System wieśniaków znany starszym użytkownikom serwera ulega od teraz zmianie. Wprowadzone zostają dwie konkretne modyfikacje, które ujednolicają lepiej zdobywanie szmaragdów i zwiększają nieco wymagania handlu.
Handel z wieśniakami, tak aby zdobyć szmaragdy, polega głównie na wyszukaniu najkorzystniejszych ofert i spożytkowaniu ich jak najbardziej to możliwe. Od teraz każdy wieśniak będzie resetował wszystkie odblokowane oferty co 24 godziny. Głównym powodem tej zmiany jest zlikwidowanie możliwości tworzenia zestawienia wieśniaków z najlepszymi ofertami.
Aby znaleźć i spożytkować dobrze oferty, trzeba ich szukać i gromadzić odpowiednią ilość wieśniaków, z których wybierane są te najlepsze. Od teraz każdy wieśniak na całym serwerze danej profesji posiada ten sam zestaw ofert z małymi różnicami. Oznacza to, że farmer ma taki sam zestaw ofert co każdy inny farmer na serwerze, a każdy bibliotekarz ma taki sam zestaw ofert co każdy inny bibliotekarz na serwerze, ale inny niż farmer (i tam samo z wszystkimi innymi profesjami wieśniaków).
Poniższe zestawienie przedstawia wszystkie możliwe oferty oraz profesje, w których wstępuje.
Persist Trades - Równość wśród wieśniaków
#1
Napisano 30 November 2014 - 15:40
- Gibki i Toboe lubią to
#2
Napisano 30 November 2014 - 15:58
Mam takie małe pytanie. Czy mógłbyś dodać oferte kupna złota za emeralny ( nawet 10j za 3). Osobiście preferuje niedoceniane w mc złoto jako forma płatnicza, niż emeraldy.
P.S moim zdaniem za mało surowców wymagane jest na 1j. A rzadki drop za taki np. królicza łapka ( info od Theo)
Użytkownik Zaorin edytował ten post 30 November 2014 - 16:07
#3
Napisano 30 November 2014 - 16:07
#4
Napisano 30 November 2014 - 16:09
Mam takie małe pytanie. Czy mógłbyś dodać oferte kupna złota za emeralny ( nawet 10j za 3). Osobiście preferuje niedoceniane w mc złoto jako forma płatnicza, niż emeraldy
Nie za bardzo rozumiem po co ta preferowana forma płatnicza. Coś knujesz!
#5
Napisano 30 November 2014 - 16:12
Znów diamenty bezwartościowe (tyle co 2 stacki marchewy).
Idea resetowania ofert - dobra ale posiadając np 5 farmerów zawsze znajdziemy tego ktory przyjmie tony marchwi, ziemniaków, ciastek. No i ten rygor 24 godzinny - słabe to. Może tobie pasuje takie coś jednak jak ktos gra rzadziej albo w innych godzinach - to mu sie średnio będzie chciało. Czyli wchodzę zobaczę czy maja oferty - nie maja ofert to albo robie cos innego albo spadam z serwera do następnego dnia. Lepsze było by "znikanie ofert lub tylko jedna oferta po której to co moze oferować NPC sie zmienia..
#6
Napisano 30 November 2014 - 16:13
Mylne i niepotrzebne oskarżenia.
Kwestia jest taka, że jak już wspominałem złoto jest bardzo niedoceniane w mc, tak samo jak lapis ( który doczekał się wykorzystania w 1. dlatego zawsze je zbierałem i wykorzystywałem w swojej osadzie jako środek płatniczy między graczami. Złoto dużo trudniej zdobyć niż emeraldy, a ponadto ma znaczenie sentymentalne jak jeszcze w mc nie było emerealdów.
A i zapomniałem dodać, na tej edycji nikt nie chcial handlowac zlotem bo był tekst, że po co mam ci sprzedawać skoro moge to dac npc
Użytkownik Zaorin edytował ten post 30 November 2014 - 16:16
#7
Napisano 30 November 2014 - 16:14
- Theo i Pawełek lubią to
#8
Napisano 30 November 2014 - 16:25
A kwiatki/grzybki - lepiej po 32 jednego typu niż po dwa. Duzo klikania a efekt ten sam.
#9
Napisano 20 December 2014 - 21:17
Da się wprowadzić jakiś "tajmer" dla wieśniaków?
Typu możliwość sprawdzenia za ile zmieni się oferta. Czasem zmieniają mi się w środku dnia lub nocy i wtedy fajne oferty przepadają z du*y.
Lass mich deine seele dem herrscher der finsternis opfern.
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemuw dniu jutrzejszym.
Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#10
Napisano 20 December 2014 - 21:41
#11
Napisano 21 December 2014 - 04:02
#12
Napisano 21 December 2014 - 15:50
Od momentu pierwszego handlu z wieśniakiem rozpoczyna się jego czas zmian i jeśli miną 24 godziny jego istnienia to wtedy zmieniają się mu oferty. Nie jest ciężko sprawdzić czy zmieniła się wieśniakowi oferta, wystarczy spróbować 24 godziny później od ostatniego sprawdzenia, na pewno będzie miał inne. Jeśli chcesz być wydajnym handlarzem to musisz wyczaić godzinę zmian ofert każdego indywidualnego wieśniaka.
#13
Napisano 21 December 2014 - 17:09
Dopóki nie wrócą króliki - wycofać handel narządami królików.
Zażalenie:
Neiktóre NPC maja jedna jedyna ofertę i się zablokowują na 24h po pierwszym handlu.
#14
Napisano 21 December 2014 - 18:09
Prosba:
Dopóki nie wrócą króliki - wycofać handel narządami królików.
Zażalenie:
Neiktóre NPC maja jedna jedyna ofertę i się zablokowują na 24h po pierwszym handlu.
Owszem, planuję przerobić oferty wieśniaków pod tym kątem, może spojrzę w to dzisiaj.
Na ilość ofert jakie oferują wieśniaki nie mam wpływu (a przynajmniej nie chcę mieć), ale po usunięciu tych niemożliwych ofert powinno być dobrze.
#15
Napisano 22 December 2014 - 13:55
Dla mnie trochę lipa, bo zamiast posiadać 10 wieśniaków muszę mieć ich ze 40. A potem się dziwić, że zamula serwer:/
Poza tym jak osadnik się urodzi to ma 2-3 oferty i zawsze jest czym rozszerzyć. Ci starzy mają zwykle 1 ofertę i na niej się zazwyczaj zacinają.
Toteż teraz muszę wyciąć w pień cześć osadników i czkeać na nowych.
Utrudnienie bardzo dobre, jeśli o to chodziło
I nie rozumiem co złego było w posiadaniu 1 osadnika z fajnymi ofertami.
ps. Wiem ze to złe miejsce, ale jak już jestem przy zamulaniu serwera, możliwość jaka była zamiany mob spawna np. zombi na Krowy mogła by ograniczyć wielkość farm.
Ale co ja tam wiem, za łatwo by było...
#16
Napisano 22 December 2014 - 16:50
Poza tym jak osadnik się urodzi to ma 2-3 oferty i zawsze jest czym rozszerzyć. Ci starzy mają zwykle 1 ofertę i na niej się zazwyczaj zacinają.
Toteż teraz muszę wyciąć w pień cześć osadników i czkeać na nowych.
Poprawka w kolejce, wieśniaki po resecie ofert będą oferować od 2 do 3 ofert na start.
Druga poprawka to usunięcie ofert związanych ze sprzedawaniem dóbr z królików i poprawki z kilkoma innymi ofertami.
EDIT: Nowe zestawienie ofert jest już widoczne na górze, zmiany zostaną wprowadzone później (zgodnie z changelog)