Skocz do zawartości


Zdjęcie

Niedziałąjący skrypt


Najlepsza odpowiedź Wojtek , 17 September 2013 - 19:31

No to tak od razu, przecież to jest proste.

 

Enderchest/czy coś tam nie wypada:

 

on break <nazwa>:
    remove dropped item

i to pierwotne

 

on break obsidian:
    if player doesn't have permission "obsydian.use":
      remove dropped item
       
Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#1 Will

Will

    Zwiadowca

  • Użytkownik+
  • 1621 postów

Napisano 17 September 2013 - 17:18

Napisałem taki skrypt:

 

 

if player break 20:
    player has permission: "WSK.zwtot":
        give 20 to player
 
if player break 130:
    player has permission: "WSK.zwrot":
        give 130 to player
        remove 8 obsidian from player

 

Nie działa. Jak to naprawić?



craftportal

Craftserve to największy i najlepszy polski hosting serwerów Minecraft, jest solidny i tani więc go polecam

#2 Wojtek

Wojtek

    Ekspert

  • Użytkownik
  • 1707 postów

Napisano 17 September 2013 - 17:32

Warunek brzmi:

on break <nazwa angielska>

Czym jest "give 20 to player"?

 

player has permission 'X.use"

Ja bym tu dodał if (tak mi się wydaje :X)



#3 Will

Will

    Zwiadowca

  • Użytkownik+
  • 1621 postów

Napisano 17 September 2013 - 17:37

20 - id szkła
130 - enderchest

Nie dodalem "if" bo w poradniku tak nie było.

#4 Wojtek

Wojtek

    Ekspert

  • Użytkownik
  • 1707 postów

Napisano 17 September 2013 - 17:39

Lepiej podawaj nazwy angielskie, tu skróci czas pisania (chyba że znasz na pamięć), dodatkowo łatwiej zorientować Ci się o co chodzi. Ja osobiście tylko angielskich nazw używam.



#5 Will

Will

    Zwiadowca

  • Użytkownik+
  • 1621 postów

Napisano 17 September 2013 - 17:42

Zrobiłem tak, i dalej nie działa:

 

 

on break 20:
    player has permission: "WSK.zwtot":
        give 20 to player
 
on break 130:
    player has permission: "WSK.zwrot":
        give 130 to player
        remove 8 obsidian from player


#6 Wojtek

Wojtek

    Ekspert

  • Użytkownik
  • 1707 postów

Napisano 17 September 2013 - 17:44

Przepraszam, jeszcze jednego błędu nie zauważyłem. Zamiast:

 

remove 8 obsidian from player

to powinno być:

 

remove 8 obsidian from player's inventory

czy jakoś tak. :)

 

A całkowicie to spróbuj tak:

 

on breakglass:
    if player has permission: "WSK.zwrot":
        give 1 glass to player
 
on break enderchest:
    if player has permission: "WSK.zwrot":
        give 1 enderchest to player
        remove 8 obsidian from player's inventory

Na 100% zadziała, bo "give 130 to player" nie miało podanej ilości.



#7 Will

Will

    Zwiadowca

  • Użytkownik+
  • 1621 postów

Napisano 17 September 2013 - 18:06

Niestety nie działa, confing:

 

on break glass:
    player has permission: "WSK.zwrot":
        give 1 glass to player
 
on break enderchest:
    player has permission: "WSK.zwrot":
        give 1 enderchest to player
        remove 8 obsidian from player's inventory


#8 Wojtek

Wojtek

    Ekspert

  • Użytkownik
  • 1707 postów

Napisano 17 September 2013 - 18:13

Dodaj "if" przed "player has permissions". Już ci mówiłem.



#9 Will

Will

    Zwiadowca

  • Użytkownik+
  • 1621 postów

Napisano 17 September 2013 - 18:20

Dodałem, i dalej nie działa. Wywala następujące błędy przy reloadzie:



#10 Wojtek

Wojtek

    Ekspert

  • Użytkownik
  • 1707 postów

Napisano 17 September 2013 - 18:42

No to ja nie wiem, może spróbuj "on break <numer>" bo  z tego co tam wynika enderchest jest niepoprawne.

 

A z tym permission, na pewno "if player" albo "player"



#11 Will

Will

    Zwiadowca

  • Użytkownik+
  • 1621 postów

Napisano 17 September 2013 - 18:56

Zrobiłem tak, skrypt spełnia swoje funcke, ale nawet gracz bez opa dostaje szkło i ender chesta po zniszczeniu:

 

on break glass:
    permission: "WSK.zwrot"
    give 1 glass to player
 
on break ender chest:
    permission: "WSK.zwrot"
    give 1 ender chest to player
    remove 8 obsidian from player's inventory


#12 Wojtek

Wojtek

    Ekspert

  • Użytkownik
  • 1707 postów

Napisano 17 September 2013 - 19:01

A spróbuj tak:

 

on break glass:
    if player doesn't have permission "WSK.zwrot"
    give 1 glass to player
 
on break ender chest:
    if player doesn't have permission "WSK.zwrot"
    give 1 ender chest to player
    remove 8 obsidian from player's inventory

Cały czas popełniałem błąd, ale to daje sobie głowę uciąć że działa.



#13 Will

Will

    Zwiadowca

  • Użytkownik+
  • 1621 postów

Napisano 17 September 2013 - 19:10

Napisałeś, że gracz ma dostać szkło/enderchest gdy nie ma permission "WSK.enchant".

 

Edit: Jeszcze jedno:

Jak dodać, żeby ten obsidian usuwało dopiero gdy gracz go podniesie, albo zablokować wypadanie go z enderchestu?



#14 Wojtek

Wojtek

    Ekspert

  • Użytkownik
  • 1707 postów

Napisano 17 September 2013 - 19:14

Pomyłka.... ale napisz "if player have permission.." może to zadziała. Żywcem nie wiem, bo to chyba powinno normalnie działać.



#15 Will

Will

    Zwiadowca

  • Użytkownik+
  • 1621 postów

Napisano 17 September 2013 - 19:19

Nie działa, confing:

 

on break glass:
    if player have permission: "WSK.zwrot"
    give 1 glass to player
 
on break ender chest:
    if player have permission: "WSK.zwrot"
    give 1 ender chest to player
    wait 3 seconds
    remove 8 obsidian from player's inventory

A jak zrobić żeby ten obsidian usuwało dopiero gdy gracz go podniesie, albo zablokować wypadanie go z enderchestu?

 

@offtopic: jak wklejać tekst, tak jak Ty? (chodzi o te kolorki)



#16 Wojtek

Wojtek

    Ekspert

  • Użytkownik
  • 1707 postów

Napisano 17 September 2013 - 19:22

@offtopic Kilkasz kod, na pasku tam gdzie pogrubienie, kursywa itp.



#17 Will

Will

    Zwiadowca

  • Użytkownik+
  • 1621 postów

Napisano 17 September 2013 - 19:24

Ale mi chodzi o to, że jak ma permissions to dostaje zwrot. Ty piszesz, że jeśli nie ma permissi, to odzyskuje.



#18 Wojtek

Wojtek

    Ekspert

  • Użytkownik
  • 1707 postów

Napisano 17 September 2013 - 19:26

Tzn. co? Nie ma permisji, wykopie, to nie dostaje? Rozjaśnij to bo właśnie z tego wychodzą takie błahe błędy.



#19 Will

Will

    Zwiadowca

  • Użytkownik+
  • 1621 postów

Napisano 17 September 2013 - 19:28

Właśnie o to mi chodzi.

 

Może wiesz, jak zrobić, że obsydian będzie usunięty dopiero, gdy go podniesie? Albo jak zablokować jego wylatywanie po zniszczeniu enderchesta?



#20 Wojtek

Wojtek

    Ekspert

  • Użytkownik
  • 1707 postów

Napisano 17 September 2013 - 19:31   Najlepsza odpowiedź

No to tak od razu, przecież to jest proste.

 

Enderchest/czy coś tam nie wypada:

 

on break <nazwa>:
    remove dropped item

i to pierwotne

 

on break obsidian:
    if player doesn't have permission "obsydian.use":
      remove dropped item