Skocz do zawartości


Zdjęcie

Blender - tworzymy razem grę!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
363 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: Tworzymy grę w Blenderze (51 użytkowników oddało głos)

Czy stworzenie trójwymiarowego klona Realms of the Mad God to dobry pomysł?

  1. Tak (25 głosów [49.02%])

    Procent z głosów: 49.02%

  2. Głosowano Nie (12 głosów [23.53%])

    Procent z głosów: 23.53%

  3. Głosowano Nie mam zdania (14 głosów [27.45%])

    Procent z głosów: 27.45%

Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#41 AdamsRX

AdamsRX

    Did I ever tell you what the definition of insanity is?

  • Użytkownik+
  • 473 postów
  • AdamsRX

Napisano 19 April 2014 - 15:54

Dodałem ankietę do tematu.



craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#42 Rhanjie

Rhanjie

    Wyjadacz

  • Weteran
  • 834 postów

Napisano 19 April 2014 - 15:56

troopek. Napisz mi na pw więcej informacji, bo aktualnie nie wiem, co mam robić.



#43 Damianex1234

Damianex1234

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 332 postów

Napisano 19 April 2014 - 15:56

Może przydadzą się jakieś ogrodzenia? 

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

 

 

Edit: A właśnie widzę jaką grę wybraliście. Chyba nie będą pasowały do klimatu. :l A i jak Wy ustawiacie taki fajny rendering? No i może zapytamy się Endmine czy chce do nas dołączyć. 



#44 AdamsRX

AdamsRX

    Did I ever tell you what the definition of insanity is?

  • Użytkownik+
  • 473 postów
  • AdamsRX

Napisano 19 April 2014 - 15:58

Może przydadzą się jakieś ogrodzenia? 

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

 

 

Edit: A właśnie widzę jaką grę wybraliście. Chyba nie będą pasowały do klimatu. :l A i jak Wy ustawiacie taki fajny rendering? No i może zapytamy się Endmine czy chce do nas dołączyć. 

 

Renderuje w Cycles Engine.

 

 

Rhagui, pogadaj z theccay'em i dogadajcie się w sprawie programowania, kto co będzie robić.



#45 BlueCraft

BlueCraft

    Nothing is true. Everything is permitted.

  • Użytkownik+
  • 390 postów
  • _BlueCraft

Napisano 19 April 2014 - 16:06

OK, doszedłem do wniosku, że ni hu nie umiem zrobi wklęsłych oczu. :P


76561198109582802.pnga236b623bd49a4c97b20fc5e56209d1b.jpg


#46 AdamsRX

AdamsRX

    Did I ever tell you what the definition of insanity is?

  • Użytkownik+
  • 473 postów
  • AdamsRX

Napisano 19 April 2014 - 16:07

OK, doszedłem do wniosku, że ni hu nie umiem zrobi wklęsłych oczu. :P

 

Wystarczy, że w Edit Mode wciśniesz Ctrl + R i podzielisz głowę na kilka części a potem zwyczajnie wepchniesz powstałe kwadraty nieco do środka.



#47 Ryptun

Ryptun

    ✈ █ █

  • Użytkownik+
  • 1590 postów

Napisano 19 April 2014 - 16:14

No rendery fajnie wyglądają, a nikt nie pokazał jakie to będzie w real time wyglądać ( ͡° ͜ʖ ͡°)


  • elementiro lubi to

#48 AdamsRX

AdamsRX

    Did I ever tell you what the definition of insanity is?

  • Użytkownik+
  • 473 postów
  • AdamsRX

Napisano 19 April 2014 - 16:16

No rendery fajnie wyglądają, a nikt nie pokazał jakie to będzie w real time wyglądać ( ͡° ͜ʖ ͡°)

 

Tego jeszcze nikt nie wie. Jeśli udałoby się stworzyć takie cieniowanie, jak w Cube World, byłby to OGROMNY sukces. Ja na razie nie wiem, jak się za to zabrać, ale pomyśli się, mamy sporo czasu. :D



#49 Wojtek

Wojtek

    Ekspert

  • Użytkownik
  • 1707 postów

Napisano 19 April 2014 - 16:26

Lel, ładne te modele. Jeśli wam to wypali, będzie fajnie.

A ten spec od Pythona powinien znać API Blendera od informacji o scenie? ;f

 

A co do niego samego - jest banalny i gdybyście chcieli możecie go w tydzień ogarnąć.



#50 Ter0

Ter0

    Grababrushandputalittlemakeup

  • Użytkownik+
  • 526 postów

Napisano 19 April 2014 - 16:32

Zrobię tekstury trawy i kamiennej podłogi, tylko jaką rozdzielczość? Zrobię kilka i wyślę wam do wyboru ;-;


galaxyfull_by_mrterogion-d8beuhm.png

 


#51 AdamsRX

AdamsRX

    Did I ever tell you what the definition of insanity is?

  • Użytkownik+
  • 473 postów
  • AdamsRX

Napisano 19 April 2014 - 16:36

Zrobię tekstury trawy i kamiennej podłogi, tylko jaką rozdzielczość? Zrobię kilka i wyślę wam do wyboru ;-;

 

Spróbuj na razie z 1024x1024. Ale pamiętaj - bajkowa stylistyka. Podpatrz takich od PureBDCraft albo w Googlach obczaj sobie "Cartoon Textures" i czerp pomysły. :D


  • Ter0 lubi to

#52 Ter0

Ter0

    Grababrushandputalittlemakeup

  • Użytkownik+
  • 526 postów

Napisano 19 April 2014 - 16:57

To zrobię tylko kamień, deski i ewentualnie korę drzewa, trawa za trudna ;_;


galaxyfull_by_mrterogion-d8beuhm.png

 


#53 Gość_Murshtin_*

Gość_Murshtin_*
  • Gość

Napisano 19 April 2014 - 17:05

Zrobiłem model drzewka ,-,

 

08Inky3.gif



#54 AdamsRX

AdamsRX

    Did I ever tell you what the definition of insanity is?

  • Użytkownik+
  • 473 postów
  • AdamsRX

Napisano 19 April 2014 - 17:09

Noo, na razie mamy kilka drzewek. I kamyk. Ciekawe, jak tam programiści. :D



#55 theccay

theccay

    Sponsor serwerów

  • Użytkownik
  • 270 postów

Napisano 19 April 2014 - 17:15

Odpowiadam już

 

Co do gry - gra ma być zrobiona w Blenderze, czyli modele 3D itd. w Blenderze czy też wykorzystany ma zostać Blender Game Engine?


Nowa nazwa - An0nym8us

Po prostu brak diaxxów na zmianę nicku, a multi-kont nie chcemy robić ;_;.


#56 AdamsRX

AdamsRX

    Did I ever tell you what the definition of insanity is?

  • Użytkownik+
  • 473 postów
  • AdamsRX

Napisano 19 April 2014 - 17:16

No i tu mamy problem. Bo nie znam się za bardzo na tym. Jeśli ktoś ma jakieś sugestie, to śmiało pisać. 



#57 theccay

theccay

    Sponsor serwerów

  • Użytkownik
  • 270 postów

Napisano 19 April 2014 - 17:17

Blender Game Engine odpada

 

zaznaczam od razu.

 

Jeśli o niego chodzi, pisze się dla niego w Pythonie lub algorytmie bloczkowym - co odpada, bo "jam spec od C++ i Rhagui także".

Z tego co wyczytałem to zżera on także zasoby (co akurat tutaj nie powinno być problemem, jeśli nie będzie zbyt dużo vertexów).

 

Zaznaczając, (co najważniejsze) nie daje nam on zbyt dużego pola do popisu, w tym chyba raczej odpadnie możliwość stworzenia gry multiplayer.

 

 

 

Wg mnie powinniśmy z tego zrezygnować, a pozostać przy C++, OpenGL (tak jak ustaliliśmy z Rhagui), a silnik fizyki albo prosty napisać, albo ściągnąć jakiś dobry opensource. Taka moja sugestia :).


Nowa nazwa - An0nym8us

Po prostu brak diaxxów na zmianę nicku, a multi-kont nie chcemy robić ;_;.


#58 AdamsRX

AdamsRX

    Did I ever tell you what the definition of insanity is?

  • Użytkownik+
  • 473 postów
  • AdamsRX

Napisano 19 April 2014 - 17:17

To co proponujesz?



#59 Rhanjie

Rhanjie

    Wyjadacz

  • Weteran
  • 834 postów

Napisano 19 April 2014 - 17:20

Własny silnik graficzny w OpenGL, a do fizyki się wykorzysta jakiś istniejący.



#60 Damianex1234

Damianex1234

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 332 postów

Napisano 19 April 2014 - 17:20

Widzę, że muszę jeszcze duuuużo się nauczyć w modelowaniu low poly. ;__;