Tworzenie modeli 3D! Resourcepacki w 3D!
#22
Napisano 10 February 2015 - 09:26
Pracę idą bardzo dobrze
Oto najnowsze modele:
#24
Napisano 10 February 2015 - 21:36
Co do mieczy to mam pomysł na innego texturepacka
#25
Napisano 10 February 2015 - 21:59
Pierwszym jakim zobaczyłem texturpackiem 3D, był conquest zrobił on piorunujące wrażenie na mnie, gdyż nie dość że można były bloki 3d to można zamieniać rzeczy np pajęczyne w skórę w dzika, lub nawet muchy. Jak narazie jest on najlepszy jak dla mnie i nie trudny w instalacji.
Użytkownik VenRox edytował ten post 10 February 2015 - 22:00
#26
Napisano 11 February 2015 - 10:41
WTF? Każdy instaluje się tak samo.
#27 Gość_pasiasta_zebra_*
Napisano 11 February 2015 - 11:15
Bardzo fajny i przydatny poradnik. A mam pytanie. Czy da się zrobić tak żeby np. dirt był okrągły a nie kwadratowy?
#28
Napisano 11 February 2015 - 12:37
Na pewno nie w tym programie. Możliwe że coś na ten wzór można uzyskać za pomocą zwykłego kodowania jednak wszystko jest bardziej przystosowane do kwadratów.
#30
Napisano 25 February 2015 - 17:10
Chętnie jednak......padła mi płyta główna i BIOS się nie odzywa. Jestem teraz na 2 komputerze. Jednak tutaj mam dla was poradnik dla itemu:
#31
Napisano 07 March 2015 - 20:56
Wymyśliłem fajny pomysł na miecz stone'owy:
Jeśli mi się uda zrobię też fajne hełmy
Użytkownik DaaJay edytował ten post 07 March 2015 - 20:56
#33
Napisano 07 March 2015 - 21:35
Bombowe!
Coraz lepiej ci wychodzą modele nowe.
#34
Napisano 07 March 2015 - 21:42
Mam jeszcze pomysły na młoty bojowe i nie tylko Myślę że skończę bronie i można wrzucać wersję alpha resourcepack'a.
#35
Napisano 07 March 2015 - 21:47
Kurczę, to jest super !
Aż mnie naszła wena na zrobienie, czegoś, ale nie będę próbował bo to spieprzę
Tobie Daajay'u życzę powodzenia, bo robisz to zaiście za********e !
- DaaJay lubi to
#36
Napisano 07 March 2015 - 22:01
Spróbuj może wszystkie uprawy zrobić modelowe.
Obecnie to tylko nałożenie 2 texturek. Identyczne, ale jako model wyglądałyby super.
#38
Napisano 08 March 2015 - 20:02
Dziękuję za zainteresowanie(i oczywiście za dotacje). Dziś skończyłem ten złoty młot wojenny:
Na pierwszy screenie widać że ma zmienioną nazwę. Oczywiście nie zrobiłem tego za pomocą kowadła. Item nazywa się tak od początku. Jest również po polsku. Również inne mają zmienione nazwy, oto one:
-Złoty miecz(na "Złoty miecz wojenny"),
-TNT(na "Dynamit"),
-Kamienny miecz(na "Mały miecz kamienny"),
-Łuk(na "Kusza").
Dodam jeszcze poprawioną czcionkę dla naszego języka. Zmiany nazw przedmiotów obowiązują na razie w językach:
-English(UK)
-English(US)
-Polski(Polska)
Jeśli ktoś zna jakieś inne języki to prosiłbym o pomoc. Oczywiście jego nick będzie widoczny w autorach tłumaczeń. Tylko prosiłbym o naprawdę dobre tłumaczenia, a nie z Google tłumacz. Zgłoszenia na PW, ale na razie nie, bo chciałbym resourcepack'a jeszcze trochę dokończyć.
@UP Na razie nie bo trochę z tym roboty jest. Ale jak najbardziej taki zrobię.
Użytkownik DaaJay edytował ten post 08 March 2015 - 20:03
#39
Napisano 08 March 2015 - 20:06
Jesteś za******y, powtórzę.
Jeśli możesz to zrób mi "na zamówienie " Deski, ale takie z dziurami pomiędzy nimi
#40
Napisano 08 March 2015 - 20:11
@UP Takie bloki powodują spadki fps, autor pisał o tym wcześniej.
@Topic Super wszystko wygląda!