jCraft 1.8
Pomimo planów na dłuższy pobyt aktualnej mapy, tak jak zawsze bywa, zaczynamy od nowa. Dnia 9 grudnia minie rok od startu aktualnej mapy, a teraz startujemy nową mapę. Nowy świat jak zawsze jest o promieniu 5000 (10000x10000), ale zmieniło się kilka innych rzeczy, o których możecie przeczytać poniżej.
Wypada dodać, że nie wszystko może działać jak trzeba na początku!
Stary świat jest dostępny do pobrania pod tym odnośnikiem.
Zmiany wprowadzone na 1.8:
- Nowa mapa
- Wprowadzenie miejsca startowego (informacyjnego) graczy
- Wprowadzenie automatycznych restartów serwera
- Wprowadzenie systemu Persist Trades [LINK]
- Wprowadzenie systemu Spawner Brain [LINK]
- Aktualizacja głównego regulaminu serwera
- Wyłącznie jeden spawn na świecie
- Zmiany w kilku drobnych rzeczach, które sami musicie odkryć
- Zmiana hasła do TeamSpeak (hasło dostępne na serwerze)
- Usunięcie jMagic
- Usunięcie jAlchemy
- Usunięcie jCoetus
Brakujące elementy, które zostaną wprowadzone w przyszłości:
- Króliki
Tylko jeden spawn?
Istnienie wielu spawnów nie robi wielkiej różnicy w grze, a posiadanie jednego spawnu ułatwia pracę administracji. Dodatkowo z posiadaniem jednego spawnu wprowadzona zostaje możliwość teleportacji z niego w losowe miejsce na świecie.
Automatyczne restarty?
Serwer samoistnie będzie restartował się codziennie o godzinie 03:01 (w nocy).
Co z magią i alchemią?
Zamiast systemu magii i alchemii będzie istnieć system jOccult. Niestety nie skończyłem go jeszcze w całości (chcę dodać więcej czarów) więc się opóźni
Co ze zgrupowaniami?
System jCoetus jest zbędny do istnienia zgrupowań (wiosek). Każdy może taką stworzyć na własną rękę, a zabezpieczenie terenu będzie odbywało się za pomocą systemu jCuboid.