przyjaznego wilka który przez 6-7 sekund będzie cię chronił. Nie działa przy zabijaniu wilków.
Harvest : Podczas zbierania plonów otrzymujesz doświadczenie.
Potions Master : Wszystkie moby po zabiciu upuszczają brodawki netherowe. Nie dotyczy twoich przywołanych wilków.
Wzmocnienie talentu na wyższych poziomach: Mag na wyższym poziomie zada więcej obrażeń, więcej się uleczy co uczyni go brdzo niebezpiecznym przeciwnikiem.
4. Pyro / Piromag
Piromag uwielbia ciepło i ogień. Ogień to jego przyjaciel. Jest niczym szatan w piekle. Jedynie lawa zada mu odrobinę obrażeń.
Talenty:
Lava Immunity : Lawa przestaje zadawać obrażenia
Ignition : Przy atakach zadawanych wręcz podpalasz przeciwnika. Bazuje na twoim poziomie.
Pyromania : Kiedy wejdziesz w ogień zyskujesz ekstremalną regenerację i prędkość.
Netherrack Bomb : Podpalenie netherracka spowoduje jego wybuch jak TNT
Aspect of the Flame : Zadajesz więcej obrażeń wrogom, którzy płoną.
Wzmocnienie talentu na wyższych poziomach: Talenty Piromaga zostają wzmocnione zwłaszcza Ignition i Aspect of the Flame.
5. Juggernaut / Koks
Koksy są wykoksowane
.Nie zadają wiele punktów obrażeń. Ale bez obaw. Twoje talenty pozwolą ci otrzymać ogrom obrażeń, które nie zrobią tobie nic.!
Talenty:
Unstoppable : Żadne negatywne mikstury na ciebie nie działają.
Iron Skin : Zeruje 20% otrzymanych obrażeń
Environmental Immunity : Nie otrzymujesz obrażeń od spadania ani uduszenia (np po zasypaniu żwirem)
Will power : Otrzymujesz 4 dodatkowe serduszka do zdrowia.
Perseverance : Otrzymujesz regenerację na stałe.
Wzmocnienie talentu na wyższych poziomach: Na wyższych poziomach są prawie niezabijalni ze względu na swoje talenty obniżające obrażenia.. Z dodatkowymi talentami dotyczącymi zdrowia są poważnymi przeciwnikami.
6. BeastMaster / Mistrz bestii
Mistrzowie bestii są idealnymi hodowcami. Wytrenowany wilk pomoże ci pokonać każdego przeciwnika.
Talenty:
Taming: Każdy kot, wilk zostanie udomowiony za 1 razem.
Loyalty: Kiedy twój wilk jest żywy, oboje otrzymujecie regenerację.
Life Siphon: Leczy cię o 1/3 obrażeń zadanych przez twoje zwierzę.
Inspiration: Twój wilk zadaje więcej obrażeń w zależności od poziomu.
Ferocity: Twój wilk nie otrzymuje obrażeń od mobów i otoczenia. Każdy gracz zadający obrażenia tobie – zadaje ich mniej.
Wzmocnienie talentu na wyższych poziomach: Twój wilk otrzymuje więcej zdrowia na wyższym poziomie co zwiększa też talent Inspiration. Twój wilki może powoli rosnąć w siłę, a dzięki temu i ty. Proste – uderz wroga i bezpiecznie prowadź ataki.
7. Arbalist / Łucznik
Łudznicy to wytrenowani snajperzy. Potrafią odległości pokonać cel, zanim ten będzie miał ich w zasięgu. Używając łuku kliknij LPM aby wypuścić strzałę używając skilla.
Talenty:
Fletching: Każdy zabity mob upuszcza strzałę.
Quebracho: Twoje łuki nigdy się nie popsują.
Velocity: Twoje strzały poruszają się z podwójną prędkością.
Sharpshoot: Jeżeli jesteś ponad 20 kratek od celu twój cel otrzymuje więcej obrażeń im dalej jesteś od niego.
Ruthless Hunt: Każdy trzeci atak na ten sam cel zadaje więcej obrażeń.
Wzmocnienie talentu na wyższych poziomach: Im wyższy poziom tym szybciej możesz strzelać. Talenty są bardziej efektywne na wyższych poziomach.