[Projekt][Konkurs][Inne] CraftWars
#61
Napisano 25 December 2013 - 14:22
#62
Napisano 25 December 2013 - 23:40
Wg. mnie lepiej by było jakby dla wszystkich swoich miast była ta sama armia, te same surowce etc, a gdy np. mamy w 2 miastach daną budowlę na tym samym poziomie (Np. dom drwala) to byłyby podwójne zyski (200%) lub zmniejszone troszkę (np. 150%)
#63
Napisano 26 December 2013 - 11:39
#64
Napisano 27 December 2013 - 15:14
Wg. mnie lepiej by było jakby dla wszystkich swoich miast była ta sama armia, te same surowce etc, a gdy np. mamy w 2 miastach daną budowlę na tym samym poziomie (Np. dom drwala) to byłyby podwójne zyski (200%) lub zmniejszone troszkę (np. 150%)
Bardzo słaby pomysł, jedna armia uniemożliwia ciekawe taktyczne zagrywki z atakiem na wiele miast. Nie popieram.
#65
Napisano 27 December 2013 - 17:17
Fajna gra, szkoda iż jest "lipna" grafika jak się naciska button miasto. Grę polecam, jest podobna do plemion, a iż jest w tematyce MC to bd grać i grać. ;D
#66
Napisano 27 December 2013 - 20:20
#67
Napisano 27 December 2013 - 20:38
#68
Napisano 27 December 2013 - 23:13
Według mnie kiepska gra, nic oryginalnego i ciekawego, brzydki design, a sam system rozgrywki jest po prostu nudny.
No ale rozwijajcie dalej, a może będzie to coś ciekawego.
#69
Napisano 28 December 2013 - 17:48
#70
Napisano 29 December 2013 - 13:10
Ponawiam prośbę o możliwość usunięcia konta, poprzez zwyczajną opcję w grze. nie chcę już grać w tę grę, jednocześnie nie chcę zapychać wam serwerów, które są często przeciążone. Być może parę innych osób ma taką sytuację.
#71
Napisano 29 December 2013 - 14:01
Ja też proponuję dodać opcję usunięcia kont, oraz dodać funkcję iż konta na których nikt nie gra (0 pkt.) są usuwanę po 24h od założenia.
#72
Napisano 29 December 2013 - 23:10
#73
Napisano 29 December 2013 - 23:59
Może warto dodać mury?
#74
Napisano 30 December 2013 - 11:29
Zagrałem. Fajnie się zaczyna, ale należy to solidnie rozbudować.
Mam kilka propozycji:
1. Dodać, na pewnym poziomie biblioteki, odkrywanie nowych budynków/możliwości ulepszenia budynków.
2. Nie spoilerować wszystkich możliwych żołnierzy. Gdy gracz rozbudowuje koszary, nagle pojawiają mu się nowe moby w bibliotece, których może "nauczyć się", a potem produkować w koszarach.
3. Możliwość ulepszania jednostek.
4. Nowe budynki:
- Dom mieszkalny (zwiększa maksymalną liczbę osadników; do odkrycia w bibliotece)
- Wieża strażnicza (chroni osadę; maksymalnie cztery; do odkrycia w bibliotece)
- Nowe kopalnie (nowe, do tej pory ukryte surowce; do odkrycia w bibliotece)
5. Lepszy system odkrywania nowych technologii - na przykład: aby wyprodukować lepsze miecze należy opanować Obróbkę Żelaza i Zaawansowany Trening Jednostek.
6. Szpiedzy - wyszkolone wiedźmy i endermanowie (nie mam pojęcia jak to odmienić).
7. Wprowadzić walutę za którą będzie trzeba płacić pracownikom. Jeśli nie będziesz miał pieniędzy, nastąpią strajki, a wydajność kopani i drewutni spadnie.
To póki co wszystko, pozdrawiam.
- Rafax011 lubi to
#75
Napisano 30 December 2013 - 11:43
Zagrałem. Fajnie się zaczyna, ale należy to solidnie rozbudować.
Mam kilka propozycji:
1. Dodać, na pewnym poziomie biblioteki, odkrywanie nowych budynków/możliwości ulepszenia budynków.
2. Nie spoilerować wszystkich możliwych żołnierzy. Gdy gracz rozbudowuje koszary, nagle pojawiają mu się nowe moby w bibliotece, których może "nauczyć się", a potem produkować w koszarach.
3. Możliwość ulepszania jednostek.
4. Nowe budynki:
- Dom mieszkalny (zwiększa maksymalną liczbę osadników; do odkrycia w bibliotece)
- Wieża strażnicza (chroni osadę; maksymalnie cztery; do odkrycia w bibliotece)
- Nowe kopalnie (nowe, do tej pory ukryte surowce; do odkrycia w bibliotece)
5. Lepszy system odkrywania nowych technologii - na przykład: aby wyprodukować lepsze miecze należy opanować Obróbkę Żelaza i Zaawansowany Trening Jednostek.
6. Szpiedzy - wyszkolone wiedźmy i endermanowie (nie mam pojęcia jak to odmienić).
7. Wprowadzić walutę za którą będzie trzeba płacić pracownikom. Jeśli nie będziesz miał pieniędzy, nastąpią strajki, a wydajność kopani i drewutni spadnie.
To póki co wszystko, pozdrawiam.
Super pomysły, mam nadzieję że zostaną wprowadzone
#76
Napisano 30 December 2013 - 12:51
Okropna szata graficzna strony, wręcz bije w oczy, ale gra może być.
#77
Napisano 30 December 2013 - 12:57
Ja mam jedną osadę, jestem w top 10 gdzie 1/2 miejsca mają po 5 osad. Dali 5*15m surowców? Błąd czy co? A jeżeli za jeden budynek jest 1 pkt to bez sens z konkursem.
#78
Napisano 30 December 2013 - 12:59
Macie ciekawe pomysły na nowe funkcjonalności? Piszcie śmiało, może je wprowadzimy jak część powyższych w nadchodzącej aktualizacji.
Czy w ogóle czytaliście moją propozycję powtórzoną 2 razy i dodatkowo powtórzoną przez KredkaMana? Proszę raz jeszcze - dodajcie opcję usunięcia konta, odpisujciena czyjeś posty, oatatnio bardzo to ignorujecie, co nie jest pozytywnym działaniem.
#79
Napisano 30 December 2013 - 13:55
@Edit:
Powoli wdrażamy nowości z aktualizacji. Modyfikacja klanów, osad oraz kont w pierwszej kolejności. Pomysły zaprezentowane przez Honconga częściowo wprowadzimy. Zachęcamy do gry.
#80
Napisano 31 December 2013 - 14:19
Buu... Wielkie buuu..! Jeżeli teraz ja mam wioskę gdzie kolejka cała kończy się po 6/7h i dostaję za nią 3 pkt to nie mam szans być wyżej w topce. Wystarczy popatrzeć na top 1. Człowiek ma +6 wiosek gdzie można pomnożyć szybko 6*3 (na dzień) = 18 pkt. ja dostaję mniej więcej 3/5 pkt. więc jest różnica. Co do konkursu - można powiedzieć iż konkurs jest ustawiony.