jCraft 1.7
Magiczny początek
Minął ponad rok i jak się okazuje czas na nową mapę. Oczywiście nie tylko czas pokazał, że wypada na reset, a nowa wersja Minecraft. Prócz świeżego świata, dodaję i usuwam kilka elementów z serwera. Mam w planach o wiele więcej, ale na to potrzeba czasu. Chciałbym rozwinąć aspekty standardowych elementów rozgrywki i stworzyć nietypowy system gildii/klanów.
Stary świat dostępny w tym temacie.
Jakie zmiany przynosi jCraft 1.7?
- Tym razem są tylko trzy spawny
- Generator jest ustawiony na standardowe biomy
- Usunięto możliwość podnoszenia ramki portalu do The End
- Wprowadzono możliwość używania TNT [Temat]
- Odświeżono i usprawniono system specjalnych potworów oraz specjalnych przedmiotów
- Ghast w Nether potrafią niszczyć bloki Netherrack
- Wprowadzono nieobowiązkowy system magii [Temat]
- Dodatkowe farmy zostają usunięte (więcej info poniżej)
- System linkowania portali zostaje usunięty (więcej info poniżej)
- Śmierć zabiera 1% wartości pieniężnej z konta (więcej info poniżej)
Koniec dodatkowych farm?
Funkcje dodatkowych farm zostają przeniesione pod skrzydła magii. Jest to jedynie dodatek i jeśli chcesz z niego korzystać, to zainteresuj się magią, bo warto.
Koniec systemu linkowania portali?
Ze względu na zmiany z portalami aktualny system linkowania zostaje usunięty. Możliwe że wróci w przyszłości, ale wymaga większego przemyślenia.
Co?! Zabieracie mi kasę za śmierć?!
Zgadza się, jest to eksperyment mający na celu dodać wartości walucie. Jeśli chcecie być bogaci i chwalić się tym na rankingu to musicie uważać na swój tyłek. 1% z waszej śmierci zostaje przekazywany na konto loterii, która wystartuje za kilka dni. Nie twierdzę, że zostanie to na zawsze, ale eksperyment wymaga potrzymania tego przez kilka dni i obserwacji. Przez pierwsze dni gry i tak będziecie spędzać czas na znalezieniu terenu i rozbudowaniu się.