"Spokojne" szkielety
#1
Napisano 11 February 2014 - 13:31
Problem jednak jest w tym, że te szkielety zachowują się jak manekiny. Znaczy nie skaczą, nie atakują mnie, nie robią totalnie nic po za byciem spychanym przez wodę lub wydawaniem dźwięków.
Czy to bug gry czy serwera?
Lass mich deine seele dem herrscher der finsternis opfern.
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemuw dniu jutrzejszym.
Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#2
Napisano 11 February 2014 - 14:19
Z tego co pamiętam to szkielety nie są agresywne kiedy znajdują się w pomieszczeniu o wysokości tylko 2 kratek.
༼ʕっ•ᴥ•ʔっ(_̅_̅_̅__̅_̅_̲̅F̲̲̅̅I̲̲̅̅S̲̲̅̅S̲̲̅̅U̲̲̅̅R̲̲̅̅E̲̲̅̅_̅_̅_̅_̅_̅_()
#3
Napisano 11 February 2014 - 14:42
Możliwe, że jest to ustawione na serwerze.
#4
Napisano 11 February 2014 - 15:31
#5
Napisano 12 February 2014 - 08:52
Owszem, stworzenia z mob spawnera mają wyłączone AI aby zaoszczędzić pracy serwerowi, kiedy ktoś zbiera dużą ilość stworzeń. Czy to źle że nie robią nic? Powinny?
#6
Napisano 12 February 2014 - 09:27
Cóż przy tym, jak spawner ma Y wynoszące 12 trudno jest robić z niego dobry grinder (na YT można znaleźć poradniki z "windą wodna", gdzie szkielety podskakują do góry i wypływają). No, ale dla dobra serwera będzie trzeba to obejść z innej strony.
Dziękuje za odpowiedź, można zamknąć.
Lass mich deine seele dem herrscher der finsternis opfern.
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemuw dniu jutrzejszym.
Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#7
Napisano 12 February 2014 - 17:07
Dobrem serwera nie jest tylko jego wydajność, ale też jakość rozgrywki. Jeśli to jest o wiele większym problemem niż rozwiązaniem to powinno się zmienić. Jeśli ktoś ma większe obiekcje co do "spokojnych" potworów z mob spawnerów to ja słucham. Zgłaszanie mi błędów to podstawa.
#8
Napisano 12 February 2014 - 19:31
Pytani brzmi czy chcemy aby takie coś było tolerowane, aktualnie można sobie stać przy takim spawnerze 6 godzin i co 20 minut zabijać potworki co nam da w przeciągu tego czasu koło 18 butelek z expem. Nie jest to coś trudnego bo film w tle i stać można.
Wyjściem z tej sytuacji i zaprzestaniem takiego czegoś było by niszczenie bloku przez takiego potwora jeżeli jest uwieziony ale czy będzie to zgodne z polityką serwera.
#9
Napisano 12 February 2014 - 20:34
Migo, twoj post nie ma nic wspolnego z tym tematem. Temat jest o tym, ze szkielety lub inne potwory wypadajace z mobspawnerow nie zachowuja sie agresywnie wobec graczy. Sa tak bierne, ze nawet nie zalezy im na wlasnym przetrwaniu, stad na przyklad topia sie i nie skacza na wodzie, co powoduje, ze "windy wodne" sa teraz zepsute.
#10
Napisano 13 February 2014 - 12:58
Ja mam gotowy grinder od poczatku mapy, teraz jest bezużyteczny, ciężko mi sie bez tego gra. Kodeku mogłyby chociaż skakać, żeby działały grindery.
#11
Napisano 13 February 2014 - 14:18
Ja nie powiem, że "ciężko się gra" bo expiarek na mapie jest dużo, a ta działa w 40%.
Sprawa idzie o to, że przy takiej ilości szkieletów (10 minut filmu na YT) pojawia się ich dużo. Ciśniecie 3x potką 2 Heala redukuje ich zdrowie, ale i tak machanie mieczem daje 4 minuty zabawy (przy tym spada kilka więcej).
Przy sprawnym grnderze byłaby to zabawa w bicie łapką przez minutę, więc tu raczej idzie o wygodę i ekonomie.
Jeśli jednak przez jeden kaprys teraz ma wydajność serwera spaść znacznie, a co z tym idzie wróci narzek "lagi" "omg, co za lagi" itd to wole już iść poczekać aż wyrośnie arbuz, poszukać złota i zrobić po raz kolejny potki, a miecz zawsze można naprawić.
Owszem, fajnie by było by wypływały. Co z tym idzie, przy znajdowaniu grinderów nie byłoby tak łatwo, że one sobie po prostu stoją i się na nas patrzą (stawiam, że blaze w nieodkrytych twierdzach również są poddane zachowaniu "manekina").
Zostawiam do decyzji Kodeka.
Lass mich deine seele dem herrscher der finsternis opfern.
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemuw dniu jutrzejszym.
Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#12
Napisano 13 February 2014 - 14:45
A ja to jakoś nie widzę aby mnie pająki ze spawnera atakowały. Słysząc o spokojnych mobkach chciałem expić bardziej efektywnie ale nie - poco - i tak mnie atakują.
wiecie że można zrobić windę z tłoków którą odpalamy gdy mamy taką ilość mobków jaką chcemy?
#13
Napisano 13 February 2014 - 15:14
Przywrócę standardowe zachowanie stworzeń z mob spawnerów.
- ZiemoOne i tjanusik lubią to