Fajnie by było, gdyby dodali pieski na Online :L
Fanklub GTA
#61
Napisano 19 August 2014 - 19:13
#62
Napisano 19 August 2014 - 19:15
Na GTA 5 z pewnością będzie można sobie takiego zrespić
#64
Napisano 20 August 2014 - 02:02
Na GTA 5 z pewnością będzie można sobie takiego zrespić
W GTA 5 są psy, ale w GTA Online je zabrali.
Error
#65
Napisano 20 August 2014 - 09:20
Co z tego, że zabrali jak na PC-cie dzięki simple native trainer będzie można z pewnością takiego zrespić
#66
Napisano 20 August 2014 - 16:14
Kojarzy ktoś GTA United?
Grałem kiedyś w SAMPie na takim serwerze.
Moje starania koncentrują się teraz na stworzeniu takiego w MTA
#67
Napisano 20 August 2014 - 16:26
Jak dobrze widzę GTA United to GTA SA na mapie GTA 3?
#69
Napisano 20 August 2014 - 18:50
Cytat z wyżej wymienionego filmiku:
"This mod is a conversion of the San Andreas Map into the Liberty and Vice City maps in one world."
Co za bzdury jak to mapa z GTA 3
#70
Napisano 21 August 2014 - 00:11
Co za bzdury jak to mapa z GTA 3
Nie. To połączenie map z GTA 3, VC i SA.
Fajnie jakby zrobili tego moda do GTA 4.
Error
#71
Napisano 21 August 2014 - 08:44
GTA 4 na mapie SA widziałem. GTA SA na mapie czwórki chyba nie istnieje z tego względu, że jest za piękna xD
#72
Napisano 21 August 2014 - 09:05
Tak chyba wygląda.
A ta modyfikacja jest epicka-ale jedną z wad jest że nowe samochody nie jeżdżą po ulicach :C
W każdym razie cała mapa jest klimatyczna, ale najbardziej wyszło im odnowione Vice City.
Użytkownik LordRossiol edytował ten post 21 August 2014 - 09:07
#73
Napisano 21 August 2014 - 09:12
Nie wiem czy pamiętacie w GTA 3 był taki most który podczas jednej z misji został wysadzony czy coś i był przerwany. Oczywiście grałem w to za małolata. Próbowałem wszelkimi sposobami przeskoczyć na drugą stronę czy to rozpędzając się samochodem czy to próbując zrobić most z autobusów czy zwyczajnie przeskoczyć chodząc na tych wygiętych rurkach. Jakoś kod na samolot mi nie działał i nie udało mi się przedostać na 2-gi brzeg. Pytanie brzmi czy dało się przeskoczyć na drugą część mostu czy to była zwyczajna ściana która określała koniec mapy? Komuś udało się to przeskoczyć?
#74
Napisano 21 August 2014 - 09:26
W jakiej dzielnicy była ta misja? A samoloty w GTA 3 o ile pamiętam tylko jeździły.
#75
Napisano 21 August 2014 - 09:34
Nie ma bata abym pamiętał w jakiej dzielnicy. To było to miejsce gdzie zaczynało się gre od tego jak to jedziemy suką i nagle pif paf i jesteśmy uratowani. W GTA 3 samoloty latały. Na YouTube jest potwierdzenie tylko jakoś mi nigdy nie działał ten kod. Nie wiem chyba miałem popsutą wersje.
Aż chyba ściągnę GTA 3 i sam sobie sprawdzę
Użytkownik Mr.Wollek edytował ten post 21 August 2014 - 09:35
#76
Napisano 22 August 2014 - 17:09
GTA Online i luka na gwałcenie. Hue hue hue
Użytkownik Mr.Wollek edytował ten post 22 August 2014 - 17:10
#77
Napisano 23 August 2014 - 16:18
Error
#78
Napisano 23 August 2014 - 16:22
Tak się spytam co sądzicie o GTA:SA multiplayer?
Wg, mnie to jak narazie platforma lepsza niż GTA:Online.
Dodatkowo ta aktualizacja z końca lipca do MTA ;3
Zmiany od opublikowania 1.4 Beta
- Poprawiono błędy powodujące zamrożenia się pojazdu/gracza
- Poprawiono błąd z wyświetlaniem symboli UTF-8 na niektórych oknach dialogowych przy starcie
- Udoskonalono wyszukiwanie powtarzających się plików w meta.xml
- Usunięto nadawanie pieniędzy po wejściu do taksówki
- Naprawiono błąd z niemożliwością wejścia do podczepionego pojazdu (Brown Streak Carriages)
- Naprawiono błędy powodujące zawieszanie/spadkami FPSów podczas streamowania obiektów oraz graczy w tym samym czasie
- Dodatkowe sprawdzanie plików DFF -
- Poprawiono playSound3D, które nie działało prawidłowo podczas podglądania innego gracza.
- Poprawiono synch niestandardowych syren
- Naprawiono błąd związany z kucaniem
- Naprawiono błąd powodujący zawieszenia się aplikacji MTA używając granatów dymnych
- Poprawiono obiekt przejazdu kolejowego ID: 1373
- Poprawa jakości przy dx czcionkach
- Poprawiono podłączenie się poprzez linię poleceń jeżeli proces gta_sa.exe został już rozpoczęty
- Dodano funkcje odpowiedzialną za sprawdzenie czy element oczekuje na załadowanie podłoża.
- bool isElementWaitingForGroundToLoad ( vehicle/player/ped element ) - Dodano w ustawieniach w zakładce "video" możliwość wyłączenia dymu opon itp.
- Funkcja setElementVelocity po stronie serwera działa również na obiekty oraz bronie
- Dodano nowy kodek obsługujący audio - OPUS.
- Funkcja setSoundPan działa również na element gracza
#79
Napisano 24 August 2014 - 19:57
Error
#80
Napisano 25 August 2014 - 16:45
Kody promocyjne od Grand Theft Auto Multiplayers