Skocz do zawartości


Zdjęcie

[Redstone] Niekończący się blok na survivalu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
36 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kacprus

Kacprus

    hypixel vet

  • Senior Moderator
  • 1644 postów
  • Kacprus#1551
  • Kacprus

Napisano 25 November 2013 - 16:46

Opis

 

W tym poradniku stworzymy niekończący się item (oczywiście używając go na survivalu). Polegać to będzie na CommandBlocku,  co oznacza, że bez czitów nie damy rady tego wykonać. Mechanizm zostanie zbudowany tak, że wybrany item nie zacznie się stakować.

 

Jak to wybudować?

  • Piszemy komendę:

/gamerule commandBlockOutput false

  • Piszemy komendę:

/give <Twój nick> 137 2

  • Będziemy jeszcze potrzebować:
  • 3 Repeatery
  • 9 RedStona
  • 1 dowolny blok (np. Dirt)
  • 1 RedStone Torch
  • No dobrze. Jak już jesteśmy gotowi to do dzieła!

1. Postawiamy jednego CommandBlocka i wpisujemy do niej poniższą komendę (w <ID> należy wpisać ID itemu, który ma być nieskończony):

Na przykład (ID 3 to Dirt):

2. Teraz postawiamy RedStone Repeater, tak jak na zdjęciu poniżej:

3. Następnie postawiamy kolejny CommandBlock i wpisujemy do niego (w <ID> należy wpisać ID, które wpisywaliśmy w poprzednim CommandBlocku):

Na przykład:

4. Pod koniec wystarczy zbudować prostu zegar (Repeatery zostały opóźnione maksymalnie):

5. Nasz mechanizm jest już gotowy!

 

  • Do czego to jest potrzebne?

Ten oto mechanizm przydaje się do różnorakich escpapów, parkourów, mapek typu "zbuduj to" lub po prostu na jakimś serwerze, lecz Ty możesz znać inny sposób na wykorzystania tego mechanizmu. Podziel się tym  :).

 

  • Czy jest możliwość stworzenia tego mechanizmu na serwerach?

Oczywiście, jednak w CommandBlockach, zamiast argumentu @p należy wpisać @a.

Argument @p - Mechanizm działa na najbliższego gracza (na singleplayer cały czas to Ty)

Argument @a - Mechanizm działa na wszystkich graczy.

 

  • Na jakie działa to wersje?

Od snapshota 12w32a w góre.

 

  • Pobierz mapę z mechanizmem

  • Podsumowanie

To już koniec tego krótkiego poradnika. To jest mój pierwszy poradnik więc przepraszam za błędy. Teraz już wiesz jak takie coś wykonać. Jeśli masz jakiekolwiek pytanie lub problem pisz śmiało  :). Dziękuję i pozdrawiam.


Użytkownik TheKacprus edytował ten post 06 January 2016 - 20:00


craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 barto1234

barto1234

    Znawca

  • Użytkownik
  • 200 postów

Napisano 25 November 2013 - 17:12

Bez sensu. 

1) Trzeba mieć commandblocka (użyć cheatów)
2) Jak się używa cheatów to lepiej brać itemy z gamemoda ;_;


  • MrKisiel lubi to

upieczesz sie w tym swetrze


#3 Kacprus

Kacprus

    hypixel vet

  • Senior Moderator
  • 1644 postów
  • Kacprus#1551
  • Kacprus

Napisano 25 November 2013 - 17:14

@up Zawsze można tego użyć na jakiejś mapce adventure czy escpae. We wstępie pisałem, że trzeba użyć cheatów.



#4 myha

myha

    Uczony

  • Użytkownik+
  • 690 postów

Napisano 25 November 2013 - 18:55

Gracz, który pobierze taką mapkę i będzie dostał ten item to nie będzie cheatował.



#5 Toboe

Toboe

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 350 postów

Napisano 25 November 2013 - 22:00

Bezsens. Lepiej dać po prostu item z unbreaking 255. Nie będzie wkurzało co chwila znikanie przedmiotu z inv i pojawianie się na nowo. Twój pomysł rozbierałby gracza do naga co chwila, gdyby chodziło o zbroję i dawał ją do ręki, co jest jeszcze większym bezsensem. Taki diax item z unbreaking 255 starcza na... wykopanie niemal 400'000 bloków.

#6 Kacprus

Kacprus

    hypixel vet

  • Senior Moderator
  • 1644 postów
  • Kacprus#1551
  • Kacprus

Napisano 26 November 2013 - 15:41

@up Widzę, że jesteś maszyną do hejtowania.

 

 

Twój pomysł rozbierałby gracza do naga co chwila, gdyby chodziło o zbroję i dawał ją do ręki, co jest jeszcze większym bezsensem.

 

Widzę, że w szkole podstawowej nie nauczyli cię czytać ze zrozumieniem, albo komentujesz jak sam nie wiesz. Zbuduj ten mechanizm dokładnie, czytając WSZYSTKO, a następnie się wypowiadaj.

 

 

Taki diax item z unbreaking 255 starcza na... wykopanie niemal 400'000 bloków. 

 

Mam rozumieć, że taki diament dodaje ci wszystkie itemy ? W moim projekcie mowa jest o nieskończonym przedmiocie - nie koniecznie o nieskończonym narzędziu. Ty powiedziałeś także 

 

wykopanie

 

Co oznacza, że zamiast nieskończonego itemu, dostaniemy nieskończone narzędzie do rozwalania bloków.



#7 Toboe

Toboe

    Znawca

  • Użytkownik+
  • 350 postów

Napisano 27 November 2013 - 21:47

Już kapuję (pomyliłem pierwszy repeater z komparatorem). Niemniej jednak rozbiera mnie ze zbroi, gdy chcę mieć niezniszczalną. A gdy mam pełne eq to wywala te itemy co chwila na podłogę. Ja bym to zrobił na podstawie statystyk gracza (sprawdzanie ilości postawień danego bloku, a gdy większe niż 0, reset tej statystyki i wręczenie tego bloku na nowo) Nie robiłoby to ciągłego wymieniania bloku na nowy, tylko dawałoby nowy blok/item w momencie wykorzystania starego.

#8 Kacprus

Kacprus

    hypixel vet

  • Senior Moderator
  • 1644 postów
  • Kacprus#1551
  • Kacprus

Napisano 28 November 2013 - 08:14

@up Bardzo dobry pomysł, tylko nie znam się na statystykach i tych innych :P Nie denerwowało by to, że w kółko odbiera i daje ten item.



#9 Barbosa

Barbosa

    Nowy

  • Użytkownik
  • 23 postów
  • Barbosa

Napisano 10 December 2013 - 22:45

dla mnie to poprostu bugowanie to nie gra fer



#10 Warwarin

Warwarin

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 97 postów
  • Warwarin

Napisano 11 December 2013 - 01:46

@All

Ten pomysł nie ma sensu. Jego zastosowanie jest znikome... Jeżeli chodzi o serwery to lepiej użyć pluginu, bo działają lepiej i nie lagują tak serwera. A jeżeli chodzi o mapy w grze jednoosobowej to także pomysł odpada ze względu na straszne ograniczenia, możliwe błędy i lagi... Po za tym nie lepiej użyć jakiegoś menadżera ekwipunku typu InvEdit? Stworzenie w nim nieskończonych staków klocków, czy niezniszczalnych itemów jest dość proste.


Tworzę serwer Survival w starym stylu, ale w nowoczesnym wydaniu o nazwie SimpleCraft.

 

TeamSpeak3: simplecraft.pl (100 slotów)

Serwer Minecraft: simplecraft.pl (100 slotów)


#11 Kacprus

Kacprus

    hypixel vet

  • Senior Moderator
  • 1644 postów
  • Kacprus#1551
  • Kacprus

Napisano 11 December 2013 - 21:43

@up Ale zawsze musisz pobierać i instalować pluginy na singla. Nie napisałeś dlaczego nie ma sensu. "Straszne ograniczenie, możliwe błędy i lagi" - jakie ograniczenia? Jakie błędy? Jak masz słaby komputer to będą lagi.



#12 Zzak Blue Zzaker Studio

Zzak Blue Zzaker Studio

    Wyjadacz

  • Użytkownik
  • 939 postów
  • MrZzaker

Napisano 11 December 2013 - 21:52

Ło jej prawdziwy survival, koledzy kto chce ze mną grać na peacefull ?

 

"ZAWSZE TAK CHCIAŁEM"

ZBZ

 

Hejt - nasz piękty polski styl niszczenia  :irongolem:


klik>>>>>>>>>>>>>|DARMOWE SERIALE ONLINE|<<<<<<<<<<<<<klik
Hyv.png

 


#13 Degordelive

Degordelive

    Nowy

  • Użytkownik
  • 15 postów
  • KoxuV3

Napisano 11 December 2013 - 22:14

O ile wiem to żeby zdobyć ComandBlocka trzeba kodami go uzyskać, to bez sensu robiłeś ten temat, zresztą wyżej ktoś już o tym wspominał :) 



#14 Warwarin

Warwarin

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 97 postów
  • Warwarin

Napisano 12 December 2013 - 18:04

@up Ale zawsze musisz pobierać i instalować pluginy na singla. Nie napisałeś dlaczego nie ma sensu. "Straszne ograniczenie, możliwe błędy i lagi" - jakie ograniczenia? Jakie błędy? Jak masz słaby komputer to będą lagi.

To samo co przedmówca. Bez oszustwa nie uzyskasz CommandBlocka. Co do błędów to wszystko działa na zasadzie najbliższego gracza co sprawia pewne trudności. O ile nie ustawisz dla wszystkich.

 

P.S. A InvEdit to nie jest plugin... Od kiedy można wgrywać pluginy na singlu?


Tworzę serwer Survival w starym stylu, ale w nowoczesnym wydaniu o nazwie SimpleCraft.

 

TeamSpeak3: simplecraft.pl (100 slotów)

Serwer Minecraft: simplecraft.pl (100 slotów)


#15 AdvenceQ

AdvenceQ

    Znawca

  • Użytkownik
  • 282 postów
  • AdvenceQ

Napisano 12 December 2013 - 18:27

Tak jak koledzy wyżej niestety poradnik jest bez sensu. Bo żeby zdobyć CommandBlock'a to trzeba użyć cheatów, czyli na survivalu to odpada. Jeśli znowu ktoś chce cheatować to nie lepiej od razu wziąć te itemy z gamemode'a?


Pomogłem daj like ;)


#16 Kacprus

Kacprus

    hypixel vet

  • Senior Moderator
  • 1644 postów
  • Kacprus#1551
  • Kacprus

Napisano 12 December 2013 - 21:27

Mapa jest kierowana, dla różnych escapów:

 

 

  • Do czego to jest potrzebne?

Ten oto mechanizm przydaje się do różnorakich escpapów, parkourów, mapek typu "zbuduj to" lub po prostu na jakimś serwerze, lecz Ty możesz znać inny sposób na wykorzystania tego mechanizmu. Podziel się tym   :).

 

 

To samo co przedmówca. Bez oszustwa nie uzyskasz CommandBlocka. 

 

Na wstępie napisałem, że potrzeba cheatów. 

 

 

Co do błędów to wszystko działa na zasadzie najbliższego gracza co sprawia pewne trudności. O ile nie ustawisz dla wszystkich.

 

Pewne, czyli jakie? Jeśli ustawisz to na singlu to ty jesteś jedynym graczem. Pisałem, jak zrobić to na serwerach.

 

P.S. A InvEdit to nie jest plugin... Od kiedy można wgrywać pluginy na singlu?

 

Przepraszam za mój błąd, chodziło mi o modyfikację, ale nie byłem pewien ;)



#17 KPM2003

KPM2003

    Znawca

  • Użytkownik
  • 266 postów

Napisano 12 December 2013 - 22:53

Zauważę że: Na singlu potrzeba GM (bez niego nie da się zarządzać command blockiem) i kodów Na multi potrzeba GM i OPa

#18 SoRe

SoRe

    Ja tu tylko sprzątam

  • Użytkownik
  • 739 postów

Napisano 13 December 2013 - 07:06

Jezus, ludzie użyjcie mózgów, on wyraźnie napisał "  Ten oto mechanizm przydaje się do różnorakich escpapów, parkourów, mapek typu "zbuduj to" lub po prostu na jakimś serwerze, lecz Ty możesz znać inny sposób na wykorzystania tego mechanizmu. Podziel się tym   :). "

Może na serwerze to się nie przyda, ale na wszelakich mapkach przygodowych już tak, nie na normalnym "single player".

 Czytajcie ze zrozumieniem. 


  • Zephir lubi to

#19 Warwarin

Warwarin

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 97 postów
  • Warwarin

Napisano 13 December 2013 - 14:55

Nie zrozumieliście.

Ma to swoje wady i ograniczone zastosowanie, bo tylko dla mapek przygodowych ma to jakikolwiek sens. Pomijając to wszystko lepiej dać sobie niezniszczalny czy nieskończony item za pomocą menadżera ekwipunku i zapisać razem z mapą.

 

P.S. OpenInv to menadżer ekwipunku nie mod!

 

@Edit

 

Wyjaśniam o jakie możliwe błędy mi chodzi. Zwykle w mapach przygodowych nie potrzeba jednego itemu lecz kilka. Zakładając, że jesteś jedynym graczem i chcesz, żeby w różnych miejscach mieć różne nieskończone itemy. Wtedy musisz zastosować dodatkowo promień w parametrach. Nie sprawdzałem tego, ale co się stanie jeżeli takich itemów będzie dużo? A co ze zbroją? Kolejny błąd jest taki, że zbroja będzie w ekwipunku i nie będzie się dało jej założyć, bo się skasuje za każdym razem. Nie będzie także możliwości przesunięcia na pasku danego itemu, bo będzie się kasował i wracał w poprzednie miejsce. Tu dało by się to rozwiązać w inny sposób, czyli blokując inne pola innymi itemami. Jest jeszcze jeden błąd, bo jeżeli zaczniesz zbierać jakiś blok i zacznie on zajmować po kolei miejsca na pasku to itemy dane za pomocą CommandBlocku będą się przesuwać na pasku, a gdy się zapełni to wpadną do ekwipunku.


Tworzę serwer Survival w starym stylu, ale w nowoczesnym wydaniu o nazwie SimpleCraft.

 

TeamSpeak3: simplecraft.pl (100 slotów)

Serwer Minecraft: simplecraft.pl (100 slotów)


#20 Tirex_PL

Tirex_PL

    Nowy

  • Użytkownik
  • 28 postów
  • TireX_PL

Napisano 13 December 2013 - 18:00

To jest troche nie przemyslane, nie da sie kilofow enchantowanych dawac.

Beda lagi