Skocz do zawartości


Zdjęcie

[Projekt][Pomysł]Serwer Evenfar


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
97 odpowiedzi w tym temacie

#81 AdamsRX

AdamsRX

    Did I ever tell you what the definition of insanity is?

  • Użytkownik+
  • 473 postów
  • AdamsRX

Napisano 28 styczeń 2014 - 20:15

Fajnie by było, gdyby te wolne domy były bardziej na przedmieściach, a w środku miasta byłoby bardziej tłoczno, byłyby wielopiętrowe(2-3), średniowieczne kamienice, mosty, stragany, gdzieniegdzie zieleń miejska itd. Wtedy moim zdaniem czułoby się tę atmosferę, zawsze byłoby z kim pogadać na ulicy, a straży miejskiej byłoby ciekawiej łapać niegodnych przestępców(im z kolei łatwiej uciekać).

 

Ucieczka po dachach jak w Assassin's Creed? :D



craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#82 Honhong

Honhong

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 173 postów

Napisano 28 styczeń 2014 - 21:00

Propozycje nielegalnych zawodów:

a) Złodziej

  - Włamywacz

  - Kieszonkowiec

  - Złodziej, niszczyciel

b) Bandyta

  - Klasyczny bandyta

  - Pirat

c) Zabójca na zlecenie

  - Klasyczny zabójca

  - Snajper (łucznik)

d) Handlarz nielegalnymi przedmiotami

e) Handlarz za inną niż z góry ustalona cena

f) Rzemieślnik nielegalnych przedmiotów

g) Członek nielegalnej grupy przestępczej (opłacanej przez kogoś)

h) Kłusownik

i) Terrorysta (danej grupy etnicznej, np. Nordów)

j) Przemytnik

k) Budowniczy bez pozwolenia

l) Czarownik (?)

m) Lichwiarz (?)

 

To tyle z moich propozycji. Z pewnością jest jeszcze wiele nielegalnych zawodów, ale to już zależy tylko od twórczości graczy.


Dołączona grafika

#83 AdamsRX

AdamsRX

    Did I ever tell you what the definition of insanity is?

  • Użytkownik+
  • 473 postów
  • AdamsRX

Napisano 30 styczeń 2014 - 15:40

Tworzenie własnej narodowości byłoby świetne. Napady na miasto przez zorganizowaną grupę wojowników i obrona miasta. Coś wspaniałego. Szkoda tylko, że bez serwera 200 slotów + niewykonalne.



#84 PrzypalonyOmlet

PrzypalonyOmlet

    Nowy

  • Użytkownik+
  • 66 postów
  • mgalbrai

Napisano 30 styczeń 2014 - 19:02

Istnieją serwery, na których właśnie masowe oblężenia są podstawą świetnej i wciągającej rozgrywki, a starcza do tego zaledwie 30 graczy online. Zresztą to tylko jedno miasto, a przecież jakieś ogromne nie będzie, nie? A jeśli chodzi o mechanikę bitwy, to myślę, że fajne byłoby coś takiego:

  • "Zorganizowana grupa wojowników" wysyła do miasta propozycję ochrony w zamian za parę groszy ;) na 24h przed bitwą. Miasto nie płaci
  • Czas wojny(konkretne 2-3h raz na kilka dni lub na dzień). ZGW przygotowuje się do bitwy, rozkłada namiot w pobliżu miasta. Obrońcy zamykają bramy i naciągają cięciwy. Specjalnie napisany skrypt wykrywa bitwę, zapisuje miejsce respawnu żołnierzy obu stron
  • ZGW ma wyznaczone cele, które musi wypełnić, żeby wygrać bitwę. Obrońcy muszą im to uniemożliwiać przez, powiedzmy, godzinę, czy pół(lub do wyczerpania liczby żołnierzy przez jedną ze stron)
  • ZGW wdziera się do domów, grabi, łupi i zabija trochę cywili(gracze lub NPC)
  • ZGW wygrała bitwę. Miasto musi paktować lub zapłacić tyle, ile zażąda ZGW

To był przykład opisu rozgrywki, która, moim zdaniem miałaby sens. Jeśli ktoś nie zrozumiał o co chodzi z liczbą żołnierzy, to nie chodzi o ilość graczy na serwerze, tylko o to, że kiedy żołnierz ginie, jego drużynie odbiera się jeden punkt z liczby żołnierzy, a on, jeżeli jego drużyna ma jeszcze przynajmniej jeden taki punkt, odradza się w szpitalu, czy namiocie.

Byłoby to niezłe urozmaicenie rozgrywki, bo miasto mogłoby za pieniądze dokupywać ilości żołnierzy dostępnych później w bitwie, albo ulepszać ekwipunek jakiegoś rodzaju jednostki.

Ciekawym pomysłem byłoby wprowadzenie też jakichś partyzanckich baz lub wiosek przeciwnych panującym w centrum. Mogliby oni nieoficjalnie w czasie wojny prowadzić małej wielkości potyczki na różnych częściach mapy, a jeżeli ich liderzy uzbieraliby wystarczające siły i się zjednoczyli, mogliby jawnie zaatakować miasto i po wygranej wojnie zmienić ustrój, czy coś takiego.



#85 AdamsRX

AdamsRX

    Did I ever tell you what the definition of insanity is?

  • Użytkownik+
  • 473 postów
  • AdamsRX

Napisano 31 styczeń 2014 - 08:14

To, co opisałeś, wymagałoby sporych umiejętności tworzenia pluginów. Ja ich nie mam. NPC odpadają, gdyż to za bardzo obciążałoby serwer, a na chwilę obecną nie posiadam żadnego serwera. Plugin bardzo skomplikowany w wykonaniu, a ustawienie serwer pod plugin też byłoby niezwykle trudne.



#86 Karłowaty

Karłowaty

    Nowy

  • Użytkownik+
  • 64 postów

Napisano 01 luty 2014 - 21:57

Hmm
Planujesz zmniejszenie liczby serduszek ?
Z normalnej ilość do 3-4 zależnie od wyćwiczenia itd.
Taki rozwój postaci siłownia = więcej maksymalnego hp np.

rezi-o.gif


#87 Maximus

Maximus

    Dziesiąty Upiór Pierścienia

  • Użytkownik+
  • 414 postów

Napisano 01 luty 2014 - 23:29

@up Tak, plugin zmodyfikuje grę, tak tak...

#88 2PacHaliMery

2PacHaliMery

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 114 postów

Napisano 02 luty 2014 - 11:20

@up no wyobraź sobie że są takie pluginy które zmniejszają ilość serduszek 



#89 Honhong

Honhong

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 173 postów

Napisano 02 luty 2014 - 11:40

Nawet nie tyle plugin co efekt na graczu zwiększający lub zmniejszający liczbę serc. Można go osiągnąć nawet na trybie creative w singleplayer. Nazywa się bodajże Health Boost.


Dołączona grafika

#90 QuickPlayerPL

QuickPlayerPL

    Nowy

  • Użytkownik
  • 30 postów
  • QuickPlayerPL

Napisano 02 luty 2014 - 12:13

Świetny pomysł!

Bardzo mi się podoba.

Wreszcie porządny serwer RPG. :)


quickcraft.csrv.pl Survival+Frakcje+MiniGames

picgifs-minecraft-4453515.gif


#91 MowMiDobrze

MowMiDobrze

    Nowy

  • Użytkownik
  • 42 postów
  • MowMiDobrze

Napisano 02 luty 2014 - 13:50

To moze byc calkiem spoko pomysl.. Warty do zrealizowania

 

Oceniamy konstruktywnie! //Maciekg


[1.7.2] mc.mystercraft.pl    Survival + Gildie
 

www.mystercraft.pl

 




#92 AdamsRX

AdamsRX

    Did I ever tell you what the definition of insanity is?

  • Użytkownik+
  • 473 postów
  • AdamsRX

Napisano 03 luty 2014 - 08:42

Już kilka osób pisało do mnie w sprawie pomocy przy tworzeniu serwera. W takim razie serwer będzie codziennie uruchamiany na moim komputerze i tam będziemy budować miasto, rozmawiać o pluginach itp. Serwer będzie uruchamiany na jakąś godzinę, góra dwie w godzinach popołudniowych / wieczornych. (też zależeć będzie, czy będę w domu)

 

IP:

 

evenfar.no-ip.org



#93 Mydełko

Mydełko

    Wyjadacz

  • Użytkownik+
  • 1068 postów

Napisano 03 luty 2014 - 16:29

W końcu się zdecydowałeś odpalać codziennie serwer. Na pewno będę pomagał, nawet na singlu porobiłem kilka próbek dotyczące murów miasta bramy samych domków itd.



#94 AdamsRX

AdamsRX

    Did I ever tell you what the definition of insanity is?

  • Użytkownik+
  • 473 postów
  • AdamsRX

Napisano 04 luty 2014 - 17:51

W końcu się zdecydowałeś odpalać codziennie serwer. Na pewno będę pomagał, nawet na singlu porobiłem kilka próbek dotyczące murów miasta bramy samych domków itd.

 

Nie pisałem, że codziennie, bo nie zawsze jestem w domu. Ale dziś może pod wieczór, jak się nauczę na matmę, odpalę serwer.



#95 Mydełko

Mydełko

    Wyjadacz

  • Użytkownik+
  • 1068 postów

Napisano 04 luty 2014 - 18:18

Już kilka osób pisało do mnie w sprawie pomocy przy tworzeniu serwera. W takim razie serwer będzie codziennie uruchamiany na moim komputerze i tam będziemy budować miasto, rozmawiać o pluginach itp. Serwer będzie uruchamiany na jakąś godzinę, góra dwie w godzinach popołudniowych / wieczornych. (też zależeć będzie, czy będę w domu)

 

IP:

 

evenfar.no-ip.org

Jak to nie pisałeś ;-; No ale nie ważne rozumiem i czekam na odpalenie serwera chcę dokończyć budynek który kazałeś mi zbudować ;)



#96 AdamsRX

AdamsRX

    Did I ever tell you what the definition of insanity is?

  • Użytkownik+
  • 473 postów
  • AdamsRX

Napisano 06 luty 2014 - 17:07

Ha, wczoraj czwóreczka z prawdopodobieństwa, więc dziś mam luzik. Pod wieczór uruchomię serwer, by dobudować parę chatek.



#97 SzymnYo

SzymnYo

    ~~Zawodowy Miszczu~~

  • Użytkownik+
  • 509 postów
  • SzymnYo

Napisano 12 luty 2014 - 01:06

Jezeli chodzi o te grupy/zawody to trzebaby zrobic nowe grupy w PermissionsEx a w skripcie napisac
command /zawod ciesla:
	 execute console command "pex user %player% group add ciesla"
Albo jakos tak
Pomogłem ?
Daj Lajka :D
Nie pomogłem ?
Też daj ;)

#98 PrzypalonyOmlet

PrzypalonyOmlet

    Nowy

  • Użytkownik+
  • 66 postów
  • mgalbrai

Napisano 12 luty 2014 - 12:32

@up

Jak już wcześniej mówiłem, o wiele łatwiej byłoby zrobić to za pomocą zmiennych.

Dla niedowiarków i tych, którzy mówią, że to trudne:

By zobaczyć linki musisz się zalogować lub zarejestrować

Wystarczyloby, przy określonej komendzie, czy czymś takim, przypisać zmiennej {praca.%player%} wartość, np. "ciesla". A nie męczyć się z wypisywaniem permisji do odpowiednich grup itd.

Później, zamiast sprawdzania permisji, wystarczyłoby sprawdzić wartość zmiennej i to cała logika.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych