Witam
Mam problem z załadowaniem resource packów z texturami z wyższą rozdzielczością niż x128 (takie jak np. x256 lub x512). Przy próbie załadowania takich textur Minecraft wiesza się (jak to przy każdym ładowaniu textur), jednak gdy się odwiesza (czyli teoretycznie powinien załadować textury) dalej widać, że nie załadował tych textur.
W skrócie:
1. Wybieramy textury i klikamy "done" przy wyborze textur
2. Minecraft się wiesza, ale czekamy.
3. Po odwieszeniu dalej widzimy, że MC nie załadował textur.
Na wersji 1.7 tylko textury powyżej x256 nie działały, ale po zaktualizowaniu MC do wersji 1.8 nie działają już nawet te textury x256. Myślałem, że to przez to, że Minecraftowi brakuje pamięci. Przydzielałem jednak mu nawet 8GB (w argumencie java w "Edit profile" w launcherze).
Specyfikacje: Win7 x64, RAM: 4x4GB
Sądzę, że niektórzy mi zaproponują, abym używał innego launchera, jednak wolałbym korzystać z domyślnego, choć na pewno takie propozycje naprawy problemu się przydadzą.
Dziękuje wszystkim za odpowiedzi ;]