Skocz do zawartości


Zdjęcie

Wydzielenie mapy testowej z galerii


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Likore

Likore

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 241 postów
  • Likore

Napisano 26 January 2015 - 13:20

Witam,

 

przychodzę z dość prostym pomysłem, który rozwiąże przyszłościowe problemy;

 

Wczoraj kombinowałem z PoweredDragonem nad mozaiką do wieży, która powstaje w centrum FEZ, a ponieważ najłatwiejszym rozwiązaniem niż tworzenie miliona kolorów szkła w celu stworzenia idealnego zestawu było przejście na tryb creative (ja posiadam go z WE), gdzie na płaskiej powierzchni odtworzyliśmy na testowo "jak to ma wyglądać". Problemem jednak był fakt, że Dragon nie posiada creative, przez co głównie pokazywał mi "postaw tutaj różowe, tam niebieskie" i męczenia, że źle. 

 

By dostać rangę creative kiedyś trzeba było zbudować coś ekstra na survivalu, dzisiaj niby kwestia napisania modreq z prośbą lub pw do Grey, co oczywiście przekłada się na fakt, że trzeba czekać lub podpada pod wątpliwość rozpatrzenia takowej prośby pozytywnie. Dostęp do testowej = dostęp do całej galerii, a nie można mieć gwarancji, że dana osoba na całym tym obszarze nie zbuduje wielkiego czegoś, co niekoniecznie realizuje idee tejże mapy.

 

Sugeruje więc możliwość "wyjęcia" mapy testowej na większą powierzchnie (w tej chwili to już momentami jest ścisk, zwłaszcza, że wciąż są tam dworce Theo) poza obszar galerii z ogólnym dostępem warunkowym (zamiast po prostu czekania, aż takową rangę przydzieli osoba odpowiedzialna, mógłby być to np tygodniowy [lub dwu] staż na serwerze) z oczywistymi ograniczeniami. Koleją rzeczy jest naturalne czyszczenie jej regularnie co dwa tygodnie (z tabliczką "Ostatnie czyszczenie XX/XX, kolejne około YY/YY). Takowa mapa służyłaby jedynie oczywiście do wglądu, przemyślenia czy sprawdzenia sposobu działania danej rzeczy - jak obecny kawałek "testowej". Osoby z rangą creative i WE dalej tam posiadają swoje "prawa", dzięki czemu można od razu współpracować na poziomie "osoba bez dostępu do galerii i osoba, która buduje na galerii".

 

Co otrzymamy w ten sposób?

 

Zapewne umożliwimy graczom, którzy mają pomysł na coś, by coś zbudować, ale chcą przeliczyć środki na takowy produkt właśnie to działanie. Sprawdzić, czy nie obciąża to zbytnio systemu. Najłatwiejszym rozwiązaniem byłaby po prostu "tablica bloków", która raz na 10 sekund wydaje po stack określonych bloków, które zostały dopuszczone - głównie idzie redstone, jego pochodne, bloki budowlane etc. 

 

Jeśli ktoś ma pomysł na usprawnienie, zachęcam do odpowiadania. 

 

Pozdrawiam,

 

Likore

 

 

 


  • Pitgram lubi to

X2YBzqf.png
Lass mich deine seele dem herrscher der finsternis opfern.
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemuw dniu jutrzejszym.
Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 Theo

Theo

    Wyjadacz

  • Użytkownik+
  • 1131 postów
  • TheoMarque

Napisano 27 January 2015 - 21:19

Dworce moge zmniejszyć albo przeniesć obok poza platformę, bo one sluza jako wzornik dla kolejnych graczy co budują cos kolejowego. Ergo - po wykorzystaniu - posprzątać trzeba, staram sie regularnie po sobie sprzątać jak już cos wykonam.

 

Sam aidea dostępu - ok, tylko rposba by jednak była mozliwosc testowania z mobkiem, dropem. jCaraft posiada unikalne rozwiazania i tesowanie na singlu nie odzwiercielda zachowania sie na Jcrafcie tego co dotyczy dropu.


exRYBP0.png