Skocz do zawartości


Zdjęcie

[Projekt][Konkurs][Inne] CraftWars


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
115 odpowiedzi w tym temacie

#61 KPM2003

KPM2003

    Znawca

  • Użytkownik
  • 266 postów

Napisano 25 December 2013 - 14:22

Ja mam Premium więc po co mi giftcode. Teraz zbieram punkty żeby założyć klan :)

craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#62 Rafax011

Rafax011

    Wyjadacz

  • Użytkownik
  • 836 postów

Napisano 25 December 2013 - 23:40

Wg. mnie lepiej by było jakby dla wszystkich swoich miast była ta sama armia, te same surowce etc, a gdy np. mamy w 2 miastach daną budowlę na tym samym poziomie (Np. dom drwala) to byłyby podwójne zyski (200%) lub zmniejszone troszkę (np. 150%)



#63 CraftWars

CraftWars

    Nowy

  • Użytkownik
  • 36 postów

Napisano 26 December 2013 - 11:39

Pomysły i propozycje prosimy zgłaszać na forum. Zachęcamy do wypróbowania gry wszystkich użytkowników CraftPortal.

#64 radekrad

radekrad

    Noscoper

  • Użytkownik+
  • 997 postów

Napisano 27 December 2013 - 15:14

Wg. mnie lepiej by było jakby dla wszystkich swoich miast była ta sama armia, te same surowce etc, a gdy np. mamy w 2 miastach daną budowlę na tym samym poziomie (Np. dom drwala) to byłyby podwójne zyski (200%) lub zmniejszone troszkę (np. 150%)


Bardzo słaby pomysł, jedna armia uniemożliwia ciekawe taktyczne zagrywki z atakiem na wiele miast. Nie popieram.

giphy.gif


#65 KredkaMan

KredkaMan

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 81 postów
  • Estik

Napisano 27 December 2013 - 17:17

Fajna gra, szkoda iż jest "lipna" grafika jak się naciska button miasto. Grę polecam, jest podobna do plemion, a iż jest w tematyce MC to bd grać i grać. ;D



#66 CraftWars

CraftWars

    Nowy

  • Użytkownik
  • 36 postów

Napisano 27 December 2013 - 20:20

Zachęcamy do gry już teraz. Zupełnie niedługo dziesiątki nowych opcji w Craftwars!

#67 radekrad

radekrad

    Noscoper

  • Użytkownik+
  • 997 postów

Napisano 27 December 2013 - 20:38

Proponuję dodanie opcji usunięcia konta, ludzie z 0 punktami zapychają trochę ranking.

giphy.gif


#68 ad1x

ad1x

    Znawca

  • Weteran
  • 393 postów

Napisano 27 December 2013 - 23:13

Według mnie kiepska gra, nic oryginalnego i ciekawego, brzydki design, a sam system rozgrywki jest po prostu nudny.

No ale rozwijajcie dalej, a może będzie to coś ciekawego.



#69 CraftWars

CraftWars

    Nowy

  • Użytkownik
  • 36 postów

Napisano 28 December 2013 - 17:48

Już niedługo wielkie zmiany. Zachęcamy do gry.

#70 radekrad

radekrad

    Noscoper

  • Użytkownik+
  • 997 postów

Napisano 29 December 2013 - 13:10

Ponawiam prośbę o możliwość usunięcia konta, poprzez zwyczajną opcję w grze. nie chcę już grać w tę grę, jednocześnie nie chcę zapychać wam serwerów, które są często przeciążone. Być może parę innych osób ma taką sytuację.


giphy.gif


#71 KredkaMan

KredkaMan

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 81 postów
  • Estik

Napisano 29 December 2013 - 14:01

Ja też proponuję dodać opcję usunięcia kont, oraz dodać funkcję iż konta na których nikt nie gra (0 pkt.) są usuwanę po 24h od założenia. :)



#72 CraftWars

CraftWars

    Nowy

  • Użytkownik
  • 36 postów

Napisano 29 December 2013 - 23:10

Macie ciekawe pomysły na nowe funkcjonalności? Piszcie śmiało, może je wprowadzimy jak część powyższych w nadchodzącej aktualizacji.

#73 Popcorn

Popcorn

    Bywalec

  • Użytkownik+
  • 162 postów
  • Popcorn

Napisano 29 December 2013 - 23:59

Może warto dodać mury? 



#74 Honhong

Honhong

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 173 postów

Napisano 30 December 2013 - 11:29

Zagrałem. Fajnie się zaczyna, ale należy to solidnie rozbudować.

Mam kilka propozycji:

1. Dodać, na pewnym poziomie biblioteki, odkrywanie nowych budynków/możliwości ulepszenia budynków.

2. Nie spoilerować wszystkich możliwych żołnierzy. Gdy gracz rozbudowuje koszary, nagle pojawiają mu się nowe moby w bibliotece, których może "nauczyć się", a potem produkować w koszarach.

3. Możliwość ulepszania jednostek.

4. Nowe budynki:

- Dom mieszkalny (zwiększa maksymalną liczbę osadników; do odkrycia w bibliotece)

- Wieża strażnicza (chroni osadę; maksymalnie cztery; do odkrycia w bibliotece)

- Nowe kopalnie (nowe, do tej pory ukryte surowce; do odkrycia w bibliotece)

5. Lepszy system odkrywania nowych technologii - na przykład: aby wyprodukować lepsze miecze należy opanować Obróbkę Żelaza i Zaawansowany Trening Jednostek.

6. Szpiedzy - wyszkolone wiedźmy i endermanowie (nie mam pojęcia jak to odmienić).

7. Wprowadzić walutę za którą będzie trzeba płacić pracownikom. Jeśli nie będziesz miał pieniędzy, nastąpią strajki, a wydajność kopani i drewutni spadnie.

 

To póki co wszystko, pozdrawiam.


  • Rafax011 lubi to
Dołączona grafika

#75 Rafax011

Rafax011

    Wyjadacz

  • Użytkownik
  • 836 postów

Napisano 30 December 2013 - 11:43

Zagrałem. Fajnie się zaczyna, ale należy to solidnie rozbudować.

Mam kilka propozycji:

1. Dodać, na pewnym poziomie biblioteki, odkrywanie nowych budynków/możliwości ulepszenia budynków.

2. Nie spoilerować wszystkich możliwych żołnierzy. Gdy gracz rozbudowuje koszary, nagle pojawiają mu się nowe moby w bibliotece, których może "nauczyć się", a potem produkować w koszarach.

3. Możliwość ulepszania jednostek.

4. Nowe budynki:

- Dom mieszkalny (zwiększa maksymalną liczbę osadników; do odkrycia w bibliotece)

- Wieża strażnicza (chroni osadę; maksymalnie cztery; do odkrycia w bibliotece)

- Nowe kopalnie (nowe, do tej pory ukryte surowce; do odkrycia w bibliotece)

5. Lepszy system odkrywania nowych technologii - na przykład: aby wyprodukować lepsze miecze należy opanować Obróbkę Żelaza i Zaawansowany Trening Jednostek.

6. Szpiedzy - wyszkolone wiedźmy i endermanowie (nie mam pojęcia jak to odmienić).

7. Wprowadzić walutę za którą będzie trzeba płacić pracownikom. Jeśli nie będziesz miał pieniędzy, nastąpią strajki, a wydajność kopani i drewutni spadnie.

 

To póki co wszystko, pozdrawiam.

Super pomysły, mam nadzieję że zostaną wprowadzone :)



#76 Krafto.

Krafto.

    Znawca

  • Zbanowany
  • 268 postów
  • WBDeggerMMP

Napisano 30 December 2013 - 12:51

Okropna szata graficzna strony, wręcz bije w oczy, ale gra może być.


i0uiMw7.png


#77 KredkaMan

KredkaMan

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 81 postów
  • Estik

Napisano 30 December 2013 - 12:57

Ja mam jedną osadę, jestem w top 10 gdzie 1/2 miejsca mają po 5 osad. Dali 5*15m surowców? Błąd czy co? A jeżeli za jeden budynek jest 1 pkt to bez sens z konkursem.



#78 radekrad

radekrad

    Noscoper

  • Użytkownik+
  • 997 postów

Napisano 30 December 2013 - 12:59

Macie ciekawe pomysły na nowe funkcjonalności? Piszcie śmiało, może je wprowadzimy jak część powyższych w nadchodzącej aktualizacji.


Czy w ogóle czytaliście moją propozycję powtórzoną 2 razy i dodatkowo powtórzoną przez KredkaMana? Proszę raz jeszcze - dodajcie opcję usunięcia konta, odpisujciena czyjeś posty, oatatnio bardzo to ignorujecie, co nie jest pozytywnym działaniem.

giphy.gif


#79 CraftWars

CraftWars

    Nowy

  • Użytkownik
  • 36 postów

Napisano 30 December 2013 - 13:55

Pomysły bardzo fajne i postaramy się dodać. Wioski do tworzenia zablokowalismy narazie ale przywrócimy opcje za dwa dni. Usuwanie konta też niedługo będzie dostępne. Szata graficzna ulegnie zmianom.

@Edit:
Powoli wdrażamy nowości z aktualizacji. Modyfikacja klanów, osad oraz kont w pierwszej kolejności. Pomysły zaprezentowane przez Honconga częściowo wprowadzimy. Zachęcamy do gry.

#80 KredkaMan

KredkaMan

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 81 postów
  • Estik

Napisano 31 December 2013 - 14:19

Buu... Wielkie buuu..! Jeżeli teraz ja mam wioskę gdzie kolejka cała kończy się po 6/7h i dostaję za nią 3 pkt to nie mam szans być wyżej w topce. Wystarczy popatrzeć na top 1. Człowiek ma +6 wiosek gdzie można pomnożyć szybko 6*3 (na dzień) = 18 pkt. ja dostaję mniej więcej 3/5 pkt. więc jest różnica. Co do konkursu - można powiedzieć iż konkurs jest ustawiony.