Skocz do zawartości


Zdjęcie

Fanklub GTA


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
346 odpowiedzi w tym temacie

#61 Blu

Blu

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 82 postów

Napisano 19 August 2014 - 19:13

Fajnie by było, gdyby dodali pieski na Online :L


49iIfwc.gif

 ajax_loading.gif 


craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#62 Wollek

Wollek

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 526 postów
  • PanWollek

Napisano 19 August 2014 - 19:15

Na GTA 5 z pewnością będzie można sobie takiego zrespić :D



#63 KomuroK

KomuroK

    Harder Better Faster Stronger

  • Użytkownik+
  • 41 postów
  • KomuroPL

Napisano 20 August 2014 - 01:35

Moim pierwszym (i jedynym po resztą) autem w Online był Zion. Kupiłem mu czerwony metaliczny lakier + do tego pomarańczowy perłowy. A, i nie zapominajmy o fikuśnym klaksonie imitującym jakiś klasyczny utwór. :v


76561198051428424.png EV6IX.gif


#64 quxxo

quxxo

    Wyjadacz

  • Użytkownik
  • 1118 postów

Napisano 20 August 2014 - 02:02

Na GTA 5 z pewnością będzie można sobie takiego zrespić :D

W GTA 5 są psy, ale w GTA Online je zabrali.


Error


#65 Wollek

Wollek

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 526 postów
  • PanWollek

Napisano 20 August 2014 - 09:20

Co z tego, że zabrali jak na PC-cie dzięki simple native trainer będzie można z pewnością takiego zrespić :>



#66 LordRossiol

LordRossiol

    betodron

  • Weteran
  • 1984 postów
  • LordRossiol

Napisano 20 August 2014 - 16:14

Kojarzy ktoś GTA United?


Grałem kiedyś w SAMPie na takim serwerze.

Moje starania koncentrują się teraz na stworzeniu takiego w MTA :)


KurmTAx.jpg


#67 Wollek

Wollek

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 526 postów
  • PanWollek

Napisano 20 August 2014 - 16:26

Jak dobrze widzę GTA United to GTA SA na mapie GTA 3?



#68 Zephir

Zephir

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 203 postów
  • Zephirnicki

Napisano 20 August 2014 - 18:19

Jak dobrze widzę GTA United to GTA SA na mapie GTA 3?

Cytat z wyżej wymienionego filmiku:

"This mod is a conversion of the San Andreas Map into the Liberty and Vice City maps in one world."


p0ygcmeprofplblmkv4c.gif
 


#69 Wollek

Wollek

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 526 postów
  • PanWollek

Napisano 20 August 2014 - 18:50

Cytat z wyżej wymienionego filmiku:

"This mod is a conversion of the San Andreas Map into the Liberty and Vice City maps in one world."

Co za bzdury jak to mapa z GTA 3



#70 quxxo

quxxo

    Wyjadacz

  • Użytkownik
  • 1118 postów

Napisano 21 August 2014 - 00:11

Co za bzdury jak to mapa z GTA 3

Nie. To połączenie map z GTA 3, VC i SA.

 

Fajnie jakby zrobili tego moda do GTA 4.


Error


#71 Wollek

Wollek

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 526 postów
  • PanWollek

Napisano 21 August 2014 - 08:44

GTA 4 na mapie SA widziałem. GTA SA na mapie czwórki chyba nie istnieje z tego względu, że jest za piękna xD



#72 LordRossiol

LordRossiol

    betodron

  • Weteran
  • 1984 postów
  • LordRossiol

Napisano 21 August 2014 - 09:05

E9CCA616C.jpg

mega_g10.jpg

 

Tak chyba wygląda.

A ta modyfikacja jest epicka-ale jedną z wad jest że nowe samochody nie jeżdżą po ulicach :C

W każdym razie cała mapa jest klimatyczna, ale najbardziej wyszło im odnowione Vice City.


Użytkownik LordRossiol edytował ten post 21 August 2014 - 09:07

KurmTAx.jpg


#73 Wollek

Wollek

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 526 postów
  • PanWollek

Napisano 21 August 2014 - 09:12

Nie wiem czy pamiętacie w GTA 3 był taki most który podczas jednej z misji został wysadzony czy coś i był przerwany. Oczywiście grałem w to za małolata. Próbowałem wszelkimi sposobami przeskoczyć na drugą stronę czy to rozpędzając się samochodem czy to próbując zrobić most z autobusów czy zwyczajnie przeskoczyć chodząc na tych wygiętych rurkach. Jakoś kod na samolot mi nie działał i nie udało mi się przedostać na 2-gi brzeg. Pytanie brzmi czy dało się przeskoczyć na drugą część mostu czy to była zwyczajna ściana która określała koniec mapy? Komuś udało się to przeskoczyć?



#74 LordRossiol

LordRossiol

    betodron

  • Weteran
  • 1984 postów
  • LordRossiol

Napisano 21 August 2014 - 09:26

W jakiej dzielnicy była ta misja? A samoloty w GTA 3 o ile pamiętam tylko jeździły. 


KurmTAx.jpg


#75 Wollek

Wollek

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 526 postów
  • PanWollek

Napisano 21 August 2014 - 09:34

Nie ma bata abym pamiętał w jakiej dzielnicy. To było to miejsce gdzie zaczynało się gre od tego jak to jedziemy suką i nagle pif paf i jesteśmy uratowani. W GTA 3 samoloty latały. Na YouTube jest potwierdzenie tylko jakoś mi nigdy nie działał ten kod. Nie wiem chyba miałem popsutą wersje.

 

Aż chyba ściągnę GTA 3 i sam sobie sprawdzę :P


Użytkownik Mr.Wollek edytował ten post 21 August 2014 - 09:35


#76 Wollek

Wollek

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 526 postów
  • PanWollek

Napisano 22 August 2014 - 17:09

GTA Online i luka na gwałcenie. Hue hue hue

 

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować


Użytkownik Mr.Wollek edytował ten post 22 August 2014 - 17:10


#77 quxxo

quxxo

    Wyjadacz

  • Użytkownik
  • 1118 postów

Napisano 23 August 2014 - 16:18

Mod na geałcenie*. Tylko trzeba konsole do tego moda zmodyfikować

Error


#78 LordRossiol

LordRossiol

    betodron

  • Weteran
  • 1984 postów
  • LordRossiol

Napisano 23 August 2014 - 16:22

Tak się spytam co sądzicie o GTA:SA multiplayer?

Wg, mnie to jak narazie platforma lepsza niż GTA:Online.

Dodatkowo ta aktualizacja z końca lipca do MTA ;3

 

Zmiany od opublikowania 1.4 Beta

  • Poprawiono błędy powodujące zamrożenia się pojazdu/gracza
  • Poprawiono błąd z wyświetlaniem symboli UTF-8 na niektórych oknach dialogowych przy starcie
  • Udoskonalono wyszukiwanie powtarzających się plików w meta.xml
  • Usunięto nadawanie pieniędzy po wejściu do taksówki
  • Naprawiono błąd z niemożliwością wejścia do podczepionego pojazdu (Brown Streak Carriages)
  • Naprawiono błędy powodujące zawieszanie/spadkami FPSów podczas streamowania obiektów oraz graczy w tym samym czasie
  • Dodatkowe sprawdzanie plików DFF - 

    By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

  • Poprawiono playSound3D, które nie działało prawidłowo podczas podglądania innego gracza.
  • Poprawiono synch niestandardowych syren
  • Naprawiono błąd związany z kucaniem
  • Naprawiono błąd powodujący zawieszenia się aplikacji MTA używając granatów dymnych
  • Poprawiono obiekt przejazdu kolejowego ID: 1373
  • Poprawa jakości przy dx czcionkach
  • Poprawiono podłączenie się poprzez linię poleceń jeżeli proces gta_sa.exe został już rozpoczęty
  • Dodano funkcje odpowiedzialną za sprawdzenie czy element oczekuje na załadowanie podłoża.
    - bool isElementWaitingForGroundToLoad ( vehicle/player/ped element )
  • Dodano w ustawieniach w zakładce "video" możliwość wyłączenia dymu opon itp.
  • Funkcja setElementVelocity po stronie serwera działa również na obiekty oraz bronie
  • Dodano nowy kodek obsługujący audio - OPUS.
  • Funkcja setSoundPan działa również na element gracza

KurmTAx.jpg


#79 quxxo

quxxo

    Wyjadacz

  • Użytkownik
  • 1118 postów

Napisano 24 August 2014 - 19:57

MTA > GTA:Online > SAMP

Error


#80 LordRossiol

LordRossiol

    betodron

  • Weteran
  • 1984 postów
  • LordRossiol

Napisano 25 August 2014 - 16:45

Kody promocyjne od Grand Theft Auto Multiplayers :D

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować


KurmTAx.jpg