Poradnik jest dla tych, którzy chcą stworzć dobrą mapkę, a znają tylko komendy /gamemode i /tp. Pokazuje komendy i tricki dzięki którym twoja mapka będzie wyglądała bardziej profesjonalnie i zawierała mniej błędów.
Zanim zaczniesz korzystać z tego poradnika wpisz komendę "/gamerule commandBlockOutput false". Wszystkie komendy zaczynają się od ukośnika i wpisujemy je na chacie. Jeśli komenda nie mieści się na chacie wpisz ją do command-blocka. Aby dostać command-block wpisz komendę /give @p minecraft:command_block. Jeśli aktywujemy blok komend redstonem, blok wykona komendę która jest w nim wpisana. Radzę nie próbować na wersjach mniejszych niż release 1.8, gdyż mogą powstawać dziwne błędy.
.
Spis treści:
Zasady gry - wyłączanie potworów na poziomie trudności hard itp.
/gamerule mobGriefing false - po wpisaniu tej komendy Creepery, Ghasty itp. nie będą niszczyć mapki swoimi wybuchami. Tnt nadal będzie niszczyć bloki!
/gamerule doMobSpawning false - po wpisaniu tej komendy wrogie potwory przestaną się spawnować nawet na poziomie trudności innym niż pokojowy. Po wpisaniu tej komendy nadal działają spawnery, oraz moby spawnowane komendami, więc np.: pokoje ze spawnerami na mapkach escape nadal będą działać, ale potwory nie będą się spawnować losowo na mapie. Pamiętaj, że na trybie innym niż pokojowy gracz traci punkty głodu!
/gamerule keepInventory true - gracz po śmierci zatrzymuje swoje itemki, oraz poziom, więc może bezpiecznie spadać z dużych wysokości na parkourze.
/gamerule doFireTick false - ogień nie rozprzestrzenia się i nie niszczy bloków.
/gamerule doDaylightCycle false - słońce i księżyc stają w miejscu. Jeśli wpiszemy tę komendę w południe na zawsze będzie trwał dzień, jeśli o zachodzie słońca to zachód słońca będzie trwał w nieskończoność.
/gamerule doTileDrops false - po zniszczeniu bloku nic z niego nie wypada. Przykro mi cheaterzy
/gamerule doMobLoot false - z potworów nie wypadają żadne dropy. Może się kiedyś przyda. Może...
Oto najpotrzebniejsze zasady gry. Wszystkie działają na 1.7.4, testowałem. Od teraz nie musicie się martwić o Creepery niszczące parcoura, gdy zapomnicie włączyć tryb pokojowy
Kolorowy chat - napisy w kolorach tęczy
Wklej te komendy do worda, lub czegoś podobnego, edytuj zgodnie z moimi wskazówkami, wklej do command-blocka, podłącz redstone/przycisk i gotowe.
Oto komenda na kolorowy tekst na chacie:
/tellraw @a {"text":"TUTAJ PISZESZ TEKST WYŚWIETLANY NA CHACIE","color":"ANGIELSKA_NAZWA_KOLORU"}
W tych cudzysłowach piszesz tekst wyświetlany na chacie po aktywowaniu commandblocka.
Tutaj piszesz nazwę koloru tekstu. Nazwa musi być po angielsku i nie może zawierać spacji. Te kolory działają: (ogarnijcie mnie jeśli są jeszcze jakieś inne)
- red
- green
- blue
- black
- dark_blue
- dark_green
- dark_aqua
- dark_red
- dark_purple
- gold
- gray
- dark_gray
- aqua
- light_purple
- yellow
- white
Przykład:
Połączyłem trzy command-blocki redstonem wklejając w te bloki takie komendy:
/tellraw @a {"text":"Zasady:","color":"dark_aqua"}
/tellraw @a {"text":"1. Nie cheatuj:","color":"light_purple"}
/tellraw @a {"text":"2. NIe niszcz żadnych bloków:","color":"light_purple"}
Efekt:
Dla porównania ten sam tekst wpisany komendami /say Zasady: itd.
Różnica jest widoczna, prawda, a taki napis skutecznie przyciągnie uwagę gracza
Dla zainteresowanych:
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
podesłany przez Bobra (dzięki bobrze).
Custom spawnery - spawnują co tylko chcesz
Instrukcja obsługi:
1. stawiasz blok komend w miejscu gdzie chcesz żeby był spawner
2. wklejasz komendę
3. aktywujesz command-block przyciskiem, a on magicznie zmienia się w spawner
Oto komenda:
/setblock ~ ~ ~ minecraft:mob_spawner 0 replace {EntityId:NAZWAMOBA,SpawnCount:1}
To jest najprostsza komenda. Zamiast NAZWAMOBA piszemy coś z tej listy:
- EntityHorse - koń
- Slime - Szlam
- Zombie - (domyśl się)
- Skeleton - szkielet
- MushroomCow - grzybowa krowa
- Chicken - kura
- Sheep - owca
- Giant - (trolololo=gigantyczny zombiak)
- Boat - łódka
- PigZombie - świania zombie
- WitherBoss - Wither
- EnderDragon - (trolololo=smok)
- Snowman - bałwan
- Witch - wiedźma
- Enderman - (domyśl się)
- Creeper - (patrz wyżej)
- Rabbit - królik (tylko w snapshotach)
- LavaSlime - magmowy krem
- Silverfish - rybik cukrowy
- Spider - pająk
- CaveSpider - pająk jaskiniowy
- Pig - świnia
- Wolf - wilk
- Bat - nietoperz
- VillagerGolem - żelazny golem
- PrimedTnt - (trolololo=wybuchające tnt)
- Ozelot - ocelot
- Endermite - takie małe coś (tylko w snapshotach)
- Villager - Wieśniak
- Squid - kałamarnica
- Cow - krowa
- Ghast - ghast
- Guardian - taka ryba (tylko w snapshotach)
Ta liczba oznacza ile mobów ma się spawnować naraz
Jeśli chcesz zespawnować zombie, lub coś podobnego noszącego zbroję oto komenda:
/setblock ~ ~ ~ minecraft:mob_spawner 0 replace {EntityId:NAZWAMOBA,SpawnCount:1,SpawnData:{Pos:[X,Y,Z],Equipment:[{id:"MIECZ"},{id:"BUTY"},{id:"SPODNIE"},{id:"KLATA"},{id:"HEŁM"}]}}
Zamiast X Y Z wpisujemy koordynaty miejsca w którym ma się spawnować mob (najlepiej 1 kratkę nad spawnerem)
Zamiast MIECZ BUTY itd. wpisujemy w cudzysłowy nazwy odpowiednich przedmiotów, które kopiujemy
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
.Przykładowo:
Chcę, żeby bił żelaznym kilofem:
{id:"minecraft:iron_picaxe"}
Jeśli nie chcę, żeby miał hełm usuwam id:"HEŁM" zostawiając tylko { }
CIEKAWOSTKA:
Zamiast HEŁM można wpisać nazwę bloku, wtedy zaspawnują się moby z np.: kaktusem na głowie.
Jeśli nie ogarniasz tego spawnowania mobów w zbroi, a naprawdę chcesz, aby taki spawner pojawił się na twojej mapce opisz jaki dokładnie spawner potrzebujesz, a ja podeślę ci komendę.
Reklama twoich mapek/kanału na yt - Działające hiperłącze na chacie!
Jeśli ktoś chce może skorzystać z
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
podesłanego przez bobra.Oto jak to wygląda:
Po kliknięciu w niebieską część (link pomalowałem na niebiesko):
Oto komenda:
/tellraw @a {"text":"TEKST ZWYKŁY","color":"KOLOR_TEKSTU","extra":[{"text":"TEKST Z LINKIEM","color":"KOLOR_LINKU","clickEvent":{"action":"open_url","value":"ADRES STRONY INTERETOWEJ"}}]}
Uwaga! Zawsze kopiuj linki, nie wpisuj ich ręcznie! Wpisanie złego adresu strony spowoduje crash gry.
To jest "zwykły" tekst (na skreenie zaznaczony żółtym kolorem)
To jest tekst przekierowujący do strony internetowej (na skreenie zaznaczony niebieskim kolorem)
Oto komenda której użyłem tworząc skreen (link do youtuba):
/tellraw @a {"text":"Aby zagrać w inne moje mapki","color":"yellow","extra":[{"text":" kliknij tutaj","color":"dark_aqua","clickEvent":{"action":"open_url","value":"
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
"}}]}Teraz możesz bardzo łatwo i wygodnie zareklamować swój kanał na youtube podając do niego link. Jeśli ktoś nie wierzy, że to działa, niech sam spróbuje
Anty-cheaty - koniec z gamemode 1 na parcourze
Budowa jest prosta:
W command-blocku piszemy komendę:
/gamemode 0 @a[m=1]
Aby załączyć mechanizm naciśnij prawym przyciskiem myszy na komparator.
Mechanizm automatycznie załączy gamemode survival każdemu graczowi z creativem.
Proste i działa
Bossy - super siła i dobre eq
Oto komenda.
/summon Zombie {Equipment:[{id:MIECZ,tag:{ench:[]}},{id:BUTY,tag:{ench:[]}},{id:SPODNIE,tag:{ench:[]}},{id:KLATA,tag:{ench:[]}},{id:HEŁM,tag:{ench:[]}}],CustomName:NAZWA_BOSSA,CustomNameVisible:1}
Jaki potworek ma być bossem. Dostępne: Zombie PigZombie Skeleton
Koordynaty (X,Y,Z) miejsca w którym ma się zespawnować boss
Uzbrojenie bossa (patrz custom spawnery)
Imię bossa (nie używaj spacji)
Jeśli chcemy aby jakaś część zbroi była zenchantowana:
W kwadratowe nawiasay [] wklejamy to: {id:ID,lvl:POZIOM}
Zamiast ID wpisujemy numer enchantu
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
.Zamiast POZIOM wpisujemy cyfrę oznaczającą jak silny ma być enchant. Maksymalny poziom wynosi coś ponad 16 000
Jeśli chcemy by np.: miecz miał 2 enchanty (np.: zaklęty ogień II i sharpnes VII) to po wklejeniu enchantu w kwadratowe nawiasy piszemy przecinek i wklejamy to drugi raz, potem kolejny i trzeci, przecinek, czwarty i tak dalej ile tam tych enchantów potrzeba.
Wygląda to tak id:MIECZ,tag:{ench:[{id:ID,lvl:POZIOM},{id:ID,lvl:POZIOM}]}
Ale to nie wszystko co możemy zrobić tutaj można zmienić jego szybkość, siłę, a nawet ilość życia.
W tym miejscu :
/summon Zombie {Equipment:[{id:MIECZ,tag:{ench:[]}},{id:BUTY,tag:{ench:[]}},{id:SPODNIE,tag:{ench:[]}},{id:KLATA,tag:{ench:[]}},{id:HEŁM,tag:{ench:[]}}],CustomName:NAZWA_BOSSA,CustomNameVisible:1 }
Wklejamy to: ,Attributes:[{Name:generic.movementSpeed,Base:SZYBKOŚĆ},{Name:generic.attackDamage,Base:SIŁA},{Name:generic.maxHealth,Base:ŻYCIE},{Name:generic.knockbackResistance,Base:ANTYODRZUT}]
Piszemy odpowiednie liczby. Dozwolone są cyfry z przecinkami, ale zamiast przecinków piszemy kropki. Zamiast:
SZYBKOŚĆ piszemy cyfrę szybkości. Szybkość gracza = 0.1
SIŁA jak silne ma być jego uderzenie "z łapki". Miecze zwiększają wartość siły. Siła gracza = 1
ŻYCIE il. punktów życia bossa. 1 serduszko = 2 pkt. Życie gracza = 20 (10 serduszek)
ANTYODRZUT określa jak bardzo boss ma być odporny na odrzut. U gracza = 0
Przykład:
/summon Zombie ~ ~1 ~ {Equipment:[{id:wooden_axe,tag:{ench:[{id:16,lvl:2}]}},{id:iron_boots,tag:{ench:[]}},{id:chainmail_leggings,tag:{ench:[]}},{id:iron_chestplate,tag:{ench:[]}},{id:cactus,tag:{ench:[]}}],CustomName:"Hardcorowy boss",CustomNameVisible:1,Attributes:[{Name:generic.movementSpeed,Base:0},{Name:generic.attackDamage,Base:0},{Name:generic.maxHealth,Base:50},{Name:generic.knockbackResistance,Base:1}]}
Efekt:
Dzięki tej wiedzy można będzie zespawnować wymarzonego bossa na twoją mapkę adventure, lub jakąkolwiek inną
Sztylety, katany itp. - Twoje własne bronie bez modów!
Jak to działa: naszym sztyletem będzie jakiś przedmiot o zmienionej teksturze, oraz atrybutami - będzie zwiększał siłę gracza. Poradnik będzie miał dwie części:
Tworzenie własnych tekstur
Dobry poradnik dot. tekstur stworzony przez Mursztina:
Pobieramy szablon paczki zasobów, oraz program Notepad++
Krok po kroku:
1. Tworzymy folder o dowolnej nazwie. Nazwa tego folderu będzie nazwą paczki zasobów.
2. Z szablonu paczki zasobów do naszego folderu wklejamy dwa pliki pack.mcmeta, oraz pack.png
3. Klikamy prawym przyciskiem na pack.mcmeta i wybieramy Edytuj za pomocą Notepad++. Zamiast Opis naszej paczki wpisujemy opis np: "Używaj tej paczki na mapie XYZ"
4. Edytujemy plik pack.png w jakimś programie graficznym (paint odpada) i zapisujemy jako .png - to będzie miniaturka paczki.
5. Tworzymy taką ścieżkę z folderów assets -> minecraft -> textures -> items
6. Rysujemy teksturę naszego miecza/sztyleta/katany/byleczego
7. Znajdujemy jakiś przedmiot, którego gracz na pewno nie zdobędzie na mapie. Ja wybiorę zielony barwnik. Zamienimy teraz teksturę barwnika na teksturę miecza/katany/sztyletu/itp. W tym celu w szablonie paczki zasobów w folderze items wyszukujemy teksturę barwnika i kopiujemy jego nazwę.
8. Do stworzonego przez nas folderu items wrzucamy teksturę miecza i zmieniamy nazwę tej tekstury na tą skopiowaną. U mnie: dye_powder_lime.png
9. Po załadowaniu paczki zasobów znajdujemy w trybie creative zielony barwnik powinien mieć teksturę naszego miecza.
10. Przechodzimy do zwiększania siły gracza
Do edycji tekstur polecam program Gimp, lub edytor on-line: pixlr.com
U mnie tak wygląda mój emeraldowy miecz:
Zwiększenie siły gracza
Oto komenda:
give @p NAZWA ILOŚĆ RODZAJ {AttributeModifiers:[{Operation:0,UUIDLeast:1,UUIDMost:1,Amount:SIŁA,AttributeName:generic.attackDamage,Name:Damage}],display:{Name:”NAZWA MIECZA”}}
Wpisujemy nazwę przedmiotu
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
.Przykładowo minecraft:dye 1 0 - da nam 1 czarny barwnik. Ważny jest też rodzaj: ja używam jasnozielonego barwnika. Jasnozielony barwnik ma nazwę minecraft:dye i numer 351/10 i ta 10 określa rodzaj. Czyli minecraft:dye 1 0 - czarny barwnik minecraft:dye 1 1 - czerwony, minecraft:dye 1 2 - ciemnozielony itd.
To jest siła naszego miecza, czyli ilość obrażeń jakie zadaje. Diamentowy miecz zadaje 8 obrażeń. Można napisać cyfry z przecinkami tylko zamiast przecinków piszemy kropki. (Mój emeraldowy miecz będzie zadawał 10 obrażeń)
Tutaj wpisujemy nazwę miecza/broni np. Emerald sword
Tak to wygląda u mnie:
/give @p minecraft:dye 1 10 {AttributeModifiers:[{Operation:0,UUIDLeast:1,UUIDMost:1,Amount:10,AttributeName:generic.attackDamage,Name:Damage}],display:{Name:”Emerald sword”}}
Taki miecz można wsadzić do skrzyni, lub dać graczowi w jakimś queście. Można również umieścić go w sklepie jakiegoś villagera, ale o tym innym razem.
Super uzbrojenie - dają: siłę, życie, szybkość...
Zanim zaczniesz przeczytaj część o własnych mieczach itp.
Będzie to działało na podobnej zasadzie, tylko nie będziemy musieli zmieniać tekstur (Nie możemy zmieniać tekstur, bo takiego barwnika nie można założyć jak hełmu).
Zbroje mogą zmieniać te atrybuty, które zmienialiśmy tworząc bossa: szybkość, siłę, ilość życia, odporność na odrzut.
Przykładowo ja stworzę:
Buty niesamowitej prędkości - żelazne buty zwiększające prędkość
Hełm barbarzyńcy - skórzany hełm, który zwiększy nasz damage
Zbroję wytrzymałych - złoty napierśnik, dodający nam 3 serduszka życia, ale spowalniający nas.
Miecz zwiększał nam damage, gdy trzymaliśmy go w ręce. Zbroja zmienia nasze atrybuty, gdy mamy ją założoną na siebie.
Więc do dzieła:
/give @p NAZWA_PRZEDMIOTU 1 0 {AttributeModifiers:[ ],display:{Name:”NAZWA”}} - to jest podstawa naszej komendy. Zamiast NAZWA piszemy nazwę naszej zbroji, NAZWA_PRZEDMIOTU to nazwa skopiowana stąd:
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
Pomiędzy kwadratowe nawiasy wklejamy:
{Operation:0,UUIDLeast:1,UUIDMost:1,Amount:1.2,AttributeName:generic.movementSpeed,Name:Speed} - aby zwiększyć szybkość
{Operation:0,UUIDLeast:3,UUIDMost:3,Amount:10.0,AttributeName:generic.maxHealth,Name:Health} - aby zwiększyć ilość życia
{Operation:0,UUIDLeast:1,UUIDMost:1,Amount:9.0,AttributeName:generic.attackDamage,Name:Damage} - aby zwiększyć siłę
{Operation:0,UUIDLeast:4,UUIDMost:4,Amount:55.0,AttributeName:generic.knockbackResistance,Name:KResistance} - aby zwiększyć odporność na odrzut
Ta liczba oznacza jak wielkie ma być przyśpieszenie/il. życia itd. Radzę zapoznać się ze spoilerem o bossach
Oto moje komendy:
/give @p minecraft:iron_boots 1 0 {AttributeModifiers:[{Operation:0,UUIDLeast:1,UUIDMost:1,Amount:1.2,AttributeName:generic.movementSpeed,Name:Speed}],display:{Name:”Buty niesamowitej prędkości”}}
Te buty dodają 1,2 punkta szybkości i nazywają się "Buty niesamowitej prękości"
/give @p minecraft:leather_helmet 1 0 {AttributeModifiers:[{Operation:0,UUIDLeast:1,UUIDMost:1,Amount:2.0,AttributeName:generic.attackDamage,Name:Damage}],display:{Name:”Hełm barbarzyńcy”}}
Ten hełm dodaje 2 punkty siły i nazywa się "Hełm barbarzyńcy"
Ze zbroją wytrzymałych jest pewien kłopot: zwiększa życie i zmniejsza prędkość, czyli modyfikuje dwa atrybuty jednocześnie. Aby tego dokonać wystarczy wkleić część dot. zwiększenia życia, postawić przecinek na końcu tego co wkleiliśmy i wkleić część o szybkości po przecinku. Proste.
/give @p minecraft:golden_chestplate 1 0 {AttributeModifiers:[{Operation:0,UUIDLeast:3,UUIDMost:3,Amount:6,AttributeName:generic.maxHealth,Name:Health},{Operation:0,UUIDLeast:1,UUIDMost:1,Amount:-0.04,AttributeName:generic.movementSpeed,Name:Speed}],display:{Name:”Zbroja wytrzymałych”}}
Zbroja wytrzymałych dodaje 6 punktów życia (3 serduszka) i odejmuje 0.04 punkty szybkości.
Muszę przyznać, że jest to trudne do zrozumienia więc jeśli ktoś chce taką zrobić, a nie potrafi może zamówić sobie taką na PW, lub pod tematem, a ja podeślę mu gotową komendę.
Własne sklepy u Villagerów - dwa diaxy w cenie jednego
(Aby działo musisz być w wersji 1.8, lub snapshocie do tej wersji, Używanie w starszych wersjach spowoduje crash gry!)
Bez zbędnych wstępów:
/summon Villager ~ ~1 ~ {CustomName:"Sprzedawca",Offers:{Recipes:[ ]}}
To jest nazwa naszego Villagera
W czerwone nawiasy wklejamy:
{maxUses:10000,buy:{id:ITEM,Count:1},sell:{id:ITEM,Count:1}}
Na fioletowo zaznaczyłem co Villager od nas kupuje, na niebiesko - co nam sprzeda
Zamiast ITEM piszemy nazwę przedmiotu
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
(np.: iron_sword to żelazny miecz).Cyferki oznaczają ilość przedmiotów.
Przykład:
/summon Villager ~ ~1 ~ {CustomName:"Vip",Offers:{Recipes:[{maxUses:10000,buy:{id:diamond,Count:1},sell:{id:diamond,Count:2}}]}}
Villager o imieniu Vip bierze od nas 1 diament i daje nam 2 diamenty. Cóż, interes życia
Jeśli chcemy, żeby Villager miał dla nas więcej ofert po pomarańczowym } wpisujemy przecinek i wklejamy {MaxUses:.... po raz drugi.
Przykład:
/summon Villager ~ ~1 ~ {CustomName:"Sprzedawca",Offers:{Recipes:[{maxUses:10000,buy:{id:rotten_flesh,Count:25},sell:{id:iron_pickaxe,Count:1}},{maxUses:10000,buy:{id:rotten_flesh,Count:3},sell:{id:gold_nugget,Count:2}}]}}
Ten sprzedawca za 25 zgniłych mięs daje nam kilof, a za 3 zgniłe mięcha daje nam 2 samorodki złota
[Hard]
Villager może nam również sprzedać nasz super miecz (o czym wspominałem). O to tuturial jak to zrobić:
Oto komenda na mój emerald sword:
/give @p minecraft:dye 1 10 {AttributeModifiers:[{Operation:0,UUIDLeast:1,UUIDMost:1,Amount:10,AttributeName:generic.attackDamage,Name:Damage}],display:{Name:”Emerald sword”}}
Zamiast tego: {maxUses:10000,buy:{id:ITEM,Count:1},sell:{id:ITEM,Count:1}} wkleimy w komendę o wieśniaku to:
{maxUses:10000,buy:{id:ITEM,Count:1},sell:{id:ITEM,Count:1,Damage:0,tag:}}
Fioletową część traktujemy tak jak opisałem na początku. Zamiast ITEM wklejamy to co w komendzie na miecz zaznaczyłem na czerwono. Zamiast 0 wklejamy cyfrę w komendzie na miecz zaznaczonej niebieskim kolorem. Po czerwonym dwukropku wklejamy wszystko co zaznaczyłem na brązowo w poprzedniej komendzie.
U mnie:
/summon Villager ~ ~1 ~ {CustomName:"Sprzedawca",Offers:{Recipes:[{maxUses:10000,buy:{id:emerald,Count:4},sell:{id:dye,Count:1,Damage:10,tag:{AttributeModifiers:[{Operation:0,UUIDLeast:1,UUIDMost:1,Amount:10,AttributeName:generic.attackDamage,Name:Damage}],display:{Name:”Emerald sword”}}}}]}}
Efekt:
Takie sklepy mogą się przydać. Przykładowo za zabicie X szkieletów możesz kupić dźwignię, aby wyjść z pokoju.
Super potki - siła 15 i można grać!
Oto komenda (stanowczo nadużywam tego zwrotu):
/give @p minecraft:potion 1 16384 {CustomPotionEffects:[{Id:5,Amplifier:15,Duration:400,Ambient:0}]}
16384 Jeśli wpiszemy liczbę mniejszą niż tą otrzymamy miksturę do picia, w innym wypadku - rzucaną. Liczba ta decyduje też o kolorze potki.
5 Zamiast tego wpisujemy numer id efektu mikstury, który znajdziemy
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
(nr. 5 to siła).15 To jest siła naszej potki. Gra zawsze dodaje jeden poziom, więc siła 15 to tak naprawdę siła 16
400 Czas trwania mikstury w tickach. 1 sekunda = 20 ticków, czyli 400 ticków to 20 sekund.
Komenda, którą wam podałem tworzy taką potkę (przy zbyt dużym levelu mikstury liczba się laguje)
Po użyciu tej mikstury zabijamy zombiaka na 1 hit z "łapki". Miłej zabawy
Super enchanty - wydajność 10 itp.
Oto komenda:
/give @p minecraft:diamond_pickaxe 1 0 {ench:[ ]}
Jak można się domyślić zamiast fioletowego piszemy nazwę przedmiotu z
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
strony:W czerwone nawiasy wklejamy to: {id:32,lvl:10} - pierwsza cyfra oznacza numer enchantu, a druga poziom enchantu. Numery enchantów znajdziesz
By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować
.Aby dać więcej niż jeden enchant po pomarańczowym } wpisujemy przecinek i drugi raz wklejamy {id:32,lvl:10}
Przykład:
/give @p minecraft:diamond_pickaxe 1 0 {ench:[{id:32,lvl:10},{id:35,lvl:6}]}
Ta komenda da nam diamentowy kilof wydajność 10 i szczęście 6. Czyli całkiem dobry i niemożliwy do zdobycia na survivalu kilof.
Jeśli popełniłem jakiś błąd proszę o poprawienie mnie, gdyż nikt,
Mam nadzieję, że poradnik wam się przydał, wkrótce go rozwinę, jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało.
Użytkownik TheVoidek edytował ten post 20 January 2015 - 20:57