Wprowadzenie:
Witaj w naszym cudownym mieście zwanym Fargin. Całe miasto tętni życiem nawet po zmierzchu.
Można tu znaleźć kupców, kowali, tkaczy, zbieraczy ziół, znachorów, magów.
Choć ostatnimi czasy źle się u nas dzieje. Coraz częściej po ulicach miasta chodzą zbrojne oddziały króla Tarona. Podobno nieludzie szykują się do wielkiej wojny. Oh, nie przejmuj się. Te oddziały na pewno ich pokonają. Po tym w jakim stanie cię znalazłem i po tym co masz przy sobie wnioskuję iż jesteś marynarzem.
Słyszałem że jakiś mężczyzna organizuje zawody w których można wygrać aż dwa statki.
To może być twoja szansa. Ach i jeszcze jedno: na wschód stąd znajduje się Las Barvengraus. Jest tam kopalnia Barvensiwen , która dostarcza nam surowców. I podobno żyją w nim także elfy. Lecz nie jestem pewien czy to prawda. Tego mężczyznę możesz znaleźć w porcie. Rozpoznasz go po purpurowej szacie i długim mieczu przy pasie.
Fabuła:
Gdy dnia 23 marca roku 1243 krasnoludy wyszły po raz pierwszy z podziemi cały świat oniemiał. Krasnoludy bowiem przyniosły nową broń zwaną armatą. To coś pluje kulami z ołowiu na ogromne odległości. Są one w szczególności używane na statkach. Jednak wielu ludzie było przeciw tej nowej technologii. Nie chciało jej i krasnoludów w ich miastach. Niektóre miasta nie pozwalały wtedy na stałe zadomowić się nieludziom. A gdy 19 grudnia roku 1258 w mieście zwanym Raminwan wybuchł pogrom wiele krasnoludów i elfów pouciekało z miast. Za to gdy w 1278 roku wybuchła Wojna o Las Barvengraus młody wtedy król Taron poprowadził ludzi do zwycięstwa. Elfy i krasnoludy uciekały w popłochu. Obecnie większość ludzi gardzi elfami i krasnoludami. Są oni niewolnikami. A gdy dwa miesiące po wojnie o Las Barvengraus, krasnoludy odbiły kopalnię znajdującą się w tym lesie, wybuchł kolejny pogrom. Tym razem o wiele bardziej krawawy. Zginęło aż 783 nieludzi. W większości krasnoludów. Obecnie ludzie nie chcą pomagać nieludziom. Grozi to karą śmierci.
A ty po której stronie staniesz?
Mapa:
Zasady:
-Staramy nie używać się za często przekleństw.
-Jakąś większą bitwę/większe zdarzenie uzgadniamy z GM(czyli ze mną)
-Trzymamy się ustalonych miejsce, a podróż z jednej wyspy do drugiej musi trwać dajmy na to ok.15 min. No chyba że ja jako GM wymyślę że
nagle atakuje was wrogi statek lub morski potwór.
-Ja jako GM steruję NPC.
-Nie przesadzamy z ekwipunkiem startowym.
-Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
-Dobrze się bawimy!(najważniejsze)
-Pytania piszemy w postach w których jest twoje podanie o postać.
Ja będę na nie odpowiadał w tym poście na samym dole.
Podanie o postać:
Imię:
Wiek:
Rasa:
Historia:
Ekwipunek:
Miejsce dostępne w grze:
Pierwszy kontynent
-Miasto Fargin
-Las Barvengraus i kopalnia znajdująca się w nim.
-Dwie wyspy na morzu: Raminwan i Owergwan.
Drugi kontynent
-Miasto Hovengard.
-Las Nyl'got.
-Góry Braven
-Miasto Scalenven.
-I wszystkie inne miejsca dodane w czasie gry. Np. wsie, wyspy, forty itp.
(Mapa, która będzie się znajdować wyżej jest nie dokładna , dlatego też nie ma na niej wsi, bagien, gór itp.)
Statki:
Girwas-statek szybki i zwinny. Ma małą wytrzymałość. Świetnie nadaje się do abordażu. Łatwo w nim przemycać rzeczy.
Urvin-statek wytrzymały acz powolny. Dysponuje dużą ładownością i dużą siłą ognia.
( Statków nie dostaniecie na początku gry. A dlaczego powie wam wprowadzenie.)
Spis załóg:
Spis graczy: