Dodałem ankietę do tematu.
Blender - tworzymy razem grę!
#41
Napisano 19 April 2014 - 15:54
#42
Napisano 19 April 2014 - 15:56
troopek. Napisz mi na pw więcej informacji, bo aktualnie nie wiem, co mam robić.
#43
Napisano 19 April 2014 - 15:56
Może przydadzą się jakieś ogrodzenia?
Edit: A właśnie widzę jaką grę wybraliście. Chyba nie będą pasowały do klimatu. :l A i jak Wy ustawiacie taki fajny rendering? No i może zapytamy się Endmine czy chce do nas dołączyć.
#44
Napisano 19 April 2014 - 15:58
Może przydadzą się jakieś ogrodzenia?
Edit: A właśnie widzę jaką grę wybraliście. Chyba nie będą pasowały do klimatu. :l A i jak Wy ustawiacie taki fajny rendering? No i może zapytamy się Endmine czy chce do nas dołączyć.
Renderuje w Cycles Engine.
Rhagui, pogadaj z theccay'em i dogadajcie się w sprawie programowania, kto co będzie robić.
#46
Napisano 19 April 2014 - 16:07
OK, doszedłem do wniosku, że ni hu nie umiem zrobi wklęsłych oczu.
Wystarczy, że w Edit Mode wciśniesz Ctrl + R i podzielisz głowę na kilka części a potem zwyczajnie wepchniesz powstałe kwadraty nieco do środka.
#47
Napisano 19 April 2014 - 16:14
No rendery fajnie wyglądają, a nikt nie pokazał jakie to będzie w real time wyglądać ( ͡° ͜ʖ ͡°)
- elementiro lubi to
#48
Napisano 19 April 2014 - 16:16
No rendery fajnie wyglądają, a nikt nie pokazał jakie to będzie w real time wyglądać ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Tego jeszcze nikt nie wie. Jeśli udałoby się stworzyć takie cieniowanie, jak w Cube World, byłby to OGROMNY sukces. Ja na razie nie wiem, jak się za to zabrać, ale pomyśli się, mamy sporo czasu.
#49
Napisano 19 April 2014 - 16:26
Lel, ładne te modele. Jeśli wam to wypali, będzie fajnie.
A ten spec od Pythona powinien znać API Blendera od informacji o scenie? ;f
A co do niego samego - jest banalny i gdybyście chcieli możecie go w tydzień ogarnąć.
#51
Napisano 19 April 2014 - 16:36
Zrobię tekstury trawy i kamiennej podłogi, tylko jaką rozdzielczość? Zrobię kilka i wyślę wam do wyboru ;-;
Spróbuj na razie z 1024x1024. Ale pamiętaj - bajkowa stylistyka. Podpatrz takich od PureBDCraft albo w Googlach obczaj sobie "Cartoon Textures" i czerp pomysły.
- Ter0 lubi to
#53 Gość_Murshtin_*
Napisano 19 April 2014 - 17:05
Zrobiłem model drzewka ,-,
- Damianex1234, Ter0, Mydełko i 2 innych osób lubią to
#54
Napisano 19 April 2014 - 17:09
Noo, na razie mamy kilka drzewek. I kamyk. Ciekawe, jak tam programiści.
#55
Napisano 19 April 2014 - 17:15
Odpowiadam już
Co do gry - gra ma być zrobiona w Blenderze, czyli modele 3D itd. w Blenderze czy też wykorzystany ma zostać Blender Game Engine?
Nowa nazwa - An0nym8us
Po prostu brak diaxxów na zmianę nicku, a multi-kont nie chcemy robić .
#56
Napisano 19 April 2014 - 17:16
No i tu mamy problem. Bo nie znam się za bardzo na tym. Jeśli ktoś ma jakieś sugestie, to śmiało pisać.
#57
Napisano 19 April 2014 - 17:17
Blender Game Engine odpada
zaznaczam od razu.
Jeśli o niego chodzi, pisze się dla niego w Pythonie lub algorytmie bloczkowym - co odpada, bo "jam spec od C++ i Rhagui także".
Z tego co wyczytałem to zżera on także zasoby (co akurat tutaj nie powinno być problemem, jeśli nie będzie zbyt dużo vertexów).
Zaznaczając, (co najważniejsze) nie daje nam on zbyt dużego pola do popisu, w tym chyba raczej odpadnie możliwość stworzenia gry multiplayer.
Wg mnie powinniśmy z tego zrezygnować, a pozostać przy C++, OpenGL (tak jak ustaliliśmy z Rhagui), a silnik fizyki albo prosty napisać, albo ściągnąć jakiś dobry opensource. Taka moja sugestia .
Nowa nazwa - An0nym8us
Po prostu brak diaxxów na zmianę nicku, a multi-kont nie chcemy robić .
#58
Napisano 19 April 2014 - 17:17
To co proponujesz?
#59
Napisano 19 April 2014 - 17:20
Własny silnik graficzny w OpenGL, a do fizyki się wykorzysta jakiś istniejący.
#60
Napisano 19 April 2014 - 17:20
Widzę, że muszę jeszcze duuuużo się nauczyć w modelowaniu low poly. ;__;