Skocz do zawartości


Zdjęcie

[Projekt][Pomysł]Serwer Evenfar


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
97 odpowiedzi w tym temacie

#41 dragonitex

dragonitex

    Legenda

  • Użytkownik+
  • 2980 postów

Napisano 16 styczeń 2014 - 18:13

W sensie, żeby nie była klasa only bieganie po lasach i zbieranie kwiatków



craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#42 Krafto.

Krafto.

    Znawca

  • Zbanowany
  • 268 postów
  • WBDeggerMMP

Napisano 16 styczeń 2014 - 18:18

Sam kiedyś chciałem zrobić coś takiego, jak np widać na schematach, by gracz był zależny od gracza, miałem już mnóstwo planów, ale zero wiedzy jak to ruszyć ; d

 

 Ale mam nadzieję że Tobie się uda, bo ekstra się zapowiada ; D


i0uiMw7.png


#43 AdamsRX

AdamsRX

    Did I ever tell you what the definition of insanity is?

  • Użytkownik+
  • 473 postów
  • AdamsRX

Napisano 16 styczeń 2014 - 18:23

No to jedynie możemy zrobić w ten sposób, że:

 

Cieśla - ścina drzewa, przerabia je w tartaku na deski, schody, półpłytki i inne.

Farmer / rolnik - zbiera rośliny, hoduje je (hodować rośliny to dobre określenie?) i wytarza z nich jedzenie lub składniki.

Płatnerz - poluje na zwierzęta, tworzy z nich skórzane zbroje, ma też możliwość tworzenia twardszych zbroi po zakupie surowców z kuźni.

 

To chyba jedyne zawody, które mogą mieć takie zadania. Jednocześnie wyrówna to niesprawiedliwy wachlarz możliwości w stosunku do Górnika, który ma sporo materiałów do wydobycia.



#44 PrzypalonyOmlet

PrzypalonyOmlet

    Nowy

  • Użytkownik+
  • 66 postów
  • mgalbrai

Napisano 16 styczeń 2014 - 18:48

Sporo z wypisanych tutaj przez ciebie problemów "nie do rozwiązania" mógłby być (i to bez większego wysiłku) rozwiązany w skrypcie. Na przykład, blokowanie przepalania zależnie od pracy gracza:

A żeby zrobić 2 profesje naraz, można po prostu zastosować 2 zmienne ({praca.%player%} i {drugapraca.%player%}), no i ktoś musiałby ci napisać cały rozległy skrypt na te wszystkie zależne od prac wydarzenia, ograniczenia itp.

Tutaj jeszcze przykład zablokowania bicia zwierząt rękami(zależnie od pracy):



#45 AdamsRX

AdamsRX

    Did I ever tell you what the definition of insanity is?

  • Użytkownik+
  • 473 postów
  • AdamsRX

Napisano 16 styczeń 2014 - 19:27

Poczytałem o tym Skripcie i doszedłem do wniosku, że ustawienie prac nie będzie problemem. Kłopotów może przysporzyć jedynie ustawienie wszystkich itemków w grze do prac. Nie wiem też, jak będzie wtedy z wydajnością.



#46 Karłowaty

Karłowaty

    Nowy

  • Użytkownik+
  • 64 postów

Napisano 16 styczeń 2014 - 20:45

Czytam stronę za stroną i bardzo mnie to ciekawi - jedyny minus to taki że jak na serverze w danej chwili nie bd np cieśli to górnik bez narzędzi nie może pracować ...
Troche to na no-life zrobione ;/
Gra byłaby może i fajna tylko co mi nie pasuje:
Zabijanie i zabieranie aktów własności ...
Ja np mam słabe nerwy i jak bym ciężko zdobyte dokumenty stracił w jednej chwili - rzuciłbym chyba klawiaturą o ścianę ...

Fajnie gdyby było tak żeby górnik mógł wydobyć żelazo musiałby się tego nauczyć a nie że od cobla do diaxów odrazu może.
Tak samo z farmerem umie arbuza sadzić to nie zborze bez nauki itd.
Drwal - różne rodzaje drewna różne nauki ^^

To tyle odemnie ;)
Gra - hardcorowo trudna ;*

PS: Planujesz zrobić to premium czy nonpremium ?

rezi-o.gif


#47 AdamsRX

AdamsRX

    Did I ever tell you what the definition of insanity is?

  • Użytkownik+
  • 473 postów
  • AdamsRX

Napisano 16 styczeń 2014 - 21:14

Czytam stronę za stroną i bardzo mnie to ciekawi - jedyny minus to taki że jak na serverze w danej chwili nie bd np cieśli to górnik bez narzędzi nie może pracować ...
Troche to na no-life zrobione ;/
Gra byłaby może i fajna tylko co mi nie pasuje:
Zabijanie i zabieranie aktów własności ...
Ja np mam słabe nerwy i jak bym ciężko zdobyte dokumenty stracił w jednej chwili - rzuciłbym chyba klawiaturą o ścianę ...

Fajnie gdyby było tak żeby górnik mógł wydobyć żelazo musiałby się tego nauczyć a nie że od cobla do diaxów odrazu może.
Tak samo z farmerem umie arbuza sadzić to nie zborze bez nauki itd.
Drwal - różne rodzaje drewna różne nauki ^^

To tyle odemnie ;)
Gra - hardcorowo trudna ;*

PS: Planujesz zrobić to premium czy nonpremium ?

 

Myślę nad tym, jak wyglądałyby pozwolenia. Prawdopodobnie będą miały podpis właściciela, a możliwe będą fałszerstwa takich dokumentów.

 

Co do braku odpowiednich pracowników na serwerze w danej chwili - fakt, o tym nawet nie pomyślałem. Ale nie sądzę, że będzie to tak duży problem. Zresztą, wszystko okaże się w praniu.

 

Co do nauki wydobywania różnych surowców - byłoby to megatrudne do zrobienia. Najpierw plugin musiałby posiadać funkcję nadającą daną umiejętność po wykonaniu pewnych czynności, potem musiałby dodawać całą masę nabytych umiejętności. Jestem przekonany, że miałoby to masę błędów i obciążało serwer. I jeszcze dzielenie każdego rodzaju surowca na różne etapy nauki.

 

Serwer będzie nopremium - za dużo znajomych musiałoby zrezygnować z rozgrywki. 



#48 Rhanjie

Rhanjie

    Wyjadacz

  • Weteran
  • 834 postów
  • RhAnjiE #2005
  • RhAnjie

Napisano 16 styczeń 2014 - 21:26

Nie bój się. Ja ograniczyłem wszystkie dostępne w mc itemy w blackliście i spadków wydajności nie było takich dużych. ;)



#49 AdamsRX

AdamsRX

    Did I ever tell you what the definition of insanity is?

  • Użytkownik+
  • 473 postów
  • AdamsRX

Napisano 16 styczeń 2014 - 21:29

Muszę poszperać w Skripcie, jak stworzyć pluginek na prace. Jak uda się to osiągnąć, to potem pracom przyznać różne itemy i bloki, które można niszczyć. Myślę, że wtedy blacklist w Wg nie będzie potrzebna.



#50 Will

Will

    Zwiadowca

  • Użytkownik+
  • 1621 postów

Napisano 16 styczeń 2014 - 21:42

Muszę poszperać w Skripcie, jak stworzyć pluginek na prace. Jak uda się to osiągnąć, to potem pracom przyznać różne itemy i bloki, które można niszczyć. Myślę, że wtedy blacklist w Wg nie będzie potrzebna.

Mógłbym spróbować zająć się tym skryptem, trochę go ogarniam. Ale dopiero od 28 stycznia (nie ma mnie w domu, bez dostępu do neta). Nie obiecuję, że mi się uda ale spróbować mogę. Musiałbyś mi napisać wszystko w wiadomości, co ma kto robić, czego nie...



#51 AdamsRX

AdamsRX

    Did I ever tell you what the definition of insanity is?

  • Użytkownik+
  • 473 postów
  • AdamsRX

Napisano 17 styczeń 2014 - 17:31

Praca w zamyśle nie jest trudna.

 

  • gracz wpisuje komendę /praca ciesla
  • otrzymuje permisje praca.ciesla, które pozwalają mu niszczyć drzewa i używać toporów i tworzyć drewniane przedmioty (schody, płotki itd)
  • gracz postanawia wybrać drugi zawód - górnik, który pozwoli mu używać kilofów i niszczyć materiały ziemne (kamienie, ziemia, piach, węgiel, rudy itd)
  • gracz postanawia wybrać trzeci zawód, ale Skript blokuje go, gdyż maksymalna liczba zawodów to 2. (if praca is greater than 2 message "Masz juz dwa zawody!")

Najtrudniejsze będzie ustalenie tych wszystkich przedmiotów, które może zniszczyć, użyć grasz po wybraniu zawodu.



#52 dragonitex

dragonitex

    Legenda

  • Użytkownik+
  • 2980 postów

Napisano 17 styczeń 2014 - 18:06

cieśla - ma dostęp do zasobów leśnych, przerabia je na surowce podstawowe (deski, patyki, jakieś półpłytki, kilofy drewniane już nie)

kowal - ma dostęp do przeróbki wszelkich innych dóbr, przetapianie żelaza, robienie narzędzi, bardziej zaawansowanych materiałów

strażnik - ma dostęp do mieczy lepszych niż drewniane, zbroi lepszych niż skórzane, główne zajęcie jako łowiectwo, ochrona etc. (zwiększone survi)

rolnik - hodowla, dostęp do sadzenia, przerabiania jedzenia, możliwość zbioru jabłek z drzew

górnik jest k.

 

Nie wiem czy to jest sens tworzenia jakiegoś budowniczego, jak chłop chce mieć chatę, to idzie i ją buduje, a nie pierdoły, w końcu to ma być średniowiecze.

 

^

 

Moje propozycja 



#53 Karłowaty

Karłowaty

    Nowy

  • Użytkownik+
  • 64 postów

Napisano 17 styczeń 2014 - 18:15

Nie bój się. Ja ograniczyłem wszystkie dostępne w mc itemy w blackliście i spadków wydajności nie było takich dużych. ;)

 

Nie ma obciążeń - jak masz nowoczesny komputer to jasne ....

Ja na takich super ekstra modach nie pogram bo to za bardzo obciąży mój złom ...

Jedyny minus


rezi-o.gif


#54 AdamsRX

AdamsRX

    Did I ever tell you what the definition of insanity is?

  • Użytkownik+
  • 473 postów
  • AdamsRX

Napisano 17 styczeń 2014 - 18:19

cieśla - ma dostęp do zasobów leśnych, przerabia je na surowce podstawowe (deski, patyki, jakieś półpłytki, kilofy drewniane już nie)

kowal - ma dostęp do przeróbki wszelkich innych dóbr, przetapianie żelaza, robienie narzędzi, bardziej zaawansowanych materiałów

strażnik - ma dostęp do mieczy lepszych niż drewniane, zbroi lepszych niż skórzane, główne zajęcie jako łowiectwo, ochrona etc. (zwiększone survi)

rolnik - hodowla, dostęp do sadzenia, przerabiania jedzenia, możliwość zbioru jabłek z drzew

górnik jest k.

 

Nie wiem czy to jest sens tworzenia jakiegoś budowniczego, jak chłop chce mieć chatę, to idzie i ją buduje, a nie pierdoły, w końcu to ma być średniowiecze.

 

^

 

Moje propozycja 

 

Twoja propozycja była przez nas omawiana. Zdecydowałem, że nie będę odbierać graczom możliwości budowy, bo to najważniejsza cecha gry.

 

Nie ma obciążeń - jak masz nowoczesny komputer to jasne ....

Ja na takich super ekstra modach nie pogram bo to za bardzo obciąży mój złom ...

Jedyny minus

 

Na serwerze nie ma modów. Jedyne obciążenie pójdzie na serwer, a nie graczy.



#55 dragonitex

dragonitex

    Legenda

  • Użytkownik+
  • 2980 postów

Napisano 17 styczeń 2014 - 19:12

nah, w sensie, dajmy wszystkim możliwość budowy



#56 AdamsRX

AdamsRX

    Did I ever tell you what the definition of insanity is?

  • Użytkownik+
  • 473 postów
  • AdamsRX

Napisano 17 styczeń 2014 - 19:16

nah, w sensie, dajmy wszystkim możliwość budowy

No właśnie o to chodzi. :D



#57 dragonitex

dragonitex

    Legenda

  • Użytkownik+
  • 2980 postów

Napisano 17 styczeń 2014 - 19:17

Dajmy wszystkim możliwość budowy, ale niech ludzie kooperują, żeby zdobyć materiały



#58 PrzypalonyOmlet

PrzypalonyOmlet

    Nowy

  • Użytkownik+
  • 66 postów
  • mgalbrai

Napisano 17 styczeń 2014 - 19:39

Praca w zamyśle nie jest trudna.

  • gracz wpisuje komendę /praca ciesla
  • otrzymuje permisje praca.ciesla, które pozwalają mu niszczyć drzewa i używać toporów i tworzyć drewniane przedmioty (schody, płotki itd)
  • gracz postanawia wybrać drugi zawód - górnik, który pozwoli mu używać kilofów i niszczyć materiały ziemne (kamienie, ziemia, piach, węgiel, rudy itd)
  • gracz postanawia wybrać trzeci zawód, ale Skript blokuje go, gdyż maksymalna liczba zawodów to 2. (if praca is greater than 2 message "Masz juz dwa zawody!")
Najtrudniejsze będzie ustalenie tych wszystkich przedmiotów, które może zniszczyć, użyć grasz po wybraniu zawodu.

Mylisz się, to nie jest szczególnie trudne. I ogólnie pisząc taki skrypt nie trzeba nawet dodawać permisji(nie wiem, czy w ogóle w skripcie się da).
No, jednak ci go nie napiszę, bo próbowałem, i pomimo moich wysiłków, nie chciało działać :( . No nic, pewnie coś sknociłem przy robieniu komendy albo przy wydarzeniach. Dowiedziałem się też, że chyba skript nie wykrywa, kto wrzucił do przepalania coś, tylko samo wydarzenie przepalania, także skryptem kowal nie pójdzie.



#59 AdamsRX

AdamsRX

    Did I ever tell you what the definition of insanity is?

  • Użytkownik+
  • 473 postów
  • AdamsRX

Napisano 18 styczeń 2014 - 10:51

Widzę, że wiele osób chce wziąć dział w tworzeniu serwera. To dobrze. Im więcej kreatywnych osób, tym większe szanse na to, że serwer powstanie i odniesie sukces. :D



#60 Karłowaty

Karłowaty

    Nowy

  • Użytkownik+
  • 64 postów

Napisano 18 styczeń 2014 - 14:08

Niestety nie każdy jest programistą ;/
Chętnie zrobiłbym coś od siebie ale nie umiem programowania ani nawet pluginów ;<

Ale server byłby fajny minus - czas, nie każdy ma parę godzin dzinnie by grać.
A jak każdy będzie miał takie nastawienie to wgl :P

A jaki hosting planujesz ? Craftserve ?

rezi-o.gif





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych