Priorytet pluginu- Kiedy Kodek czas miał będzie
Plugin dodawałby ilvl przedmiotom. Co on daje?
1.Od niego zależy wytrzymałość przedmiotu. Przykładowy mnożnik wyglądałby tak:
Drewniany item: 0,9xILVL np. 0.9x50=45 Więc przedmiotu użyjemy 45 razy
Kamienny item: 1,7xILVL np. 1.7x90=153 Więc przedmiotu użyjemy 153 razy
Żelazny item: 3xILVL np. 3x80= 240 Więc przedmiotu użyjemy 240 razy.
Diamentowy item: 5xILVL np. 5x100=500 Więc przedmiotu użyjemy 500 razy.
2. Od ilvl zależałoby jak szybko pracujemy narzędziem/ile miecz lub łuk zadaje dmg/jak dobrze chroni nas zbroja
Np kamienny kilof przy kopaniu stone miałby mnożnik 60:ILVL tyle czasu kopiemy.
Kamienny miecz 0.06xILVL zadawane obrażenia
Żelazna zbroja 0.09xILVL zmniejszanie procentowe obrażeń
Przedmioty miałyby kilka kolorów, od nich zależy jaki ilvl może się im wylosować
Szary: ilvl 20-40 Szare itemki wylatują z mobków
Biały: ilvl 50-90 Białe itemki normalnie craftujemy
Zielony: ilvl 75-120 Zielone itemki otrzymujemy, gdy do craftingu dołożymy emeralda
Zółty: ilvl 100-140 Żółte itemki mogą się trafić bardzo rzadko z mobów.
Niebieski: ilvl 125-170 Niebieskie itemki otrzymujemy, gdy do craftingu dodamy blok emeraldów
Fioletowy: ilvl 225-240 Fioletowe itemki otrzymujemy w systemie jChallenges
Czerwony: ilvl 125-250 Do zdobycia za pomocą magii.
Co do enchantowania, owy dodawałby niezależne od ilvl bonusy.
jChallenges
Prosty system, który w chwili nudy zapewnia zabawę. Otóż każdego tygodnia pojawiałyby się 3 wyzwania, które możemy wykonać. Są one dość pracochłonne, bądź czasochłonne np. zabij 200 Endermanów, czy wykop 6400 Bloków stone. Gdy wykonamy wszystkie 3 zadanie w tygodniu otrzymujemy prezent, a dokładniej Fioletowy itemek i kilka fantów np. diamenty, Jollary, czy złoto.