Skocz do zawartości


Zdjęcie

jCraft 1.8 - Co się zmieniło?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
53 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kodek

Kodek

    jCraft Head Admin

  • Weteran
  • 1387 postów
  • KodekPL

Napisano 30 November 2014 - 17:06

jCraft 1.8


Pomimo planów na dłuższy pobyt aktualnej mapy, tak jak zawsze bywa, zaczynamy od nowa. Dnia 9 grudnia minie rok od startu aktualnej mapy, a teraz startujemy nową mapę. Nowy świat jak zawsze jest o promieniu 5000 (10000x10000), ale zmieniło się kilka innych rzeczy, o których możecie przeczytać poniżej.

 

Wypada dodać, że nie wszystko może działać jak trzeba na początku!

Stary świat jest dostępny do pobrania pod tym odnośnikiem.

Zmiany wprowadzone na 1.8:

  • Nowa mapa
  • Wprowadzenie miejsca startowego (informacyjnego) graczy
  • Wprowadzenie automatycznych restartów serwera
  • Wprowadzenie systemu Persist Trades [LINK]
  • Wprowadzenie systemu Spawner Brain [LINK]
  • Aktualizacja głównego regulaminu serwera
  • Wyłącznie jeden spawn na świecie
  • Zmiany w kilku drobnych rzeczach, które sami musicie odkryć :)
  • Zmiana hasła do TeamSpeak (hasło dostępne na serwerze)
  • Usunięcie jMagic
  • Usunięcie jAlchemy
  • Usunięcie jCoetus

Brakujące elementy, które zostaną wprowadzone w przyszłości:

  • Króliki

 

Tylko jeden spawn?
Istnienie wielu spawnów nie robi wielkiej różnicy w grze, a posiadanie jednego spawnu ułatwia pracę administracji. Dodatkowo z posiadaniem jednego spawnu wprowadzona zostaje możliwość teleportacji z niego w losowe miejsce na świecie.

Automatyczne restarty?
Serwer samoistnie będzie restartował się codziennie o godzinie 03:01 (w nocy).

Co z magią i alchemią?
Zamiast systemu magii i alchemii będzie istnieć system jOccult. Niestety nie skończyłem go jeszcze w całości (chcę dodać więcej czarów) więc się opóźni :(

Co ze zgrupowaniami?
System jCoetus jest zbędny do istnienia zgrupowań (wiosek). Każdy może taką stworzyć na własną rękę, a zabezpieczenie terenu będzie odbywało się za pomocą systemu jCuboid.



craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 Pawełek

Pawełek

    Ekspert

  • Weteran
  • 1474 postów
  • Evolveye#7100
  • Evolveye

Napisano 30 November 2014 - 17:20

Mam rozumieć, że osady znikają? Czy są ale "obok" *nie doczytałem

(serwer mnie nie wpuszcza)

(do usunięcia post)


Użytkownik Pawela08 edytował ten post 30 November 2014 - 17:22


#3 Theo

Theo

    Wyjadacz

  • Użytkownik+
  • 1131 postów
  • TheoMarque

Napisano 30 November 2014 - 17:23

Ma ktoś już to nowe hasło do Tsa?
exRYBP0.png

#4 Pawełek

Pawełek

    Ekspert

  • Weteran
  • 1474 postów
  • Evolveye#7100
  • Evolveye

Napisano 30 November 2014 - 17:25

Na 100% jest na spawnie albo n00br00m-ie ale za szybko wyleciałem guziczkiem to ci nie powiem gdzie

(pora trochę tematów pousuwać ;p)

(i stronę zaktualizować)


Użytkownik Pawela08 edytował ten post 30 November 2014 - 17:26


#5 Kodek

Kodek

    jCraft Head Admin

  • Weteran
  • 1387 postów
  • KodekPL

Napisano 30 November 2014 - 17:27

Serwer na razie nie działa, jak to zwykle bywa na starcie są nieprzewidziane problemy, pracuję nad tym ;)



#6 Toboe

Toboe

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 350 postów

Napisano 30 November 2014 - 17:27

Też bym pogadał na TS. =]

#7 Theo

Theo

    Wyjadacz

  • Użytkownik+
  • 1131 postów
  • TheoMarque

Napisano 30 November 2014 - 17:28

Osoby chetne po hasło tsa - pytać mnie na PW.

Użytkownik Theo edytował ten post 30 November 2014 - 18:00

exRYBP0.png

#8 Pawełek

Pawełek

    Ekspert

  • Weteran
  • 1474 postów
  • Evolveye#7100
  • Evolveye

Napisano 30 November 2014 - 18:02

Jak to jest, że podczas przygotowywania mapy było wszystko ok a teraz się wszystko sypie. Niby tylko kilku graczy więcej.

 

(jest na mapie bielica, morska świątynia?)

 

A najlepsze, że changelog nic nie uwzględnia ;D


Użytkownik Pawela08 edytował ten post 30 November 2014 - 18:06


#9 Theo

Theo

    Wyjadacz

  • Użytkownik+
  • 1131 postów
  • TheoMarque

Napisano 30 November 2014 - 18:08

Jak to jest, że podczas przygotowywania mapy było wszystko ok a teraz się wszystko sypie. Niby tylko kilku graczy więcej.

Efekt skali albo coś dograne na ostania chwilę.
exRYBP0.png

#10 Likore

Likore

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 241 postów
  • Likore

Napisano 30 November 2014 - 18:10

AI zwane Kodek nie może się porozumieć z staroświeckim serwerem, przez co tamto się buntuje i wyłącza. 


X2YBzqf.png
Lass mich deine seele dem herrscher der finsternis opfern.
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemuw dniu jutrzejszym.
Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


#11 Theo

Theo

    Wyjadacz

  • Użytkownik+
  • 1131 postów
  • TheoMarque

Napisano 30 November 2014 - 18:17

Sugerujesz ze Kodek nie umie używać kalkulatora?
exRYBP0.png

#12 Likore

Likore

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 241 postów
  • Likore

Napisano 30 November 2014 - 18:24

Sugeruje, że procesory w ciele Kodeka są zbyt zaawansowane technicznie - i dlatego musimy na niego uważać, bo przy niszczeniu go w hucie po tym jak już odpali nam serwer może zostać jakiś maleńki chip, który doprowadzi nas na skraj zagłady ze strony inteligetnych maszyn jego pokroju - dla elektronicznego liczydła wyprodukowanego w chinach z naklejką "Ich liebe Deuchtland" z rozmiarami trzy drzwiowych szaf zajmujących powierzchnie sali gimnastycznej w post-hitlerowskim bunkrze, gdzie wciąż są szkielety w mundurach z swastyką, nie mogący otworzyć konserw z 1872. 

 

i dla kumatych:

 
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.

 

Ufff. 


Użytkownik B-Rabbit edytował ten post 30 November 2014 - 18:25

X2YBzqf.png
Lass mich deine seele dem herrscher der finsternis opfern.
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemuw dniu jutrzejszym.
Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


#13 Pawełek

Pawełek

    Ekspert

  • Weteran
  • 1474 postów
  • Evolveye#7100
  • Evolveye

Napisano 30 November 2014 - 18:49

Tak zapytam:

Podatki jakieś jeszcze są czy już nie? (typu za śmierć zegarek)



#14 Kodek

Kodek

    jCraft Head Admin

  • Weteran
  • 1387 postów
  • KodekPL

Napisano 30 November 2014 - 19:42

Wydaje się że znalazłem przyczynę i możliwie ją załatałem. Ogólnie chodziło o błędnie wygenerowane konie, na razie je kompletnie zablokowałem, mam nadzieję że skutecznie.

 

Aktualnie nie będzie koni, zobaczymy w przyszłości.



#15 Kodek

Kodek

    jCraft Head Admin

  • Weteran
  • 1387 postów
  • KodekPL

Napisano 03 December 2014 - 14:07

Aktualnie konie są przywrócone, jednakże czasowo zostały zablokowane króliki ze względu na podejrzenia produkowanych przez nich lagów.


  • Gibki lubi to

#16 Yunius

Yunius

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 522 postów
  • Yunius

Napisano 03 December 2014 - 17:59

Czy w planach jest wprowadzenie linkowania portali? Nawet bez tak dużego zasięgu jak wcześniej?



#17 Kodek

Kodek

    jCraft Head Admin

  • Weteran
  • 1387 postów
  • KodekPL

Napisano 03 December 2014 - 19:08

Czy w planach jest wprowadzenie linkowania portali? Nawet bez tak dużego zasięgu jak wcześniej?

Jaki sobie zasięg życzysz? Nie sądzisz, że to zniweluje w dużej mierze kolejki? Czy tego nie chcecie? Harować nad budową kolejek?



#18 Yunius

Yunius

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 522 postów
  • Yunius

Napisano 03 December 2014 - 19:13

Jaki sobie zasięg życzysz? Nie sądzisz, że to zniweluje w dużej mierze kolejki? Czy tego nie chcecie? Harować nad budową kolejek?

Powiedzmy sobie wprost, że wcześniej było to troszkę przesadzone. W zupełności wystarczyłby zasięg 200 kratek.



#19 Theo

Theo

    Wyjadacz

  • Użytkownik+
  • 1131 postów
  • TheoMarque

Napisano 03 December 2014 - 19:24

bez linkowania. Mamy magiczny guzicek, mamy zegarek , wiecej teleportow nie potrzeba. Ponadto - nether/end ma byc resetowany?
exRYBP0.png

#20 Yunius

Yunius

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 522 postów
  • Yunius

Napisano 03 December 2014 - 19:30

Chodzi o sam fakt przypisania portali do danego miejsca. Nic poza tym. Gdybym chciał używać tego sposobu do transportu, wówczas zaproponowałbym większą liczbę.