Parkour jest fajny, ale jest kilka drobnych błędów estetycznych:
- W drugim pokoju brakuje kawałka ściany i widać redstone
- Chat ciągle jest zaśmiecony: "Ustawiono czas 5000" | rada: wpisz na chacie /gamerule commandBlockOutPut false
- Wiem, że chcesz się pochwalić, ale oglądanie redstonowego zegara nie należy do pięknych rzeczy
- Kilka pokoi można oszukać skacząc zamiast do wody to na klocek
- Ogladanie bloków poleceń nie należy do przyjemnych rzeczy | rada: postaraj się obudować kommand bloki
- Oglądanie zielonego, super płaskiego świata nie należy do przyjemmnych rzeczy | rada:
Jeżeli koniecznie chcesz pokazywać płaski świat graczom to podczas tworzenia płaskiego świata wejdź w dostosuj -> szablony i na górze ekranu usuń tekst z paska i wpisz: 2;95:3 Ilość warstw (grubość świata), Numer id bloku (listę numerków masz tutaj
Parkour jest fajny, ale jest kilka drobnych błędów estetycznych:
- W drugim pokoju brakuje kawałka ściany i widać redstone
- Chat ciągle jest zaśmiecony: "Ustawiono czas 5000" | rada: wpisz na chacie /gamerule commandBlockOutPut false
- Wiem, że chcesz się pochwalić, ale oglądanie redstonowego zegara nie należy do pięknych rzeczy
- Kilka pokoi można oszukać skacząc zamiast do wody to na klocek
- Ogladanie bloków poleceń nie należy do przyjemnych rzeczy | rada: postaraj się obudować kommand bloki
- Oglądanie zielonego, super płaskiego świata nie należy do przyjemmnych rzeczy | rada:
Jeżeli koniecznie chcesz pokazywać płaski świat graczom to podczas tworzenia płaskiego świata wejdź w dostosuj -> szablony i na górze ekranu usuń tekst z paska i wpisz: 2;95:3 Ilość warstw (grubość świata), Numer id bloku (listę numerków masz tutaj
Wpisanie 2;95:3 stworzy świat z niebieskiego barwionego szkła. Mam nadzieję, że pomogłem.
Jeśliby przymrużyć oko na te błędy parkour jest dobry. Średni poziom trudności, dobrze oświetlone, ładnie wkomponowana woda w architekturę.
No i przede wszystkim nie trzeba pływać i wspinać się na drabinki po upadku
Polecam, przeszedłem cały. 7/10
Dla autora:
Jeśli chcesz się trochę pobawić z komendami to podaję wzór komendy na kolorowe teksty na chacie:
/tellraw @a {"text":"W cudzysłowiach piszesz tekst wyświetlany na chacie","color":"angielska nazwa koloru tekstu z małej litery w cudzysłowiu"}
Przykład:
/tellraw @a {"text":"Rules:","color":"red"}
Wygląd na chacie:
Rules:
(zauważ, że nie ma [@] na początku nie tak jak w /say )
Przede wszystkim dziękuję Ci za ocenę mapy. Bardzo dobrze, że to napisałeś. Dałeś mi dobre rady, które mi się przydadzą w robieniu kolejnych map. To tak:
- Ściana naprawiona (Zapewne jak robiłem te pistony to zapomniałem zalepić).
- Wpisałem tę komendę co podałeś i chat nie jest już zaśmiecony. Ta komenda bardzo mi pomogła.
- Zegara już nie widać
- Dodałem zasadę, żeby nie skracać. Owszem i można skracać, lecz wtedy co to za fun, że pół pokoju już przeszedłeś.
- Commandbloki zabudowane
- Przy następnych mapach będę korzystał z tego co napisałeś o płaskim świecie.
A więc tak jeżeli chodzi o brak wskazówek to, na 3 poziomie gdzie skaczemy po bloczkach a potem musimy wpłynąć wodą do góry brakuje tabliczek, początkujący gracz może się pogubić. Poza tym bloki po których skaczemy, większość z nich jest ustawiona w idealnej odległości do skoku. Przydało by się to zmienić bo jest to strasznie wkurzające, no i oczywiście nieskończony zielony super płaski świat. Polecam ściągnąć WorldPainter-a i zasadzić w koła parkoura las, będzie to już jakieś urozmaicenie dla oka. Pamiętaj jeżeli wychodzisz z parkourem na zewnątrz nigdy nie zostawiaj zielonego terenu. Z plusów, fajne pomysły na parkour to przede wszystkim, następnie kommand blocki dzięki którym nie trzeba pływać za to duży +. No i na koniec mojej wypowiedzi podsumowując parkour jest fajny, dobrze że zastosowałeś się do tego co napisał TheVoidek , mam nadzieje, że ja też coś pomogłem.
A więc tak jeżeli chodzi o brak wskazówek to, na 3 poziomie gdzie skaczemy po bloczkach a potem musimy wpłynąć wodą do góry brakuje tabliczek, początkujący gracz może się pogubić. Poza tym bloki po których skaczemy, większość z nich jest ustawiona w idealnej odległości do skoku. Przydało by się to zmienić bo jest to strasznie wkurzające, no i oczywiście nieskończony zielony super płaski świat. Polecam ściągnąć WorldPainter-a i zasadzić w koła parkoura las, będzie to już jakieś urozmaicenie dla oka. Pamiętaj jeżeli wychodzisz z parkourem na zewnątrz nigdy nie zostawiaj zielonego terenu. Z plusów, fajne pomysły na parkour to przede wszystkim, następnie kommand blocki dzięki którym nie trzeba pływać za to duży +. No i na koniec mojej wypowiedzi podsumowując parkour jest fajny, dobrze że zastosowałeś się do tego co napisał TheVoidek , mam nadzieje, że ja też coś pomogłem.
Pomogłeś i to bardzo. Dziękuję za to. Poziom trudności został zmniejszony. Bloczki są już "łatwiej" poustawiane. Aktualnie pobieram WorldPainter'a i pozmieniam coś z płaskim terenem.
Mapka jest niezła zrób jeszcze tak z 5 i będziesz mistrzem robienia parkour'ów. I myślę, że fajnie jakbyś zrobił jakąś mapkę adventure lub survival.
Dzięki za ocenę. Wczoraj zrobiłem mapę Escape, lecz jest kilka błędów i muszę je poprawić. Jak na razie to jest w wersji angielskiej, więc jak ja "spolszczę" to napiszę tutaj nowy temat.
Super parkour przeszedłem już ale... No te nieobudowane command bloki niszczą piękno mapki... Poza tym da się kilka poziomów oszukać ;0 ale 7/10 będzie
Super parkour przeszedłem już ale... No te nieobudowane command bloki niszczą piękno mapki... Poza tym da się kilka poziomów oszukać ;0 ale 7/10 będzie
Dzięki za ocenę. W zasadach było napisane, żeby nie skracać